وزرای بازدید جايزه Generics و AT&S کارخانه در ننجنگود

میسور/Mysuru: وزرای Dr. K. Sudhakar و S. T. Somashekar بازدید دیروز خیلی خوشحال Generics کارخانه داروسازی در ن

توسط ATSHNEWS در 4 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: وزرای Dr. K. Sudhakar و S. T. Somashekar بازدید دیروز خیلی خوشحال Generics کارخانه داروسازی در ننجنگود های epi-مرکز گسترش ویروس در این منطقه است.

دکتر Sudhakar که رفت و در اطراف این کارخانه در پی ورودی از کارخانه مقامات رسمی در مورد تعداد کارمندان, تولید دارو و صادرات خود را.

مقامات گفته وزیر که در این کارخانه شاغل بیش از 1500 نفر از کارگران و تولید مواد مخدر صادر شده به کشورهای مختلف است. آنها همچنین به اطلاع وزیر است که با استفاده از آب بازیافت شده قبل از اجازه دادن به آن را.

ننجنگود MLA B. Harshavardhan که مداخله کرد و گفت که این کارخانه شده است در مرکز جنجال از زمان آغاز به کار خود و فاضلاب است که اجازه درمان نشده نما یک خطر جدی سلامت برای مردم و گاو.

آزمون نمونه های آب

پس از MLA شکایت پزشکی, وزیر آموزش و پرورش دکتر Sudhakar کارگردانی DC Abhiram G. Sankar به آزمون فاضلاب منتشر شده از کارخانه یک بار در هر سه ماه و به ارسال نمونه آب از borewells حفر شده در روستاهای واقع در یک متر شعاع کارخانه.

بعد از دو وزیر در بازدید از نزدیک Koogalur ایجاد کرد که گزارش COVID-19 عفونت و در زمان سهام از وضعیت.

گوندلوپت MLA C. S. Niranjan کومار Mysuru SP C. B. Ryshyanth, DySP Prabhakar Sindhe, Dodol افسر Srinivasagowda, Tahsildar K. M. ماهش کومار Taluk افسر پزشکی دکتر Kalavathi و دیگران حاضر بودند.

بازدید AT&S کارخانه

دکتر Sudhakar و S. T. Somashekar همچنین بازدید AT&S کارخانه در ننجنگود است که با تولید برد های مدار چاپی (تخته مدار چاپی) برای هواکش است که بحرانی تجهیزات پزشکی در درمان COVID-19 بيمار.

هند مدیر عامل AT&S هند Sunil Banwari توضیح در مورد کار واحد و همچنین بیش از یک تومان.20 lakh چک به وزیر ارشد COVID صندوق امداد. وزرای تمجید سهم از کارخانه است که عرضه شده 15,000 یک بورد مدار چاپی تا آنجا که به دستور دولت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن