Mnuchin خواستار سویفت کمک بیل; سابق فدرال رزرو صندلی می خواهید بزرگتر مقابله

توسط MARTIN CRUTSINGER و مارسی GORDONمهر — وزیر خزانه داری استیون Mnuchin از کنگره خواست جمعه به سرعت تصویب جد

توسط ATSHNEWS در 28 تیر 1399

توسط MARTIN CRUTSINGER و مارسی GORDON

مهر — وزیر خزانه داری استیون Mnuchin از کنگره خواست جمعه به سرعت تصویب جدید و همه گیر بسته امداد با هدف قرار دادن سخت ترین ضربه ردیف هایی از اقتصاد به عنوان قانونگذاران نژاد به ایستادن فدرال کمک های اولیه در صورت از آخرین سنبله در coronavirus موارد در سراسر بسیاری از کمربند خورشید و مداوم شدید بیکاری است.

مهلت بافندگی به عنوان اضافی $600 هفتگی مزایای ارائه شده توسط دولت فدرال به دهها میلیون نفر از کارگران بیکار را در مجموعه ای به پایان می رسد ژوئیه 31. Mnuchin از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مذاکره کننده ارشد اقتصادی امداد گفت: یک خانه شنوایی که کنگره باید تصویب جدید بسته نجات توسط پایان ماه. مجموعه به صورت حزبی مذاکرات هفته آینده آن خواهد بود پنجم ویروس امداد لایحه از بهار زمانی که کنگره توزیع رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید شده نزدیک به 3 تریلیون دلار در کمک های اضطراری.

"ما پیش بینی است که اضافی امداد خواهد بود هدفمند به برخی از صنایع و کسب و کارهای کوچک و پایین تر به خانواده های با درآمد متوسط که شده است به خصوص سخت-ضربه گیر" Mnuchin گفت. "تمرکز ما خواهد بود در شغل و گرفتن همه آمریکایی ها به کار می کنند."

با اقتصادی تصویر تاریک و دلگیر سابق فدرال رزرو صندلی بن برنانکه و "جانت یلن" از کنگره خواست تا برای کمک به اقتصاد مقابله با این بیماری همه گیر ویرانگر مانند گسترش افزایش مزایای بیکاری و ارائه کمک به سخت ضربه متحده و دولت های محلی چیزی که بسیاری از جمهوری خواهان مخالف.

دو سابق بانک فدرال رهبران خود را برای اولین بار حضور در جمعه قبل از کنگره پانل پس از خروج از بانک مرکزی با ستایش از تلاش های در حال حاضر ساخته شده توسط فدرال رزرو و کنگره اما گفت هر دو باید آماده به انجام بیشتر با توجه به شدت از شوک اقتصادی را تحمل کرده است.

دموکرات ها و جمهوری خواهان در کمیته درگیری بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به این ویروس چه آینده بسته حمایتی باید مانند نگاه کنند و اینکه آیا مدارس باید مورد نیاز به دوباره باز کردن در پاییز.

یلن و برنانکه در یک بیانیه مشترک گفت: اندازه گیری جدید باید ارائه پشتیبانی قابل توجهی به دولت و دولت های محلی. دولت و بسیاری از توافق اعضای کنگره در حال مشاجره هستند برای گذراندن داری گفت: دولت فدرال باید برای نجات متحده است.

اما یلن و برنانکی گفت: "از دست دادن عظیمی از درآمد حاصل از رکود اقتصادی همراه با مسئولیت های جدید اعمال شده توسط این بیماری همه گیر قرار داده شده است بودجه های ایالتی و محلی عمیقا در قرمز است."

جدید تسکین قانون است انتظار می رود به گسترش $660 میلیارد اضطراری برنامه وام برای کسب و کارهای کوچک. اما وام های جدید زیر چک حفاظت از برنامه باید اهدا می شود بر روی یک مطلب متمرکز اساس Mnuchin گفت: نسبت به کسب و کارهای کوچک و کسانی که به خصوص سخت-ضربه گیر و مستندات از کسب و کار و تجارت است. رستوران ها و هتل ها و دیگر سفر و کسب و کار مهمان نوازی شکل برجسته در میان آنها است.

"من فکر می کنم این مهم است که هدف ما از این به کسب و کار است که سخت ترین ضربه" Mnuchin شهادت به خانه کسب و کار کوچک کمیته.

Mnuchin و Jovita Carranza, سر کوچک کسب و کار دولت parried انتقاد از برنامه وام در دادرسی. در پاسخ به اتهاماتی که برنامه شکست خورده به اندازه کافی هدف نیازمندترین افراد متقاضیان Mnuchin اذعان کرد که برای اصلاح یک زمان گذشت یک درآمد حاصل از آزمون استفاده می شود به دنبال کسب و کار کمک رفتن به جلو. او همچنین تایید تنظیم بودجه برای وام به اقلیت متعلق به کسب و کار.

داده ها در برخی از $517 میلیارد-مالیات دهندگان بودجه وام های اعطا شده تحت این برنامه طراحی شده برای نرم کردن زیان کار از coronavirus را تصور عجله اول بیا اول خدمت تلاش است که نیز بهره مند ثروتمند به خوبی متصل شده شرکت های برخی از شرکت های متعلق به افراد مشهور و سیاستمداران از جمله فرمانداران و رستوران های زنجیره ای حمایت شده توسط وال استریت سرمایه گذاران.

"بسیاری در کشور ما در حال مبارزه. آنها عصبانی هستند و آنها در حال صدمه زدن" گفت: کمیته صندلی Rep. Nydia Velazquez, D-n. y. او به نام "یک روده پانچ" به عنوان مثال این واقعیت است که اعضای کنگره و مقامات دیگر نیست موضوع به اخلاق و احکام از دیگر برنامه های فدرال و اجازه داده شد برای دریافت وام.

حداقل یک دوجین قانونگذاران باید روابط به سازمان هایی که دریافت وام.

قانونگذاران از هر دو طرف به توافق عجله اضافی $300 میلیارد یا بیشتر به برنامه در ماه آوریل پس از آن سوخته طریق اولیه $349 میلیارد دلار در دو هفته اول.

وام جوایز تحت برنامه کاهش به شدت در هفته های اخیر. بعد از 3 و نیم ماه SBA پردازش شده حدود 5 میلیون وام به ارزش حدود 500 میلیارد دلار است. حدود 130 میلیارد دلار نبوده است متعهد است. در اصل برنامه ریزی شده برای پایان دادن به ماه گذشته این برنامه تمدید شد از طریق Aug. 8.

این وام های کم بهره هستند بخشایش اگر کسب و کار با استفاده از پول برای حفظ کارکنان در حقوق و دستمزد و یا rehire کارگران که گذاشته شده. شرکت به تازگی تمدید زمان برای آنها را به استفاده از وام از هشت هفته به 24.

__

AP کسب و کار نویسنده جویس روزنبرگ در نیویورک کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که اضافی $300 میلیارد قرار شد چک حفاظت از برنامه در ماه آوریل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن