میدلسکس کلانتر دفتر: 7 زندانی در حداقل-امنیت ساختمان تست مثبت برای COVID-19

بیلریکا — هفت زندانیان از جمله شش آزادی کار و جامعه کار شرکت کنندگان در برنامه های ساکن در یک حداقل امنیت ساخت

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

بیلریکا — هفت زندانیان از جمله شش آزادی کار و جامعه کار شرکت کنندگان در برنامه های ساکن در یک حداقل امنیت ساختمان — تست شده اند positve برای COVID-19 با توجه به میدلسکس کلانتر دفتر مطبوعاتی.

همه حداقل شش-امنیت موارد گزارش شده در یکشنبه مشکوک می تواند ناشی از جامعه مبتنی بر مخاطبین خارج از میدلسکس زندان و خانه از اصلاح, انتشار متحده است.

هفتم اهل بیت وارد تسهیلات قبلا آزمایش مثبت در جامعه است.

تمام هفت آلوده زندانیان — که جدا از تسهیلات مسکن اصلی ساختار — بدون علامت باقی می ماند. آنها قرار داده خواهد شد در پزشکی انزوا و نظارت خواهد کرد, انتشار متحده است.

این اولین تست مثبت مربوط به زندانیان در میدلسکس زندان و خانه از اصلاح از اواسط ماه مارس.

"در حالی که تلاش های باور نکردنی از کارکنان ما برای کاهش تاثیر COVID-19 منجر به شش هفته متوالی بدون تست مثبت ما همیشه آگاه این ویروس می تواند بازگشت — به احتمال زیاد به عنوان یک نتیجه از یک جامعه تماس با ما و یا از طریق یک جدید arrestee گفت:" میدلسکس کلانتر Peter J. Koutoujian در چهار شنبه انتشار. "با یک جریان ثابت از جدید admittances — نزدیک به 750 از مارس 1 — این هرگز یک ماده اگر ما می بینیم بیشتر موارد اما زمانی که ما آماده شده است بلافاصله به پاسخ."

در این میانه کلانتر, دریافت اولیه مثبت COVID-19 آزمون در روز سه شنبه که اجرا شد به عنوان بخشی از یک عملیات آماده سازی به صورت بالقوه آزادی مشروط. زندانی که شرکت در دفتر کار انتشار برنامه بلافاصله قرار داده شده در پزشکی انزوا و تمام غیر ضروری جنبش در داخل و خارج از ساختمان به طور موقت به حالت تعلیق درآمد.

در مشورت با دفتر های عفونی-بیماری های متخصص 28 اضافی زندانیان زندگی در ساختمان مورد آزمایش قرار گرفتند. پنج تست مثبت است.

با توجه به آزادی افراد شرکت کننده در کار انتشار برنامه واجد شرایط هستند به ترک تسهیلات به شرکت در فعالیت های اشتغال در جامعه مبتنی بر کار سایت. آنها در حال نظارت توسط GPS در حالی که در خارج از مرکز.

کسانی که در جامعه کار برنامه را در هر دو محل و خارج از سایت نقاشی تمیز کردن دستگاه و دیگر پروژه های تحت نظارت مستقیم یک اصلاحات افسر.

با توجه به مثبت آزمایش میدلسکس کلانتر کار اعلام کرده است کارفرمایان در ارتباط با آزادی کار برنامه.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن