دیدار با جدید توکسبری رئیس پلیس

توکسبری — در سال 1993 زمانی که توکسبری رئیس پلیس Ryan کلمبوس دانشجویی در توکسبری دبیرستان خود را مربی فوتبال و

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

توکسبری — در سال 1993 زمانی که توکسبری رئیس پلیس Ryan کلمبوس دانشجویی در توکسبری دبیرستان خود را مربی فوتبال و توکسبری پلیس گروهبان در زمان کلمب و دیگر دانش آموزان علاقه مند در یک تور از اداره پلیس است.

"من به یاد داشته باشید او به من گفتن یک داستان در مورد رویکرد تیم و ماموران به دنبال هر یک از دیگر" کلمبوس گفت. "این چیزی بود که واقعا با من گیر کرده."

خواب بودن یک افسر برای توکسبری اداره پلیس که در آن او بزرگ شده, کلمبوس, آغاز زندگی حرفه ای او به عنوان یک افسر در مونسون. پس از حرکت به Boxboro اداره پلیس و سپس Acton, کلمبوس پیوست توکسبری اداره پلیس در سال 2000 به عنوان یک افسر گشت.

کلمبوس در عشق با کاهش یافته ،

"قادر به خدمت و وجود داشته باشد برای مردم و برای پاسخ به شرایط بحرانی آن چیزی است که در من" کلمبوس گفت. "این درست که من هستم و این چیزی است که من دوست دارم."

در ژوئن 15, شهر, مدیر ریچارد Montuori اعلام کرد کلمبوس خواهد بود که بخش جدید رئیس پلیس.

اولین روز شد 19 ژوئن. کلمب آن را به نام حقیقی.

کلمبوس یکی از چهار نامزد به رفتن را از طریق روند درخواست. Montuori احساس او بهترین جا برای این بخش است.

"من دانش خود را از تمام مسائل و چالش های رو به اداره پلیس درک خود را از پلیس به طور کلی در دیدگاه خود را برای بخش" Montuori گفت. "من فکر می کنم او خوب مناسب برای آنچه که ما به دنبال در آینده رئیس."

کلمبوس دارای مدرک کارشناسی ارشد در عدالت کیفری از آنا ماریا کالج و پیشرفته آموزش تخصصی در مناطق مختلف از تنوع و الکترونیکی جرایم به سطح خیابان با مواد مخدر. تا زمانی که او رئیس پلیس قرار ملاقات کلمبوس' کار به عنوان یک کارآگاه ستوان شده است برجسته از کار خود را.

یکی دیگر از برجسته برای کلمبوس بود 11 هفته او را صرف در Quantico بود, برو. در FBI آکادمی ملی. آکادمی می پذیرد حدود 220 افسران در هر جلسه از سراسر کشور و از کشورهای دیگر با توجه به برنامه وب سایت.

"آن را گسترده و مانند هیچ چیز دیگری" کلمبوس گفت.

کلمب نیز به عنوان گروهبان نیروهای امنیتی برای نیروی هوایی ایالات متحده ذخایر.

پله به رئیس نقش در طول COVID-19 همه گیر و ملی خشم بیش جورج فلوید مرگ و خشونت پلیس کلمبوس است که وارث یک صفحه کامل است.

"آنچه که در سراسر کشور با پلیس و احساسات نسبت به پلیس آن را دشوار و غم انگیز است. ما درک می کنیم که چرا مردم ناراحت هستند همه ما در مورد آن ناراحت است که هرگز نباید اتفاق می افتاد به آقای فلوید گفت:" کلمبوس. "این واقعا ما را به عقب در سراسر کشور است."

کلمبوس می بیند راه رو به جلو در آموزش بهتر بالاتر از استاندارد و در تقویت "راه ما از مردم ما نیاز به تقویت است که همه باید به درمان همان."

کلید به آن همه است, گوش دادن کلمبوس گفت.

آن است که یک درس او یاد گرفته در حالی که شرکت در FBI یک هفته ای کلاس در تنوع است.

"من فکر می کنم که گوش دادن در این نقطه در حال حاضر در کشور ما این است که احتمالا یکی از بهترین چیزهایی که ما می تواند انجام دهد" کلمبوس گفت. "اگر ما نمی که ما در حال رفتن به قادر به رشد و یادگیری است."

محلی کلمبوس گفت: بخش برخوردار جامعه اعتماد به لطف کار تحت رهبری رئیس پلیس سابق شهر تیم شیهان که در سمت چپ در ژانویه. برنامه هایی مانند وزارت بهداشت روانی دنبال یو پی اس و کار اختصاص داده شده به آدرس مخدر بحران ادامه خواهد داد کلمبوس گفت.

"این یک چیز بسیار ساده است — آن را در مورد درمان مردم, همه مردم با عزت و احترام این ساختمان که اعتماد در جامعه است که من معتقدم که ما باید به خاطر کاری که رئیس شیهان انجام داد" کلمبوس گفت.

وی افزود: این بخش نیاز به ساخت و بر آن اعتماد "هر روز با هر تعامل است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب