MassDOT را تشویق می کند تا سفر ایمن برای چهارم جولای

ماساچوست وزارت حمل و نقل پیام برای ساحل را برانگیخت و باربیکیو شرکت کنندگان در این چهارم جولای آخر هفته: نظر ب

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

ماساچوست وزارت حمل و نقل پیام برای ساحل را برانگیخت و باربیکیو شرکت کنندگان در این چهارم جولای آخر هفته: نظر به اقامت در خانه.

برای کسانی که قصد دارید در سفر MassDOT مشاوره, برنامه ریزی, بررسی, بهداشت, پروتکل, و رانندگی با خیال راحت.

"بهترین توصیه های ما می تواند به هر کسی برای سفر چهارم است که به طرح" بزرگراه مدیر گالیور جاناتان اعلام کرد در انتشار اخبار. "با چهارم سقوط در آخر هفته مسافران باید انتظار بالاتر حجم روز جمعه و شنبه. ما از همه می خواهیم برای آرام کردن و تصمیم گیری هوشمند قبل از گرفتن در پشت چرخ این آخر هفته."

MassDOT همچنین تشویق شهروندان به دستهای و سایش پوشش صورت اگر در نزدیکی دیگران در فضاهای عمومی.

به سهولت جریان ترافیک جاده ساخت و ساز خواهد شد به تعویق افتاد آغاز و در ساعت 5 در روز جمعه. ساخت و ساز خواهد شد در روز دوشنبه.

اشغال بالا لین (HOV) بین بوستون و کوئینسی در I-93 باز خواهد شد برای بعد از ظهر مسافران در ساعت 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه و 1 بعد از ظهر روز جمعه با توجه به MassDOT. خطوط HOV lane را برای بازگشایی به طور منظم برنامه ریزی شده ساعت در روز دوشنبه و سامنر تونل نوسان لین به حالت تعلیق باقی می ماند.

همه مترو و کشتی را به دنبال خواهد داشت یک هفته برنامه روز جمعه. اتوبوس و راه آهن رفت و آمد را به دنبال خواهد داشت یک شنبه برنامه در روز جمعه. وجود خواهد داشت هیچ سرویس کشتی در روز شنبه.

مترو و راه آهن رفت و آمد اجرا خواهد شد در یک شنبه برنامه در چهارم جولای. رفت و آمد راه آهن را Worcester خط اجرا خواهد شد اتوبوس شاتل در روز جمعه و شنبه و یکشنبه بین فرامينگهام و عقب خلیج ایستگاه.

در راکپرت رفت و آمد خط راه آهن خواهد بود جایگزین اتوبوس در روز جمعه و شنبه و یکشنبه بین غرب گلاستر و Rockport.

همه MBTA اتوبوس را دنبال یکشنبه برنامه در روز شنبه. پوشش صورت نیاز در تمام MBTA وسایل نقلیه.

رجیستری از وسایل نقلیه موتوری باز خواهد شد در طول ساعات روز جمعه و شنبه — اما تنها با تعیین وقت قبلی. AAA دفتر شعبه مکان در حال حاضر انجام بسیاری از RMV خدمات در طول ساعات کار عادی با توجه به MassDOT.

برای اطلاعات بیشتر mass511.com; دانلود MassDOT GoTime نرم افزار موبایل; تماس 511; و یا بازدید mbta.com/events. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهداشت عمومی پروتکل بازدید mass.gov/coronavirus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن