بیش از 780,000 فایل بیکاری در جرم است.

بوستون – هفتم راست بارگیری در این هفته پشت سر هم قرار دادند و با مقدار جدید بیمه بیکاری ادعا می کند پس از ثبت

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

بوستون – هفتم راست بارگیری در این هفته پشت سر هم قرار دادند و با مقدار جدید بیمه بیکاری ادعا می کند پس از ثبت 15 مارس به بیش از 780,000 در ماساچوست و 33 میلیون نفر در سراسر کشور شواهد بیشتر از همه گیر جاری آسیب های اقتصادی.

تقریبا 3.2 میلیون کارگران آمریکایی و بیش از 55 ، 000 در ماساچوست ثبت اولیه مدعیان کمک های بین آوریل 26 مارس 2, با توجه به فدرال و وزارت کار اطلاعات منتشر شده پنج شنبه.

هر دو دولت و چهره های ملی کمترين یک هفته افزایش می یابد پس از هفته پایان مارس 21 بود که اولین span آن COVID-19 شیوع و تاثیر آن بر اشتغال روشن شد. اما هر دو بار چندین بار بالاتر از هر قبل از همه گیر سطح مشاهده شده است. کل مطالبات از زمان شروع این بیماری همه گیر نشان دهنده حدود 20.5 درصد از این کشور نیروی کار در ماه مارس است.

وزارت کار همچنین گزارش ملی شماره در همه گیر بیکاری کمک برنامه که کنگره را ایجاد مزایای در دسترس قبلا فاقد شرایط لازم آمریکایی مانند فرفره کارگران و خود اشتغالی برای اولین بار روز پنج شنبه در این انتشار است.

بیش از 583,000 کارگران ارائه شده ادعا می کند برای PUA کمک های اولیه در هفته پایان مارس 2 در میان 23 متحده گزارش داده است. هفته گذشته مقامات دولتی گزارش دریافت 171,598 ادعا می کند برای PUA برنامه بین آوریل 19 مارس 25. بیکر دولت قصد دارد به ارائه یک برآورد جدید ترین زمان دوره بعد در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب