مت دیمون توصیف 'افسانه' مستند زندگی در ایرلند

لندن (AP) — مت دیمون توصیف کرده است زندگی در ایرلند در این کشور coronavirus مستند به مانند بودن در یک "افسانه"

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

لندن (AP) — مت دیمون توصیف کرده است زندگی در ایرلند در این کشور coronavirus مستند به مانند بودن در یک "افسانه" در یک مصاحبه رادیویی.

این ستاره هالیوود و خانواده اش در دوبلین که در آن او شده بود فیلمبرداری ریدلی اسکات "آخرین دوئل" قبل از سفر از محدودیت های تحمیل شده بود در سراسر جهان است. خانواده شده است ماندن در مرفه Dalkey حومه که در آن افراد از جمله بنو باید خانه های آنجا فیلمبرداری شد تعطیل.

ساکنان محلی را کشف بازیگر در خارج از خانه و ایستگاه رادیویی محلی SPIN 1038 تلاش برای هفته ها به او پیگیری کردن و او را به هوا.

در مصاحبه روز شنبه, Damon همچنین نشان داد که او فرزند ارشد دختر Alexia تشخیص داده شد با COVID-19 در حالی که در کالج در نیویورک اما او "رو از طریق این خوب است."

"بدیهی است که آنچه در جریان است در جهان وحشتناک است اما من با تمام خانواده من, من بچه های من," او گفت: SPIN 1038.

"حتی در مستند آنها مانند 'شما باید به ماندن در عرض دو کیلومتر از خانه خود را.' دو کیلومتر در اینجا وجود درختان و جنگل ها و جنگل ها و اقیانوس و من نمی توانم فکر می کنم از هر جایی است که شما می خواهم و نه می شود در دو کیلومتر شعاع," او گفت:. "این احساس کمی, شما می دانید, مانند یک افسانه در اینجا."

دیمون نیز ستایش ایرلندی نخست وزیر لئو Varadkar که واجد شرایط پزشک برای کار در بیمارستان ها یک روز در هفته است.

"منظورم اینه که چه رشته badass. که فقط در سطح دیگری است."

دیمون گفت که او و خانواده اش را از بازگشت به لس آنجلس به اتحاد دوباره با دختر بزرگتر زمانی که آنها می توانند ترک ایرلند.

کوین هارت و Nick Jonas به کمک نشان می دهد 'به طور منظم قهرمانان'

نیویورک (AP) — جدید آمازون سری در مورد روزمره مردم که در حال ساخت یک اثر در مبارزه با کروناویروس شدن است کمک خود را — از کوین هارت و نیک جوناس.

کمدین و نوازنده هر دو را مهمان ویژه حضور در هشت قسمت docuseries "به طور منظم قهرمانان" ارائه تشویق و کمک های مالی.

این مجموعه برای اولین بار در آمازون نخست تصویری در مه 8 و قسمت جدید در دسترس خواهد بود هر جمعه از طریق ژوئن 26. Alicia Keys بخشی از قسمت والاتر.

چهار قسمت خواهد شد از ویژگی های شهر نیویورک دلی صاحب یک معلم علوم در واشنگتن و نیوجرسی باغ وحش. آینده قسمت را از ویژگی های یک کشیش در لس آنجلس یک کامیون اپراتور در ویرجینیا و یک پزشک در نیویورک است.

مایکل جکسون موسیقی به تعویق انداختن آن اولین برادوی

نیویورک (AP) — مرحله موسیقی مورد مایکل جکسون تحت فشار قرار دادند تا آن اولین برادوی تا سال آینده به خاطر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

پیش نمایش اجرای "MJ" در حال حاضر مجموعه ای برای شروع در ماه مارس سال 2021 در نیل سایمون تئاتر. موسیقی — که قبلا به نام "don't Stop 'Til You Get Enough" — این بود که شروع به اجرای برنامه در شهر نیویورک در تاریخ 6 ژوئیه.

موسیقی الهام گرفته است جکسون زندگی و موسیقی است. دو بار جایزه پولیتزر برنده لین Nottage است نوشتن این کتاب با استفاده از جکسون گسترده فروشگاه ها آهنگ. تونی برنده جایزه کریستوفر Wheeldon مستقیم و چگونگی و افرایم Sykes ستاره خواهد شد که جکسون.

جکسون به فروش می رسد میلیون ها نفر از سوابق و 13 بار برنده جایزه گرمی. در سال 1983 او بین المللی آیکون با انتشار "هیجان انگیز" بهترین فروش آلبوم با چنین بازدید به عنوان "ضرب و شتم" و "Billie Jean." درگذشت او در سال 2009.

اگر چه تاریخ دقیق برای اجرای برنامه به رزومه در برادوی هنوز به تعیین خواهد برادوی تولید کنندگان در حال حاضر ارائه بازپرداخت و مبادلات برای بلیط های خریداری شده را نشان می دهد از طریق سپتامبر. 6.

دیگر نشان می دهد مانند یک آینده احیای نیل سیمون "پلازا سوئیت" بازیگران Matthew Broderick and Sarah Jessica Parker — نیز تحت فشار قرار دادند تولید خود را برای سال آینده.

دیگر نشان می دهد که برنامه ریزی شده برای باز کردن این بهار رها شده اند برنامه های خود را از جمله "جلادان" و احیای ادوارد آلبی است "کسانی که ترس از Virginia Woolf?"



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن