ماکسول از نقل مکان به نیویورک برای اپستاین مربوط به سوء استفاده جنسی اتهامات

توسط مایکل بالسامو و MICHAEL R. سیساکنیویورک (AP) — جفری اپستین دیرین محرم Ghislaine ماکسول منتقل شد و دوشنبه

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

توسط مایکل بالسامو و MICHAEL R. سیساک

نیویورک (AP) — جفری اپستین دیرین محرم Ghislaine ماکسول منتقل شد و دوشنبه به نیویورک به صورت اتهامات که او در استخدام زنان و دختران به عنوان جوان به عنوان 14 برای او را به سوء استفاده جنسی از اداره زندانها را تایید کرد.

دادستان خواسته اند یک قاضی به برنامه جمعه با حضور در دادگاه در دادگاه فدرال منهتن برای Maxwell, 58 بود که هفته گذشته بازداشت شده در $1 میلیون و مستغلات او تا به حال خریداری شده در نیوهمپشایر.

ماکسول از اواخر انگلیسی, انتشار نجیب زاده رابرت ماکسول, سابق, دوست دختر و دیرین دستیار نزدیک از اپستاین که به کشته شدن خود را در منهتن زندان در ماه اوت گذشته در حالی که او در انتظار دادگاه فدرال قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

ماکسول شده است تحت تعقیب در اتهامات متعدد از جمله این که او در توطئه برای جلب دختران به عنوان جوان به عنوان 14 به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی با اپستاین از سال 1994 از طریق 1997.

چند تا از اپستین قربانیان توصیف کرده اند ماکسول به عنوان رئیس خود را توانمند استخدام و نظافت دختران جوان برای سوء استفاده. او تخلف را رد کرده است و به نام ادعا می کند در برابر او "مطلق زباله."

در نامه ای به قاضی یکشنبه دادستان گفت: آنها با ابلاغ ماکسول دفاع وکیل مسیحی Everdell که می خواهم جمعه به قید وثیقه شنوایی که در آن او خواهد بود arraigned.

دادستان ها گفته اند ماکسول "به شمار شدید خطر پرواز است." Maxwell دارای سه گذرنامه ثروتمند است با بسیاری از اتصالات بین المللی و "مطلقا هیچ دلیلی برای ماندن در ایالات متحده و در صورت امکان طولانی حکم زندان" آنها نوشت: در یک یادداشت.

ماکسول در حال حاضر برگزار می شود در شهری بازداشتگاه در بروکلین. از زندان تا به حال سهم خود را از مشکلات در سال های اخیر اما نه شبح اپستین خودکشی.

"کسی تصمیم آگاهانه, 'اجازه دهید خانه خود را که در آن اپستاین بود, قرار دارد,'" گفت: جک Donson سابق زندان رسمی کار می کرد که برای اداره زندانها برای بیش از دو دهه است.

ماکسول است که تحت تعقیب در منهتن اما آمریکا در بروکلین مخالف از آنچه اتفاق افتاده با مواد مخدر در مکزیک خداوند Joaquín "ال Chapo" گوزمن که برگزار شد در شهری مرکز تادیبی در منهتن در حالی که در دادگاه در بروکلین در سال گذشته باعث تعطیلی از پل بروکلین هر روز به او گرفته شد و از دادگاه.

Donson که توصیه یقه سفید مجرمان در انتظار چه چیزی را در زندان گفت: قفل در بروکلین اسکله شبیه به زندان فدرال سیستم نسخه high-rise apartment building — بسیار امن با آسانسور به حرکت زندانی از طبقه به طبقه تهویه مطبوع سلول ها و اتاق محدود برای تفریح و سرگرمی یا فعالیت های دیگر.

Donson گفت که او ساخته شده بازدیدکننده داشته است مکرر به زندان و مشاهده کارکنان اقدام "کاملا غیر حرفه ای" فریاد و لعن در زندانیان. زندان سابق سرپرست کامرون لیندسی کرده و گفته است که "یکی از مشکل ترین" امکانات در زندان فدرال سیستم.

یک پیام به دنبال اظهار نظر در مورد مشکلات در بروکلین زندان باقی مانده بود روز شنبه با اداره زندانها.

یک هفته قطع برق در بروکلین زندان در ژانویه 2019 موجب ناآرامی در میان لرز زندانیان و جلب نگرانی از فدرال ناظر در مورد دولت bungled پاسخ. در ماه مارس از زندان تا به حال زندان فدرال سیستم اولین زندانی به تست مثبت برای کوروناویروس.

ماه گذشته یک زندانی پس از اصلاح افسران اسپری با اسپری فلفل. در ماه مه زندانی دیگری در تاسیسات درگذشت.

اداره زندانها شده است موضوع موشکافی شدید پس از اپستاین در زمان زندگی خود را در حالی که در بازداشت در ماه اوت که دادستان کل ویلیام بار گفته بود "طوفان کامل از پیچ یو پی اس."

آژانس گرفتار شده است برای سال جدی سوء رفتار و خشونت و کمبود نیروی انسانی آنقدر شدید است که سپاه پاسداران اغلب کار اضافه کاری روز پس از روز و یا مجبور به کار اجباری در دو شیفت و تلاش کرده است به تازگی با یک انفجار تعدادی از coronavirus موارد در زندانهای سراسر ایالات متحده

Donson گفت که او انتظار دارد Maxwell خواهد شد از نزدیک تماشا کردند در حالی که او در زندان احتمالا حتی با یک کار دوربین ثابت بر روی تلفن خود را برای جلوگیری از تکرار اشتباهات است که مقامات گفتند منجر به اپستاین جويد. تحت سیستم زندان را coronavirus پروتکل ماکسول چهره فوری در 14 روز قرنطینه و آزمایش ویروس.

__

بالسامو گزارش از واشنگتن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب