MCC برنامه های بهداشت پایان clinicals با وجود همه گیر

لوول — اگر چه میدلسکس کالج انتقال به راه دور و آموزش مجازی و محدود تماس با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

لوول — اگر چه میدلسکس کالج انتقال به راه دور و آموزش مجازی و محدود تماس با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس دانشجویان در این دانشکده بهداشت برنامه هایی بودند که هنوز هم قادر به پایان لازم در آزمایشگاه کار می کنند در حالی که زیر سخت پروتکل های ایمنی.

"دست بر يادگيری بالينی و سرمایه گذاری اجزای ضروری از برنامه درسی ما برای سلامت ما برنامه های با کیفیت بالا و جامع تجربه یادگیری برای کار دانشجویی-آمادگی; و برای اعتباربخشی اهداف" فیل سیسون, MCC را شهردار و معاون علمی و دانشجویی گفت: در یک کالج آزادی مطبوعات.

"هدف ما برای اردیبهشت و خرداد است که به ارائه امن ترین چهره به چهره تکمیل تجربه — در شماره زیر دقیق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری و دولت راهنمای تجهیزات حفاظت فردی و اجتماعی فاصله," او اضافه شده است.

در ادامه به منظور با اتمام clinicals در طول این زمان مقامات کالج اطمینان از دانش آموزان راحت با مشارکت.

"ما خواسته هر دانشجویی قبل و بعد از ورود مجدد در مورد چگونه راحت آنها با این روش در محل گفت:" ماری جنی MCC را دانشيار و هماهنگ کننده دندان کمک برنامه. "همه دانش آموزان داده شد گزینه ای برای انتخاب کردن در هر زمان داده شده. هیچ کدام را انتخاب کنم."

جنیفر میسون یک MCC عضو هیات علمی کمکی برای حجامت گفت: اقدامات ایمنی مورد استفاده توسط این دانشکده شامل چرخش کلاس در گروه های کوچک غربالگری برای ویروس خطرات تهیه PPE, تمیز کردن مناسب شستن دست و غالبا و اطمینان دانش آموزان خود ایمنی و بهداشت حیاتی است.

"دانش آموزان را تا حد زیادی قدردانی از تعهد این اداره به اطمینان حاصل شود که آنها قادر به دریافت بالینی زمان و به علت روند در جای خود به آن اتفاق می افتد," میسون گفت.

کریستین Laviolette استادیار پزشکی آزمایشگاه تکنولوژی برنامه با اشاره به اهمیت حوزه پزشکی و علوم آزمایشگاهی است که او گفته است در خط مقدم این بیماری همه گیر.

"جوامع ما بیشتر نیاز به تکنسین های آزمایشگاه پزشکی, بنابراین ما آن را احساس مهم به آنها تکمیل شده به طوری که آنها می تواند پیوستن به نبرد در برابر COVID-19," Laviolette گفت.

بسیاری از آنچه دندانپزشکی-کمک به دانش آموزان نیاز به انجام در آزمایشگاه نیاز به تجهیزات آزمایشگاه. این برنامه همچنین به دنبال پروتکل در محل تعیین شده توسط کمیسیون دندان اعتبار که مقرر تکمیل بالینی ساعت. دانش آموزان می توانند تمرین مانکن به جای مردم در طول این زمان.

در حجامت برنامه, دانش آموزان, مهارت آموخته آنلاین و از طریق سخنرانی و هم اکنون می توانید با قرار دادن تئوری به عمل. مهارت ها شامل خون انجام EKGs, ایمنی, منظور از رسم و تکنیک های آسپتیک. با توجه به ماسون انجام و تماشای این تکنیک در فرد
موثر تر است.

برای Laviolette او گفت: به نظر می رسد ژرف است که دانش آموزانی که مشغول به کار به مدت دو سال یا بیشتر نمی خواهد بود قادر به فارغ التحصیل به دلیل بیماری همه گیر.

"ارزش آموزش مداوم در طول این تلاش بار است که به این شهروندان — که به شدت می خواهید برای ایجاد اختلاف در جوامع ما — به کار در خط مقدم" او گفت:.

برای کسب اطلاعات بیشتر در MCC سلامت برنامه های بازدید middlesex.mass.edu/admissionrequirements/health.aspx تماس بگیرید و یا 1-800-818-3434.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب