MLB تعویق Blue Jays-فیلیز سری بعد بیشتر مثبت

توسط جیک دام گسترنیویورک (AP) — لیگ اصلی بیس بال است به تعویق افتاد آخر این هفته برنامه ریزی شده سری بین تورنت

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

توسط جیک دام گستر

نیویورک (AP) — لیگ اصلی بیس بال است به تعویق افتاد آخر این هفته برنامه ریزی شده سری بین تورنتو و شیکاگو به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس پس از دو فیلیز کارکنان آزمایش مثبت است.

"لیگ اصلی بیس بال را با هماهنگی با کارشناسان بهداشت و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط در برنامه ریزی برای فیلیز' سرگیری بازی و ارائه خواهد شد بیشتر برنامه ریزی به روز رسانی های لازم" لیگ گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

Blue Jays مدیر چارلی Montoyo نشان داد خبری از تعویق افتاد سری پنج شنبه گفت: خود باشگاه بود "رفتن به فیلادلفیا" که در آن سری بود به جای برنامه ریزی شده.

"برنامه های ما در حال حاضر به ماندن قرار داده و اجازه دهید MLB کار را از طریق هر آنچه که آنها در حال کار از طریق" Montoyo گفت: قبل از باشگاه خود بازی از چهار بازی در واشنگتن است.

این آخرین در یک سری از تغییرات برنامه ریزی به عنوان MLB تلاش برای بازی در 60 بازی فصل در میان یک بیماری همه گیر است که کنگره در بخش هایی از ایالات متحده است.

در اوایل روز شنبه, کلمه پدید آمده است که یک بازیکن دیگر با میامی مارلینز — که به تازگی بازی در فیلادلفیا آزمایش مثبت برای COVID-19 آوردن مجموع آنها شیوع به 17 بازیکن با توجه به یک فرد آشنا با این وضعیت.

فیلیز گفت هیچ نتایج مثبت در میان بازیکنان از چهار تست از تیم خود را. اما وجود دو مثبت: یکی از اعضای کادر مربیگری و یکی از اعضای اصلی باشگاه وانجمن کارکنان.

تمام فعالیت های شهروندان در بانک پارک لغو شد دوشنبه تا اطلاع ثانوی.

جیز آبی گیر کرده در جاده ها به دلیل دولت کانادا نمی خواهد اجازه دهید آنها را با استفاده از خود را در ورزشگاه در تورنتو در این فصل به دلیل نگرانی در مورد تیم, سفر به عقب و جلو به ایالات متحده است. در نهایت آبی جیز قرار است به بازی خانه بازی در یک لیگ کوچک ballpark را در Buffalo اما آن آماده نیست. بنابراین Montoyo تیم بازی خود را "خانه بازکن" در واشنگتن در روز چهارشنبه.

آبی جیز شد و پس از آن قرار است به شروع یک بازی از سری بازی های در فیلیز در روز جمعه. اولین MLB منتقل شده بازی روز جمعه به بخشی از doubleheader شنبه با سری آخر پنج شنبه — و در حال حاضر هر سه بازی در حال اوراق ترک تورنتو در برزخ است.

"ما در حال رفتن به صحبت کردن با اتباع ببینید اگر ما می توانید کار کردن در اینجا" Montoyo گفت. "اگر آنها می گویند بله ما ماندن و کار کردن تا MLB به ما می گوید که در آن به آینده."

Blue Jays مسکن اردن رومانو می گوید: استراحت طولانی نباید خیلی از یک مشکل مطرح.

"به نظر من آن کوچکتر چالش" او گفت:. "من فکر می کنم ما هنوز هم می تواند امیدوارم عمل کوزه پرتاب bullpens. من فکر می کنم ما هنوز هم آماده به رول پس از این چهار روز استراحت در صورتی که آنچه آنها در حال رفتن به انجام."

میامی تیم باقی مانده قرنطینه در فیلادلفیا که در آن Marlins' شیوع کشف شد در طول یک آخر هفته سری در برابر فیلیز.

دو Marlins کارکنان نیز آزمایش مثبت است.

کسی که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس روز پنجشنبه در مورد مارلین بود که در خواست نامش فاش نشود به دلیل نتایج آزمون نشده بودند اعلام کرد.

Miami فصل متوقف شده است از طریق حداقل چهار شنبه و به نظر می رسد این برنامه را تغییر داده خواهد شد در هفته آینده بیش از حد.

Milwaukee Brewers مدیر کل دیوید استرنز گفت: این مهم برای لیگ به درک آنچه در حال وقوع است در میامی.

"حجم مثبت دیده ایم در یک تیم در حال حاضر نگران کننده است," او گفت:. "و من فکر می کنم هر کس احساس می کند که راه. ما بسیار قوی مجموعه ای از پروتکل ها در محل به صورت صریح و روشن دلیل جلوگیری از چیزی شبیه به این اتفاق می افتد."

بعد از پنج بازی این اتباع گیر خواهد شد در واشنگتن به دلیل سه سری بازی در میامی برای جمعه برنامه ریزی شده از طریق پنج شنبه به تعویق افتاد به دلیل Marlins' شیوع.

اتباع مدیر دیو مارتینز شوخی که خود را تیم آینده چهار روز اخراج — دوشنبه-در حال حاضر یک برنامه ریزی کردن روز پس از مسابقات جهانی لیگ قهرمانان بازی نمی بعدی تا سه برابر بازدید از New York Mets — مانند یک "مینی همه ستاره."

___

دنبال جیک دام گستر: https://twitter.com/Jake_Seiner

___

AP نویسندگان ورزشی راب Maaddi در فیلادلفیا Howard Fendrich در واشنگتن و استیو Megargee در میلواکی کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن