MLB بازیکنان شروع گزارش برای آزمایش به عنوان اولین تمرینات نزدیکی

توسط دیو SkrettaAP ورزشی نویسنده Yoán مونکادا صرف چند ماه گذشته کار کردن در آنچه که او به نام "کنترل و محدود م

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

توسط دیو Skretta

AP ورزشی نویسنده

Yoán مونکادا صرف چند ماه گذشته کار کردن در آنچه که او به نام "کنترل و محدود محیط زیست" در فلوریدا که در آن جوراب سفید مشت زن می تواند همچنان به در-خفاش ها در حالی که حفاظت از خود را از coronavirus.

که توضیحات خوب از محیط زیست است که استقبال از او پس از بازگشت به شیکاگو.

بازیکنان شروع گزارش به تیم های خود را و صفحه اصلی ballparks شنبه در مهم ترین گام در عین حال به عنوان لیگ اصلی بیس بال پرس پیش با طرح خود را برای 60 بازی با حداکثر سرعت دویدن از یک فصل است. اکثر بازیکنان تحت یک باتری از چک های بهداشتی نه تنها برای COVID-19 بلکه برای سایر طولانی بیماری از بهار آموزش پیش از برنامه ریزی آغاز تمرینات جمعه و شنبه.

"ما در حال انجام تمرینات توسط شما می دانید ؟ شما باید برای ذخیره یک زمان. من در تعامل با بسیاری از مردم وجود دارد" مونکادا گفت: از جلسات خود را در فلوریدا. "در چند هفته گذشته شروع کردم به بلند کردن کمی. من در برخورد با محدودیت های که ما تا به حال در طول این وضعیت است. اما من احساس می کنم خوب است. من آماده رفتن هستم."

بسیار شبیه به دیگر باشگاه ها جوراب سفید قصد تقسیم آنها 60-مرد فهرستی به دو گروه یکی در صبح و دیگری در بعد از ظهر. همه بازیکنان خود را در دماهای بررسی می شود چند بار در هر روز مشاهده افزایش اجتماعی فاصله و عادت به سخت پادمان که MLB به محل قرار داده می شود.

"این را به صورت متفاوت به دیدن و احساس می کنم به عنوان یک تیم" مونکادا گفت. "ما باید منتظر بمانیم و ببینیم جمعه چگونه از آن می رود."

یانکی ها نمی خواهد خود را نگه دارید اول کامل-تیم تمرین تا روز شنبه حتی اگر مدیر Aaron Boone گفت: بازیکنان شروع مصرف تست چهار شنبه. این زمانی است که او قصد دارد برای رسیدگی به این تیم برای اولین بار — نیز در امواج.

"ما باید برای دریافت خلاق با چگونگی ارتباط برقرار کردن ما" گفت: Boone که قصد دارد به همان گفتار سه یا چهار بار.

در مواجهه با چشم انداز بازی در 60 بازی در 66 روز وقت گیر پروتکل های ایمنی در این مسئولیت باقی می ماند و سخت کوش سلامت-حکیم خاموش میشه و کلی اضطراب از کار در میان همه گیر Boone معتقد است تمرکز و سختی می تواند به عنوان مهم به یک تیم در این فصل به عنوان baserunning یا اغل گاو یا حشم مدیریت.

"چگونه می توانم شما را با آن رسیدگی ذهنی و عاطفی?" بون پرسید. "چگونه شما قادر به جدا کردن آن از زمانی که شما را در این زمینه هر شب ؟ وجود دارد یک مزیت به حال وجود دارد."

پس از اندازه گیری حجم کار برای کوزه طول shutdown, Boone, انتظار خود را شروع خواهد شد آماده به صورت زنده hitters در اولین روز از اردوی تابستانی. او قصد دارد برای ماندن در استفاده و ممکن است در نظر با استفاده از شش مرد چرخش و یا افتتاحیه, اما هیچ چیز مشخص شده است و در عین حال به تمام تیم های تنظیم به یک هنجار جدید.

"آسیب می تواند به پاک کردن یک فصل در عجله" Boone, گفت:, و اضافه کرد که او به احتمال زیاد محتاط با بازیکنان اولیه پس از نیویورک قرار داده شده یک لیگ رکورد 30 بازیکن در کشته شدن این لیست در مجموع 39 بار در فصل گذشته.

آرام مدیر کل مایک الیاس از این گفته شده بود هیچ تست مثبت برای COVID-19 در میان بازیکنان و کارکنان که مورد بررسی قرار گرفتند چهار شنبه, اما او اذعان کرد که "این رفتن به یک فرایند مداوم است."

الیاس تاکنون نام تنها 44 بازیکن از 60 در دسترس برای شرکت در پیش فصل تمرین. او تصمیم خواهد گرفت که بعد از آن که چشم انداز را پر از فصل فهرستی در پیش بینی های نجومی-درب بازکن جولای 23 یا جولای 24.

و با وجود افزایش تعداد COVID-19 سراسر کشور و چند بازیکن امید بستن به خارج اکثر بازیکنان و مدیران شده اند صعودی در فصل وقوع است. آنها بر این باورند در پروتکل های چکش در طول مذاکرات طولانی بین MLB و بازیکنان خود را' انجمن و مشتاق به ارائه طرفداران با برخی از مقدار مورد نیاز انحراف.

"ما باید مطمئن شوید که ما درک می کنیم بهترین شیوه های اجتماعی, فاصله, مطمئن شوید که ما می دانیم که ما در حال نگه داشتن خودمان نه تنها جدا از یکدیگر بلکه رفتار در راه است که سازگار به چه رفتن به نگه داشتن همه ما سالم" متس مدیر کل برودی ون Wagenen گفت. "ارائه شده ما می توانیم همه کار با هم مطابق با این پروتکل و احترام — به من گفت -- احترام به یکدیگر و احترام به قوانین من خوشبین هستم که ما می توانیم از این اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن