میانه سرگرم کننده متحرک: 24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در Des Moines

مواظب شیکاگو و مینیاپولیس — Des Moines در حال آمدن به سرقت میانه شهرستان نور افکن. با رونق هنر صحنه این شهرستا

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

مواظب شیکاگو و مینیاپولیس — Des Moines در حال آمدن به سرقت میانه شهرستان نور افکن. با رونق هنر صحنه این شهرستان در حال رشد در قلب آیووا ارائه می دهد مقدار زیادی از مناظر را ببینید. این که آیا شما خود را در lookout برای کامل کافی شاپ و یا پر جنب و جوش شبانهما قرار داده ایم با هم Des Moines, سفرنامه مناسب برای تمام نیازهای خود را.

اتمام این 24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در Des Moines.

6 صبح خود را دریافت کافئین برای رفع این روز در مسیر منظره نانوایی

Pastry selection at Des Moines Scenic Route Bakery
facebook.com

قبل از روز بزرگ خود را, شما نیاز به کمی انرژی اضافی. مسیر منظره نانوایی در خدمت همه کافئین خود را نیاز دارد. "چیز های مورد علاقه من در مورد مسیر منظره نانوایی است و پنجره های بزرگ همه در اطراف صندلی" دریک دانشگاه junior کتی Lajoie گفت. "این یک محل عالی برای نوشیدن یک زردچوبه, زنجبیل, چای لاتهیک قنادی مردم تماشا و استراحت." شاید حتی بهتر از مواد غذایی است که در مسیر منظره ماموریت. صاحب امیدوار است برای الهام بخشیدن به مردم برای کم کردن از فشار زندگی روزانه و به یاد داشته باشید چیزهایی که مهم است. فقط یک توقف در این عجیب و جالب کافی شاپ به شما طرز فکر مثبت شما نیاز به تسخیر بقیه روز و یادآوری به شما برای همیشه مسیر منظره.

7 صبح دیدن شهر در Des Moines BCycle

Des Moines skyline during the day
flickr.com

چه کسی می گوید شما نیاز به یک ماشین برای کشف شهرستان ؟ استفاده از Des Moines BCycle به جای. با بیش از 20 ایستگاه و 120 دوچرخه در دسترس برای اجاره BCycle است یک راه آسان و سریع برای کشف. با استفاده از تلفن خود و یا کارت اعتباری عضو می تواند باز کردن یک دوچرخه در هر ایستگاه در ثانیه است. شما می توانید پیدا کردن ایستگاه های پراکنده در سراسر Des Moines, بنابراین هر کجا که شما شروع و پایان وجود دارد دسترسی آسان. "BCycle به هم اتاقی من و من یک راه برای ورزش و قدردانی از خارج از منزل بزرگ است که Des Moines را ارائه کرده است" دریک دانشگاه, دانش آموز علی Goldensoph گفت. "بدون آنها ما ورزش منظم می تواند کسل کننده و تکراری است." Des Moines BCycle فراهم می کند 24 ساعته عضویت و همچنین 30 روز یا یک سال عضویت فقط در صورتی که شما نمی توانید به اندازه کافی از شهرستان. این که آیا شما انتخاب می کنید به مرکز شهر و یا ضربه تا نزدیکی دنباله, Des Moines, BCycle کاهش انتشار کربن خود را و شما در حال حرکت است. با اجاره یک دوچرخه از BCycle شما می توانید تمام این شهر ارائه می دهد — را با سرعت خود را.

ساعت 8 صبح یک اصیل Iowan صبحانه در جاوا جو قهوه

java joes des moines
instagram.com

این کافی شاپ است که به دور از جو به طور متوسط. در نزدیکی مرکز شهر Des Moines, جاوا جو قهوه خانه نشسته و در یک مکان نخست برای هر بازدید کننده و یا دانشجو. با مقدار زیادی از صندلی و جذاب, دکور, جاوا, جو ضروری است توقف برای هر کسی که به دنبال یک صبح نیش می زنند. "جو وجود دارد استقبال اما منو ستاره است" دریک دانشگاه, دانشجو, هیلی Pertzborn گفت. "صبحانه burrito و Biasi نوشیدنی برای مردن. آنها همچنین باید زیبا و کلوچه ؛ نان تست فرانسوی مافین بهترین است." جاوا جو تجربه به ارمغان می آورد بیش از مواد غذایی هر چند — مواظب برای غیر عادی ترکیبی از بازدید کنندگان و حوادث. این کافی شاپ توسط کانون روزنامه نگاران و سیاستمداران به خصوص در طول فصل انتخابات. اگر شما نمی توانید متناسب با جاوا جو را در برنامه صبح نگران نباشید; شما فقط به عنوان بسیار سرگرم کننده در شب. نگاه کردن به صورت ماهانه خود را, شعر, انتقاد شدید و یا بازدید از گروههای محلی.

ساعت 9 صبح تور تاریخی در آیووا ساختمان کاپیتول

Iowa State Capitol in Des Moines
pixabay.com

تا کنون فکر آنچه که در داخل که بزرگ طلا گنبد? آیووا کنگره است که بدون شک یکی از زیباترین کاپیتول ساختمان در کشور است. ساختمان خانه آیووا سنا و آیوا در مجلس نمایندگان و همچنین بسیاری دیگر از دفاتر سیاسی. تور ساختمان می آید بدون پرداخت هزینه در کنار یک راهنمای تور یا توسط خودتان. به علاوه به عنوان یک ساختمان تاریخی شما پیدا ساختمان پر از هنر است. نگاه کردن به سقف هنگامی که در داخل برجک برای دیدن جزئیات معماری و همچنین به عنوان یک نقاشی دیواری به تصویر می کشد آیووا مهاجران اولیه. تا برای به چالش ؟ نگاهی به پله به بالای گنبد به نگاه کردن بیش از شهرستان. تور آیووا کنگره است یک فرصت عالی برای سیاسی معتادان و معماری علاقه مندان به طور یکسان.

ساعت 10 صبح تجربه Des Moines بازار کشاورز

People gather at Des Moines Farmers Market
flickr.com

هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند Des Moines در صبح روز شنبه. فروشندگان پراکندگی در سراسر خیابان های مرکز شهر Des Moines, فروش همه چیز از هنر چاپ برای صبحانه burritos به گل های تازه و تولید است. "حتی اگر شما نمی خرید هر چیزی, آن است که هنوز هم سرگرم کننده فقط به راه رفتن در اطراف و دیدن آنچه که مردم در حال فروش" دریک دانشگاه junior مولی Ruder گفت. "بخش مورد علاقه من از آن این خیابان تاکو فروشنده و هنر و صنایع دستی و فروشندگان." فروشندگان از سراسر کشور به فروش در بازار دادن به شما بهترین است که آیووا ارائه می دهد. و یک جایزه اضافه شده? شما می توانید تن از سگ در Des Moines بازار کشاورز و با توجه به "آیووا خوب" نگرش شما حتی ممکن است به حیوان خانگی چند!

ساعت 11 صبح را ناهار خود را در دروازه بازار و کافه

Gateway Market and Cafe against sunset in Des Moines
facebook.com

در خلق و خوی برای مواد غذایی است که نه تنها طعم خوب است اما باعث می شود شما احساس می کنید خوب است ؟ دروازه بازار و کافه است که اختصاص داده شده به ایجاد به یاد ماندنی تجارب مواد غذایی با ارائه آلی و تخصص مواد غذایی. هر وعده غذایی از کافه سالم و بی خطر و سالم و بزرگ سوخت برای بقیه روز خود را. دروازه نیز فراهم می کند انواع گیاهی وگان و گیاهخواری, گزینه های, بنابراین هیچ کس می رود گرسنه (سعی کنید از توفو banh سکته قلبی برای یک کارخانه بزرگ بر اساس وعده غذایی). در حال حاضر پایان با کافه شما می توانید حرکت به بازار فراهم می کند که کیفیت میوه ها و سبزیجات و منحصر به فرد دیگر اقلام مواد غذایی. فکر می کنم از آن به عنوان محلی خود Des Moines, غذاهای کل. با منابع محلی مواد غذایی و احساس مدرن دروازه بازار به عنوان نقطه مناسب برای ناهار که ترک خواهد کرد شما احساس رضایت.

12 p. m. تور Better Homes & Gardens تست باغ

Pathway in Better Homes and Gardens Test Garden
flickr.com

در قلب مرکز شهر Des Moines در فشار و شلوغی از آن همه دروغ یک بهشت سبز. مجله چاپ و نشر شرکت Meredith Corporation به ارمغان می آورد مجله شایسته صحنه به مترو خود را به درستی به نام Better Homes & Gardens تست باغ. این آزمایش برای گیاهان از همه اشکال و اندازه و رنگ و همچنین به عنوان یک استودیوی عکاسی برای همه شرکت انتشارات. با 22 متمایز مناطق شما ببینید یک چشم انداز جدید هر کجا که شما به نوبه خود. این باغ همچنین ویژگی های صدها نفر از perennials, درختان و درختچه هایساخت این توقف کامل برای هر یک خود اعلام کرد کارخانه مادر. پس از این باغ است که یک فضای کاری بازدید کنندگان تنها مجاز دسترسی در روزهای جمعه از ظهر تا 2 بعد از ظهر و حتی پس از آن قطعا ارزش کار به برنامه خود را. دیدن رنگ روشن باغ livens روح خود را فورا و به عنوان یک طراوت فرار از شهر مشغول زندگی است.

1 p. m. گرفتن یک آیووا توله بازی در اصلی پارک

Spectators watch Iowa Cubs game at Principal Park
wikimedia.org

دیدن برخی up-and-coming استعداد و گرفتن یک استادیوم میان وعده در آیووا توله بازی در اصلی پارک. آیووا توله هستند minor league baseball team تغذیه به توله شیکاگو; معنی بازیکنان شما ببینید امروز در Des Moines می تواند در لیگ های بزرگ فقط در سال آینده. حضور در آیووا توله بازی اجازه می دهد تا شما را به اتصال با مردم آیووا نمایندگان شان و صرف برخی از زمان در خورشید است. حتی اگر شما می خواهم به تماشای یک بازی بیس بال, برخی از کرسی های اصلی پارک ارائه منظره عالی Des Moines افق. اگر شما یک MLB فن این یک فرصت است که شما می توانید از دست ندهید; دیدن جزئی لیگ بازی می توان عمده سرگرم کننده است.

2 p. m. تجربه محلی صحنه هنر در Des Moines مرکز هنر

des moines art center
instagram.com

آماده به احساس #کشت پس از راه رفتن را از طریق Des Moines مرکز هنر. این موزه هنر ویژگی های یک مجموعه گسترده ای از نقاشی ها و مجسمه و رسانه های مخلوط. "Des Moines مرکز هنر به طور کامل underrated," اخیر دریک تحصیلات تکمیلی دانشگاه Cydne Ratliff گفت. "من دوست دارم که آن را به انواع حوادث که رایگان هستند. هر بار که من بوده ام به مرکز آنها شده است ویژگی های مختلف اقساط. آن را سرگرم کننده برای دیدن مختلف آثار هنری برجسته است." به تازگی Des Moines مرکز هنر ویژه نمایشگاه در زنان هنرمندان با الهام از دانشمندان است. در اکتبر سال 2020 این مرکز در نظر دارد تا میزبان یک نمایشگاه در داستان ها و هنرمندان است. با چرخش نمایشگاه مرکز فراهم می کند یک تجربه منحصر به فرد در هر دیدار است.

3 p. m. قدم زدن را از طریق Pappajohn مجسمه سازی پارک

Des Moines Pappajohn Sculpture Park
flickr.com

اگر شما نمی توانید به اندازه کافی هنر وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در جان و مری Pappajohn پارک مجسمه سازی. این 4.4 هکتار پارک امکانات 31 آثار 25 از جهان مشهورترین هنرمندان. آن را فضای مناسب برای بساط پیک نیک خود را با دوستان, داشتن Instagram عکس و یا فقط گرفتن یک پیاده روی. "یکی از مورد علاقه من فعالیت های تابستانی گرفتن قهوه در مراسم و رفتن تماشای مردم در پارک مجسمه سازی" دریک دانشگاه ارشد سارا توپ گفت. در حالی که شما را متوقف و با اتمام یاد Nomade مجسمه سازی و مجسمه سازی برای برخی کاملا Instagram-شایسته محتوا.

4 p. m. بازدید بیشتر Des Moines, باغ گیاه شناسی

greater des moines botanical garden
instagram.com

قدم به یک بهشت گرمسیری با رفتن به, بیشتر, Des Moines, باغ گیاه شناسی. این پر جنب و جوش, 7 هکتار باغ عمومی خانه را به صدها نفر از گیاهان مختلف. این که آیا شما یک Des Moines بومی و یا آن را اولین بار خود را همیشه وجود دارد چیزی جدید برای کشف در باغ گیاه شناسی. "این یکی از مکان های مورد علاقه من در Des Moines به خصوص در پاییز و یا زمستان" Ratliff گفت. "آن را مانند پله به یک جهان متفاوت است. آنها همچنین باید فضا به عنوان خوانده شده در قرعه کشی و یا انجام مشق شب پس از آن یک مکان سرگرم کننده برای رفتن به سوئیچ کردن عادی خود را از مناظر." باغ گیاه شناسی خانه های منحصر به فرد گیاهان از جمله درختان بونسای و به درستی به نام گل جسد. اگر شما در طول تابستان به اتمام, در بیرون باغ به احساس می کنید مثل شما پا به شخصی خود را باغ عدن.

5 p. m. کشف مغازه ها در شرق ایجاد کرد

Shops line the road through the East Village leading to the Iowa Capitol
commons.wikimedia.org

پردازنده Moine تاریخی روستای شرق می ایستد به عنوان میانه را نوپرست بهشت. واقع بین Iowa State Capitol و Des Moines, رودخانه, روستای شرق پر جنب و جوش و التقاطی منطقه با تن از مغازه های محلی و رستوران ها. آن را به Raygun که به فروش می رساند دارای گونه های برامده و موضعی میانه merch به همه کسانی که وارد و دیگر نقاط شامل گونگ فو چای ساده بحث کتاب و قهوه و همچنین مخملی کت. آیا شما با صرف فقط یک ساعت بررسی دقیق مغازه ها و یا شما تصمیم می گیرید به چوب در اطراف به خوبی به شب, شرق ایجاد کرد بدون شک جذابیت شما.

6 p. m. جشن در مواد غذایی محلی و آبجو در آیووا Taproom

The Iowa Taproom offers a variety of local beers on tap
facebook.com

برای یک مجلل اصیل Iowan تجربه ناهار خوری نگاه هیچ بیشتر از آیووا Taproom. "پس از آمدن به Des Moines, من شروع به جستجو برای بهترین برگر لوبیا سیاه و سفید و من به راحتی می توانید می گویند که مورد علاقه من است که در آیووا Taproom" دریک دانشگاه junior امیلی نلسون گفت. "مطمئن شوید که شما همچنین می توانید از اسفناج و کنگر فرنگی غوطه برای اشتها آور!" مواد غذایی بزرگ کنار برنده واقعی آیوا Taproom خود را انتخاب آیووا ساخته شده هنر و صنعت آبجو و شراب. با بیش از یک صد آبجو در شیر از بیش از 35 آیووا کارخانه های لبنی, شما ملزم به پیدا کردن چیزی است که شما می خواهم. برای زیر 21 جمعیت شما نه چپ: وجود صنایع دستی ریشه آبجو در شیر بیش از حد!

7 p. m. دیدن برادوی نشان می دهد در دی موین مدنی مرکز

des moines civic center
instagram.com

شما لازم نیست برای رفتن به شهر نیویورک به برادوی را تجربه کنند. برادوی نشان می دهد که حق در اینجا در این میانه در Des Moines مدنی مرکز. "این محل زمانی که شما می خواهید برای دیدن یک موسیقی در آیووا" دریک دانشگاه ارشد Maddie Topliff گفت. "واقعا وجود دارد نه یک نقطه بد در کل سالن. راه آن را گذاشته شما می توانید یک بلیط در هر نقطه." مدنی مرکز قرار می دهد از آن ویلیس در برادوی سری هر سال اعلام آنچه که نشان می دهد خواهد بود که به Des Moines. این 2020-2021 فصل تنظیم شده است به ویژگی های بازدید مانند همیلتون, Hadestownو کشتن مرغ مقلد. اگر شما خودتان در برادوی-محدود دیدن یک نمایش در مرکز مدنی است یک راه عالی برای دریافت الهام گرفته است.

8 p. m. جم به برخی از موسیقی محلی در ژاکت پشمی را

wooly's des moines
instagram.com

واقع در شرق روستای ژاکت پشمی را که در محل به محلی برای موسیقی است. محل می تواند نگه دارید تا 700 نفر آن را مناسب برای کوچک صمیمی کنسرت. شما می توانید اتصال با مردم آیووا نمایندگان شان (و شاید band) در طول کنسرت و یا در نوار. اما ژاکت پشمی را ندارد همه محلی است. موسیقی ملی عمل آمده از طریق ژاکت پشمی را در تمام طول سال های طولانی. اگر چه همه گیر متوقف اجرای زنده برای چند ماه ژاکت پشمی را گشت و تغییر زمان را نشان می دهد هر روز. اجراهای آتی شامل گروههای محلی برخی از دوستان و Hazer. اتمام برنامه بر روی وب سایت خود را برای دیدن آنچه که در آینده آینده. چه کسی می داند در سفر خود را به لباس پشمی را, شما ممکن است شنیدن چیز بزرگ بعدی.

9 بعد از ظهر اتمام بالا Trestle دنباله پل

Lights illuminate the darkness at High Trestle Trail Bridge
flickr.com

خارج از شهر برای یک لحظه و یک درایو به بالا Trestle دنباله پل. در شب پل می آید زنده به عنوان چراغ آبی روشن گردشگاه ساخت برای یک فرصت عکس. "من دوست دارم بالا Trestle دنباله پل زیرا حتی در این مسیر به وجود آوردن یک بیت از یک سفر" دریک دانشگاه junior جاستین دریک گفت. "هنگامی که شما در رسیدن به, پل, نسیم هوا و آرامش بی بدیل است. . . آن است که آیووا گنج پنهان است." اگر شما در حال بازدید بالا Trestle دنباله پل در طول روز مطمئن شوید که برای آوردن دوچرخه خود را. بالا Trestle دنباله اجرا می شود برای 25 مایل از طریق 4 استان ها, ساخت آن را یک فرصت بسیار عالی برای هر دوچرخه سوار.

10 p. m. نگاهی به تصویر و گرفتن یک نوشیدنی از سلام Marjorie

A classic sign lights up in the middle of Hello, Marjorie cocktail bar
facebook.com

جک کرواک یک بار نوشت: "زیباترین دختران جهان در Des Moines." کلمات او جاودانه در اینجا در سلام Marjorie در قالب یک تابلوی نئون. آزمون تئوری خود را و گرفتن یک نوشیدنی از این 70s مضمون نوار. سلام Marjorie در خدمت هنر و صنعت آبجو, شراب و خلاق خانه های ساخته شده از کوکتل. اتمام Marjorie شامل Absolut گلابی ودکا, تازه, لیمو و تمشک bitters یا سردبیر توجه داشته باشید ساخته شده از غرب بوربن, زردآلو, مشروب و بیشتر. بزرگ 134-صندلی بار و سالن ارائه یک موضوعی تجربه به همه کسانی که وارد کنید با بزرگ پیانو و کابینت مشروب الکلی ساخت اتاق احساس مستقیما از دوران گذشته است. سلام Marjorie است مرسوم باید ببینید برای هر کس در Des Moines, اگر نه فقط برای عکس کلاسیک.

ساعت 11 شب خود را نشان می دهد غرور و افتخار در فروزان زین

Des Moines gay bar The Blazing Saddle is adorned with rainbow decorations
flickr.com

اگر شما به دنبال برای رقص, در اینجا شانس خود را است. شناخته شده به عنوان "گی به سلامتی," فروزان زین قدیمی ترین و نمادین ترین گی بار در Des Moines. مجهز در کشور های غربی دکور جو همیشه دوستانه و استقبال. استفاده از نوشیدنی های ارزان و در آن سالن. اگر شما در شهر روز پنج شنبه یا جمعه شب گرفتن یکی از کشیدن نشان می دهد. نرم افزار نکته: مطمئن شوید که برای آوردن پول نقد, نوار, پول نقد, تنها و علاوه بر این, شما می خواهید کسانی که دلار به نوک drag queens.

12 صبح با شتاب اواخر شب نیش در زامبی برگر

Zombie Burger in Des Moines serves gourmet, zombie-themed meals
facebook.com

با یک پست آخرالزمانی شیک محیط و مواد غذایی برای مرگ زامبی برگر مشهور است برای آن همبرگر لذیذ در فست فود ، یک بار به نام بهترین برگر در همه آیووا توسط MSN بازدید کننده همیشه باید انتظار صبر کنید هنگامی که برای یک نیش سریع. استفاده از وقت خود را در انتظار به درک درست فداکاری به زامبی موضوع: کل منو ها و رستوران ها در decked درست زامبی مد. زامبی برگر است که به طور مداوم به شلاق تا خلاق شیرینی برای همه مرده یا زنده است. فن مورد علاقه های شما شامل مشخصی milkshakes و منحصر به فرد همبرگر مانند راه رفتن Chedکه ویژگی های سرخ شده ماکارونی و پنیر به جای به طور منظم نان همبرگر. تقسیم-طراحی خانه و فست فود به سبک سفارش این دست نمی تواند تجربه برای هر Des Moines مبتدی است.گزارش این آگهی

1 a. m. پرتاب آن را بازگشت به 80s در بالا و پایین

Updown Arcade Bar features vintage arcade games
updownarcadebar.com

شب زنده داری شده است هرگز بیشتر سرگرم کننده است. بالا و پایین ویژگی های بیش از 40 بازی های آنلاین بازی از 80s و 90s از جمله شیطان پین بال دزد ماشین آلات skee توپ و دیگر علاقه مندی های کلاسیک. حتی بهتر از همه بازی ها هزینه فقط 25 سنت. اگر بازی های آنلاین بازی سرگرم کننده نیست به اندازه کافی سعی کنید بازی بازی های آنلاین بازی های مست. از بالا و پایین نوشیدن منو شامل 20 آبجو در شیر به عنوان به خوبی به عنوان 80s و 90s الهام گرفته از کوکتل. بالا و پایین مخلوط تمام بخش های سرگرم کننده از کودکی با تمام بخش های سرگرم کننده بودن یک فرد بالغ. فقط نمی تواند بیش از حد رقابتی در طول لوله Jenga!

2 صبح گیر برخی از drunchies در ماریا مواد غذایی مکزیکی

Maria's Mexican Food serves authentic Mexican cuisine, 24 hours a day
flickr.com

به عنوان یکی از تنها 24 ساعته رستوران در Des Moines, ماریا غذای کامل است اواخر شب غذا. خدمت معتبر مواد غذایی مکزیکی از جمله nachos در tacos و حتی یک صبحانه منو ماریا همه چیز را به کت و شلوار خود را مست هوس. با سخاوتمندانه اندازه خدمت و دلچسب مواد غذایی در سراسر, شما قطعا نمی خواهد گرسنه. ماریا را به طور کامل خانواده و متعلق به اداره شرکت ساخت هر گونه توقف احساس شما راست در صفحه اصلی. بررسي فايلهاي خود را در خانه churros اگر شما یک دندان شیرین یا خود تخم مرغ-پر burritos شروع به سر گرفتن در صبح خود را.

ساعت 3 صبح یک تصویر در مقابل مسافر را علامت

Des Moines Traveler's Sign lights up against the sunset
unsplash.com

پس از نگاه کردن به افق در تمام طول روز شما احتمالا متوجه این چتر قرمز مجبور کردن بیش از شهرستان. مسافر را نشانه کلاسیک Des Moines برجسته. اگر چه نشانه اصل لوگو برای مسافران شرکت بیمه آرم رها شده بود در سال 1995. نشانه گیر در اطراف به عنوان یک قطعه کلاسیک از Des Moines افق. در 50 فوت عرض و 40 فوت قد شما می توانید آن را از دست ندهید. نشانه ای است نمادین که چتر را تبدیل به یک نماد غیر رسمی از Des Moines. یک عکس از این نشانه ای روشن از زمین و یا بهتر رتبهدهی نشده رانندگی پارکینگ برای دریافت تصویر خود را در مقابل آن.

4 صبح دیدن Des Moines افق از زنان دستاورد پل

The Iowa Women of Achievement bridge is the perfect spot to view the Des Moines skyline
flickr.com

قبل از اینکه این شهر از خواب بیدار خود را نگاه نهایی در Des Moines افق. بهترین مکان برای دیدن آن است که بدون شک آیووا زنان از دستاورد پل. این پل یادبود آیووا زنانی که رفته اند برای ایجاد یک تاثیر مثبت در جوامع خود و در جهان. پل خود را لینک شرق و غرب پردازنده Moines و امکانات دو مسیر برای ترافیک پا و دوچرخه سواران. در شب, پل, ویژگی های چراغ های رنگارنگ که منعکس کننده بر روی آب در زیر ساخت آن را واقعا یک چشم برای دیدن برای هر بازدید کننده.

5 صبح به تماشای طلوع آفتاب در دریاچه خاکستری

gray's lake des moines
instagram.com

چه بهتر از راه برای نزدیک کردن خود بعد از تماشای طلوع آفتاب بیش از خاکستری را در دریاچه ؟ خاکستری دریاچه صلح آمیز است ویستا با یک پیاده روی دنباله گردان دریاچه. "آن است که آیا دوچرخه سواری, پیاده روی, و یا فقط لذت بردن از مشاهده بیش از آب خاکستری را در یک محل که در آن من می تواند فعال تر و تقویت [من] پیوند [با من] هم اتاقی" دریک دانشگاه ارشد گرتا هاس گفت. بازدید کنندگان می توانید غیر روحانی کردن یک پتو پیک نیک نگاهی به پیاده روی و یا اجاره یک paddleboat را در دریاچه. هر آنچه که شما انجام خاکستری را یک محل عالی برای باد کردن پس از خود را روز طولانی است.

آخرین مطالب