ماساچوست از جانبازان خدمات فرانسیسکو Urena استعفا جلوتر از هولیوک سربازان خانه گزارش

وزیر امور جانبازان خدمات فرانسیسکو Urena می گوید که او استعفا داد و پیش از انتشار تحقیقات مستقل به شیوع کروناو

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

وزیر امور جانبازان خدمات فرانسیسکو Urena می گوید که او استعفا داد و پیش از انتشار تحقیقات مستقل به شیوع کروناویروس در هولیوک سربازان خانه که منجر به مرگ ده ها تن از جانبازان.

Urena یک سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده جانباز و بنفش قلب دریافت کننده که به خدمت در عملیات آزادی عراق را تایید کرد به هرالد اواخر سه شنبه شب که او ارائه شده بود استعفای خود را.

"من خواسته شده که برای استعفا, و بله, من," او گفت:.

نود و هفت سربازان کشته شده در این مرکز از ماه مارس — 76 از آنها آزمایش مثبت برای رمان ویروس. هجده از کسانی که 97 جانبازان که فوت آزمایش منفی شد بالینی بهبود هنگامی که آنها گذشت و یک وضعیت ناشناخته بود با توجه به دولت است.

این ویروس گسترش سریع از طریق تسهیلات رهبری دولت را به حالت تعلیق سرپرست بنت والش و را در خارج از متخصصان پزشکی و گارد ملی.

آن را نیز باعث چندین ایالتی و فدرال تحقیقات. رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر tapped سابق دادستان فدرال Mark W. Pearlstein در مارس به رهبری یک تحقیقات مستقل به این خانه coronavirus پاسخ. Pearlstein گزارش منتشر می تواند به عنوان اوایل به عنوان شنبه ،

جدول زمانی از زمانی که مقامات دولتی آموخته از مرگ و میر در سرباز خانه است یک منبع اصلی از مشاجره.

مقامات دولتی از جمله بیکر بارها و بارها ادعا کرد که آنها نمی یاد از مرگ و میر در هولیوک تسهیلات تا مارس 29, که در آن نقطه آنها قرار داده شده والش در ترک جدید نصب شده رهبری و شروع به تست تمام جانبازان و کارکنان. دفتر والی بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در Urena استعفای وضعیت تحقیق و تفحص سه شنبه شب.

اما والش وکیل ارائه اسناد و مدارک در ماه گذشته نشان سرپرست هشدار داده Urena شب او آموخته کهنه تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 روز 21 مارس و در زمینه بحرانی حادثه گزارش — دولت ساز و کاری برای ضعیف مسائل در امکانات آن نظارت — وزارت امور جانبازان خدمات و اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی در روز بعد.

Coronavirus را ویران کرده است بسیاری از تسهیلات مراقبت دراز مدت اما هولیوک همچنان یکی از مرگبارترین شیوع است. ده ها تن از کارگران بیمار — دولت گفت: در یک به طور منظم به روز رسانی شنبه که همه کارکنان را بهبود و ویروس سریع گسترش از طریق 247-تخت تسهیلات باعث شکایت در مورد ناکافی بیمار جداسازی و دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی.

خانواده ها خواستار پاسخ — و بیشتر بودجه برای تسهیلات — از دولت است. و ماساچوست فصل معلول سربازان آمریکایی که قبلا به نام بیکر دولت به جای Urena که قبلا خدمت به جانبازان خدمات افسر در بوستون و لارنس در ترک است.

Sean فیلیپ Cotter کمک کرده است.

آخرین مطالب