صبح مسافران: انتظار می رود مسیر 2 خط تعطیلی

لوول – اگر شما رفت و آمد در مسیر 2 انتظار می رود خط تعطیلی بین خروجی 56 و 60 در آرلینگتون و لگزینگتون آغاز و ت

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

لوول – اگر شما رفت و آمد در مسیر 2 انتظار می رود خط تعطیلی بین خروجی 56 و 60 در آرلینگتون و لگزینگتون آغاز و تا روز دوشنبه.

این تعطیلی برگزار خواهد شد در روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر برای مدت چهار هفته با توجه به ماساچوست وزارت حمل و نقل.

برای سه هفته اول سمت چپ خط بسته خواهد شد هر دو رو به مشرق و westbound بین خروجی 56 و 57. برای آخرین هفته وجود خواهد داشت متناوب دو خط تعطیلی رو به مشرق و westbound "اجازه می دهد تا برای نصب و راه اندازی در سراسر مجرا زیرین مسیر 60 پل" با توجه به MassDOT انتشار اخبار.

این بسته خواهد شد و راه را برای ساخت و ساز توسط Coviello برقی و پیمانکاری عمومی شرکت. Inc. برای بهبود روشنایی بزرگراه در طول مسیر 2. این پروژه با برآورد قیمت $14.7 میلیون و برنامه ریزی شده است برای تکمیل در فوریه 2022.

علامت های اجرای قانون جزئیات و تابلوهای پیام را هدایت ترافیک از طریق منطقه ساخت و ساز. MassDOT خواستار رانندگان انتظار تاخیر و کاهش سرعت.

برای کسب اطلاعات بیشتر, شماره 511; بازدید mass511.com; follow @MassDOT در توییتر; یا دانلود MassDOT را GoTime نرم افزار تلفن همراه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب