MCC اهدا $841G برای بیوتکنولوژی برنامه

لوول — میدلسکس کالج, دریافت دلار 841,000 کمک مالی در نظر گرفته شده برای کمک به کالج مقیاس خود بیوتکنولوژی برنا

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

لوول — میدلسکس کالج, دریافت دلار 841,000 کمک مالی در نظر گرفته شده برای کمک به کالج مقیاس خود بیوتکنولوژی برنامه توسط تزریق یک یادگیری و کسب تجربه برای دانشجویان و مسئولین مدرسه گفت.

MCC — اولین کالج برای دریافت کمک مالی از استراتژیک اعطای همکاران — انتخاب شد "از آنجا که از بیوتکنولوژی برنامه با کیفیت بالا در برنامه درسی خود موفق نرخ فارغ التحصیلی کیفیت دانشکده و تعداد زیادی از اقلیت های کم درآمد و دانش آموزان ثبت نام شده در این برنامه که با موفقیت در یافتن کار با شرکای صنعت" به گفته های اخیر MCC آزادی مطبوعات.

میدلسکس استفاده خواهد شد اعطای کمک مالی برای ایجاد بیوتکنولوژی یادگیری و کسب تجربه است که با تمرکز بر کمک به دانش آموزان خود را تکمیل دیپلم سریع تر است.

این تجربه همکاری با شرکای صنعت طراحی شده برای اطمینان از دانش آموزان به دست آوردن تجربه کاری مرتبط در همان زمان به عنوان آنها خود را تکمیل مطالعات آکادمیک انتشار متحده است.

"همکاران صنعت را به یک جریان ثابت از کارکنان واجد شرایط است که کمک خواهد کرد که آنها خود را برآورده تحقیق و تولید گل" گفت: MCC جمهور James C. Mabry. "این یکی دیگر از خلاق همکاری بین جامعه و دانشگاه و صنعت همکاران به پشتیبانی حیاتی و رشد بخش کارشناسی ارشد اقتصاد است."

اکثر میدلسکس زیست فناوری دانش آموزان پاره وقت — گرفتن کلاس در طول چند سال — با توجه به مسئولیت های شغلی موجود برنامه ریزی درگیری و قیمت.

با بودجه جدید دانش آموزان در بیوتکنولوژی یادگیری و کسب تجربه را چهره به چهره و دوره های ترکیبی در MCC. دانش آموزان نیز همسان با مربوطه فرصت های شغلی همکاری در شرکت.

با توجه به انتشار دانش آموزان دریافت همان صنعت-آماده درسی این MCC بیوتکنولوژی برنامه شناخته شده است. آنها نیز کامل پرداخت می شود و تجربه کار با یک کارفرما.

SGP کار کرده است از نزدیک با شهردار و معاون رئیس جمهور در امور علمی فیل سیسون; دین از علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی (STEM) کاتلین Sweeney; Mariluci Bladon مدیر بیوتکنولوژی برنامه و بیوتکنولوژی دانشکده به طراحی یک برنامه زمانبندی که هم راستا با برنامه کار. همکاران نیز کار می کرد برای شناسایی شرکای صنعت و چگونه به بهترین اتصال کارفرما باید با شرکت کنندگان است.

"از آنجا که بیوتکنولوژی زمینه همچنان به رشد است تقاضا برای دیده MCC دانشجویان و فارغ التحصیلان به جای نیازهای صنعت" Bladon گفت. "در همان زمان اعطای این اجازه خواهد داد که دانش آموزان به ادامه تحصیل است."

گرانت از SGP اجازه خواهد داد که MCC برای حمایت از دانش آموزان از طریق تجربه بیش از دو سال آینده با اولین گروه آغاز و در پاییز سال 2020 است. شرکت هایی که مرتکب شده اند به کارگیری دانش آموزان به عنوان تکنسین های تولید شامل AbbVie Bioresearch مرکز در ورکستر و تاکدا در لکزینگتون و کمبریج.

MCC را بیوتکنولوژی برنامه شروع برنامه ریزی آزمایشگاه برای دانش آموزان به شرکت در کلاسهای این تابستان. کلاس اجرا خواهد شد در نیمی از ظرفیت به منظور پایبندی به اجتماعی فاصله دستورالعمل.

MCC نیاز به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) پوشیده می شود به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی دانش آموزان و استادان کار در آزمایشگاه است. دانش آموزان با ارائه MCC دستورالعمل های ایمنی و خود چک لیست قبل از آمدن به کلاس.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید Sweeney در 781-280-3609 یا sweeneyk@middlesex.mass.edu.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن