مدیکر خانه سالمندان ویروس سایت برگ کاربران در تاریکی "

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVARواشنگتن (AP) — هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مورد نیاز خانه های سالمندان به

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR

واشنگتن (AP) — هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مورد نیاز خانه های سالمندان به گزارش خود COVID-19 موارد آن را نیز وعده داده شده را به داده های در دسترس برای ساکنان و خانواده ها و مردم را در راه کاربر پسند.

اما برخی از امکانات است که تا به حال coronavirus موارد و مرگ و میر به نوبه خود به عنوان داشتن هیچ کدام در مدیکر را COVID-19 پرستاری صفحه اصلی سایت. کسانی که ممکن است اطلاعات ناقص به این دلیل که گزارش مورد نیاز خود را از دسترس نیست برای شروع این بیماری همه گیر. اعداد لزوما تصویر کشیدن تصویر کامل.

"بزرگترین چیزی که باید دور ... است که در شکل کنونی آن است که واقعا ترک مصرف کنندگان در تاریکی" سام بروکس مدیر پروژه برای مصرف کننده صدا گفت: از وب سایت که توسط فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و یا سیستم مدیریت محتوا. مصرف کننده صدای ملی حمایت گروه برای بهبود کیفیت در مراقبت طولانی مدت.

خانه های سالمندان هستند و تنها نیاز به ارائه سیستم مدیریت محتوا با داده ها در coronavirus موارد و مرگ و میر در میان ساکنان و کارکنان به عنوان از آوریل 8 یا بیشتر از دو ماه پس از اولین شیوع در ایالات متحده مرکز گزارش شد. خانه های پرستاری باید این گزینه از افشای کامل, اما نه همه آن را گرفته است و هیچ مجازات برای خودداری از داده های قدیمی تر که ممکن است منعکس نشده.

اطلاعات از دست رفته از زود همه گیر منجر به برخی از نتایج گیج کننده در وب سایت.

برای مثال یک خانه سالمندان بود که یکی از اولین و مهمترین گزارش شیوع بیماری در کشور زندگی مراقبت مرکز Kirkland, Washington — نشان می دهد هیچ تایید COVID-19 موارد و بدون مرگ و میر در CMS اطلاعات صفحه.

یک سخنگوی زندگی مراکز مراقبت از امریکا و عمده زنجیره ای گفت: این شرکت است که ارائه اطلاعات دولت درخواست شده است.

"ما از گزارش چه سیستم مدیریت محتوا است که به درخواست ما برای گزارش به آنها گفت:" تیم Killian. "ما در حال فرار آنها را در هر راه.

"Kirkland تسهیلات در حال حاضر COVID-رایگان و از آن شده است برای برخی از زمان" Killian اضافه شده است. داده نشان می دهد هیچ مورد "یک عکس فوری از آنچه که در حال حاضر در مرکز."

این شرکت گفت: آن تجمعی تعداد را نشان می دهد 100 ساکنان آزمایش مثبت و 34 درگذشت. "شما می توانید بپرسید به طور مستقیم به ما و ما به شما تعداد دقیق" گفت: Killian.

اما مصرف کننده حمایت بروکس گفت که اطلاعات باید بر روی وب سایت دولت.

به عنوان آن می ایستد سایت "را بگویم کل تصویر," او گفت:. "شما نمی خواهید به قادر به نگاه در یک خانه و تصمیم گیری آگاهانه."

سیستم مدیریت محتوا که مجموعه استانداردهای خانه های پرستاری گفت: حفاظت از ساکنان اولویت است و "شفافیت و تبادل اطلاعات ثابت کرده است که یکی از کلید مبارزه با این بیماری همه گیر."

اما آژانس گفت: آن را فاقد اختیارات قانونی نیاز به خانه های سالمندان به افشای COVID-19 اطلاعات از قبل از تاریخ موثر از آن گزارش قانون ممکن است.

در کاپیتول هیل وجود دارد فشار برای کسب اطلاعات بیشتر.

سناتور. چاک Grassley R-آیووا به تازگی معرفی قانون که نیاز به خانه های سالمندان به گزارش coronavirus موارد و مرگ و میر رفتن به Jan. 1 فشار است که از حمایت هر دو حزب.

حدود 1.4 میلیون نفر زندگی می کنند در برخی از 15,500 خانه های پرستاری نمایندگی کوچک, سهم از جمعیت ایالات متحده, اما آنها به عهده سهم نامتناسب از coronavirus مرگ و میر. خانه های سالمندان هستند فقط در حال حاضر شروع به ظهور از ملی مستند است که در زمان اثر در اواسط ماه مارس.

با توجه به آخرین سیستم مدیریت محتوا ارقام بیش از 33 ، 000 ساکنان خانه سالمندان فوت کرده اند در این بیماری همه گیر. یک چوب خط حساب کردن در حال اجرا توسط آسوشیتد پرس که همچنین شامل دیگر در دراز مدت مراقبت از امکانات و کارکنان و همچنین ساکنان نشان می دهد بیش از 55 ، 000 مرگ و میر.

با توجه به مجموع تعداد که ترجمه از حدود یک چهارم از مرگ و میر به بیش از 40 درصد کاملا بالا نسبت در هر دو مورد.

Coronavirus داده ها برای خانه های پرستاری به نظر نمی رسد به طور مستقیم در مدیکر را NursingHomeCompare وب سایت پورتال اصلی برای مصرف کنندگان در تلاش برای تحقیقات یک مرکز به نمایندگی از یک عضو خانواده یا دوست. به جای یک لینک به کاربران مختلف COVID-19 سایت است که امکانات آمار و ملی خانه سالمندان یاب نقشه.

پیدا کردن اطلاعات مربوط به فرد خانه های پرستاری از طریق داده های وب سایت می تواند گیج کننده.

اگر کاربران نوع و کد پستی و یا نام خانه سالمندان, وب سایت یاب نقشه نمایش داده خواهد شد برخی از نقطه های قرمز کوچک در نزدیکی یک بزرگتر نشانگر, نماد, که همچنین دارای یک نقطه در وسط.

دستورالعمل ها می گویند با کلیک بر روی یکی از نقطه. اما کدام یک ؟

داده است که در زیر نقطه های قرمز کوچک و نه بزرگتر یاب که به طور غریزی تساوی چشم کاربر.

"من می خواهم با کلیک بر روی نقطه بزرگ" گفت: سیاست وکیل توبی Edelman مرکز مدیکر وکالت که نشان دهنده ثبت نام. "چرا من به دنبال این چیزی است که من به سختی می تواند را ببینید؟"

CMS گفت: آن را بدون دریافت گزارش های مربوط به جستجوی مشکلات اگر چه بیش از 100,000 نفر دسترسی به سایت در ماه ژوئن.

آژانس می گوید آن را ادامه خواهد داد به منظور بررسی قابلیت استفاده از وب سایت برای اطمینان از آن را مطابق نیازهای مصرف کننده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن