مودی می پوشد خانه ساخته شده ماسک صورت مستند مورد بحث وضعیت با سیستم مدیریت محتوا

من در دسترس هستم 24×7 برای هر گونه کمک PM می گوید دولت سر دهلی نو: پوشیدن یک خانه ساخته شده از پارچه ماسک صورت

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

من در دسترس هستم 24×7 برای هر گونه کمک PM می گوید دولت سر

دهلی نو: پوشیدن یک خانه ساخته شده از پارچه ماسک صورت, نخست وزیر نارندرا صبح امروز مورد بحث Coronavirus مستند وضعیت در این کشور با رئیس وزرای تمام متحده از طریق ویدئو کنفرانس.

ساعت مودی تحمیل 21-day مستند در دریا. 24 درخواست از مردم برای باقی می ماند در داخل خانه اطلاع آنها که این تنها راهی است که این ویروس می تواند شامل گسترش است.

با مستند در سومین و آخرین هفته از زمانی که ملت انتظار است که از آن برداشته خواهد شد, نخست وزیر در مورد وضعیت با وزرای ارشد به عنوان بسیاری از آنها بوده اند نشان می دهد که این مستند نباید برداشته به دنبال وضعیت کنونی در این کشور به عنوان Coronavirus موارد در حال افزایش است.

در واقع روز چهارشنبه نخست وزیر پیشنهاد رهبر مخالفان در این نشست که در جریان سناریوی نمی شود آن را ممکن است برای بلند مستند.

در این جلسه PM مودی به اطلاع رئیس وزرای همه کشورهای که او در دسترس خواهد بود 24×7 برای هر گونه کمک و کمک به همه وزرا و رئیس وزرا و مقامات. او پرسید: CMs به نشان می دهد در بیشتر نقشه راه برای مقابله با کروناویروس بحران در کشور است. ارائه در زمان سناریو نیز نشان داد به CMs در طول جلسه.

دولت مرکزی قابل درک است که همچنین به دست انداز در مورد این مسئله از تمام سازمان های مربوطه و ذینفعان درگیر در تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر.

این برای دومین بار نخست وزیر است که در تعامل با سیستم مدیریت محتوا از طریق لینک ویدئو پس از مستند تحمیل شد. طی آوریل 2 تعامل با رئیس وزرای مودی به حال تن به تن برای "مبهوت" خروج از جریان مستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب