MCC alumna sews و اهدا ماسک

لوول — فیلم آموزش Zarrow آمد به میانه کالج به عنوان یک فیلم یادگیرنده به دنبال یک شروع به یک کار جدید.شمال خوا

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

لوول — فیلم آموزش Zarrow آمد به میانه کالج به عنوان یک فیلم یادگیرنده به دنبال یک شروع به یک کار جدید.

شمال خواندن بومی چپ MCC با یک گواهی در طراحی گرافیک و با یک کار به عنوان یک طراح گرافیک در کالج.

Zarrow قبلا چپ یک حرفه ای در کسب و کار برای افزایش دو دخترش. هنگامی که یکی از دختران او بود و گرفتن یک دبیرستان طراحی گرافیک کلاس Zarrow تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط فن آوری و رشد کنجکاو.

تحقیقات از کالج های محلی به رهبری او را به MCC, جایی که او به دست آورده گواهی در سال 2015 ساخته شده و یک گروه از دوستان که او رفت و از طریق این برنامه با. او باقی می ماند در ارتباط با آنها را امروز از طریق MCC را Facebook فارغ التحصیلان ،

"اساتید در این بخش نیز برخی از بهترین معلم من و ام تا کنون مواجه می شوند و بیش از زندگی من گرفته اند بسیاری از کلاس های" Zarrow گفت. "من آموخته زیادی در مورد اصول طراحی و همچنین تکنیک های استفاده از نرم افزار طراحی."

او به عنوان تکمیل گواهی Zarrow گفت که او احساس تجدید شور و شوق برای آموزش و پرورش و تمام گرافیک طراحی برنامه ارائه شده است. کار باز کردن در MCC دفتر ارتباطات بازاریابی و در حال حاضر به عنوان یک طراح او با این نسخهها کار بر روی پروژه برای ترویج کالج, تلاش برای حمایت از موفقیت دانش آموزان است.

یکی از مهم ترین پیام های اواخر است که پاسخ به COVID-19 بحران است.

"من افتخار می کنم که یک بخش کوچک در ارتباط با تغییرات ناشی از COVID-19 به MCC جامعه" Zarrow گفت. "فکر می کنم که اساتید و دانشجویان به سرعت قادر به انتقال به آموزش آنلاین چشمگیر است."

Zarrow است مشتاق فاضلاب که باعث می شود وزن درمان پتو. او خواسته شده بود که توسط یکی از دوستان که با این نسخهها کار در مراقبت های بهداشتی آژانس اگر او می تواند دوختن ماسک برای کارکنان خود را. Zarrow تبدیل به رسانه های اجتماعی به یک گروه از شش دیگر فاضلاب درگیر به پایان برساند و در مجموع 1000 ماسک 200 که او ساخته شده است ،

در علاوه بر این به آنها اهدا به دوست آژانس Zarrow دارای استعداد N95 ماسک به دوستان با خطر اعضای خانواده و Bridge Over Troubled Waters — غیر انتفاعی در حمایت از بی خانمان ها در معرض خطر است.

"بودن در خانه بیشتر و داشتن زمان به فکر می کنم من می دانم چقدر خوش شانس هستم که در بر داشت راه من کمی بعد از آن در زندگی" Zarrow گفت. "من هر روز را به انجام چیزی است که من دوست دارم. توصیه من به هر کسی که به کاوش در یک مسیر شغلی جدید به نظر MCC. من یک با کیفیت بالا آموزش و پرورش نزدیک به خانه در یک قیمت و یک سرعت من می تواند استطاعت."

برای کسب اطلاعات بیشتر در MCC هنر و طراحی برنامه های تماس مارگارت رک MCC هنر بخش صندلی در rackm@middlesex.mass.edu یا 781-280-3803.

ثبت نام در حال حاضر برای MCC تابستان جلسه 3 و سقوط جلسه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای کلاس بازدید middlesex.mass.edu/registration تماس بگیرید و یا 800-818-3434.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن