ماسک آن: 15 لباس برای اجتماعی فاصله تابستان

وقتی 2020, claps, در, شما, شما کف زدن به عقب و شما بهتر بود لباس برای مطابقت با. اجازه ندهید که outrageousness

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

وقتی 2020, claps, در, شما, شما کف زدن به عقب و شما بهتر بود لباس برای مطابقت با. اجازه ندهید که outrageousness از این سال تحت الشعاع خود را به سبک بازی. تابستان فصل از سبک و پسر آیا برنامه ای برای نگاه fantabulous در این صورت فاجعه است.

اتمام این تراکم برای 15 قطعه و سبک برای حفظ و تاب تمام تابستان و حتی برای ایده های بیشتر در چرخش به چهار توسط کالج, مجله لباس ارائه شده است.

1. آنلاین فروشگاه تا شما قطره

فروشگاه عجیب و غریب سرعت باد: $34.90

مراکز خرید و مغازه ها تعطیل نیست, ما جلوگیری از شکستن کیف پول ما ، اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به داشتن خود را به حرکت و ضربه خرید آنلاین این است که شما می توانید مستقیم هزینه های خود را به سمت محلی POC-مالکیت و نرم افزار-عجیب و غریب کسب و کار. سنگ این sweatshirt برای نشان دادن حمایت خود را به صورت محلی عجیب و غریب هنرمندان و مترجمان آزاد است. با آستین نورد و زوج با نور و شادی بخش, سالن, کوتاه, این sweatshirt را حفظ خواهد کرد شما بسیار راحت و دنج شما شمع مجازی خود را در سبد بالا است. و با تمام درآمد حاصل به سمت LGBTQ آزادی به صندوق پست قرار وثیقه برای اعضای بزرگ سیاه و قهوه ای عجیب و غریب, جامعه, شما می توانید احساس خوبی در مورد این خرید.

2. (Itsy Bitsy ریزه بی اهمیت زرد Polkadot) لباس شنای زنانه دوتکه

ZAFUL نقطه رقص لهستانی پولکا لباس شنای زنانه دوتکه رشته: $19.95

زمان می گذرد مد آیند و می روند تصویب دور اما بیکینی زندگی می کند. شما واقعا نمی توانید به اشتباه با مثلث کلاسیک لباس شنای زنانه دوتکه. می آید در هر نوع الگوی چاپ یا رنگ شما می توانید تصور کنید و آن را به یک showstopper بر برای هر مناسبت. "می توان آن را تحت ساز و برگ به اضافه کردن برخی از سبک تابستان به آن و یا شما می توانید آن سنگ در ساحل یا استخر" توصیه Youtuber مدل و اعتماد به نفس فعال @itsdanidmc. "این یک قطعه بیانیه و تقویت اعتماد به نفس. و هر کس به آن تعلق دارد در یک لباس شنای زنانه دوتکه." پس از پرتاب در سبک مورد علاقه خود را از دو قطعه بازی شیر یا خط آن فرسوده ناامنی از پنجره به بیرون و جولان دادن که bod.

3. *حلقه حلقه* غرور تماس!

غرور و افتخار است 24/7 پیراهن: $26.90

ژوئن ممکن است بیش از, اما عجیب و غریب بودن و افتخار قطعا نیست. نمایندگی تجاوز+ جامعه در طول سال با این آسمان آبی گرافیک توپ را روی گوه. برای laidback تابستان نگاه, ورزش, آن را با یک جفت سفید مضطرب شلوارک جین, بد بو, عینک آفتابی و مورد علاقه خود را ورزشی ضربات. هر گونه سوال و یا نگرانی ها ؟ آن را به خط تلفن در 1-800-غرور. ما دگرباشان جنسی و جنسیتی غیر منطبق با POC به خاطر غرور و افتخار از امروزتا تمام درآمد حاصل از این سه راه را نیز نسبت به جامعه آزادی صندوق.

4. به جرات C. A. R. E.

مراقبت در مورد من تی شرت: $23.90

با قدیمی D. A. R. E., با جدید C. A. R. E.! اگر چه مبارزه با مواد مخدر مبارزات گذشته سقوط کرد, هر روز یک روز خوب برای بررسی در کسی که شما را دوست دارم. و برای احساسات آلرژیک درونگرا در خارج وجود دارد این سه می گویند آن را برای شما. چند منظوره سفید رنگ به شما می دهد گزینه های بی پایان: سعی کنید آن را با یک توپر چاپ دامن یا پهلو و آن را به یک جفت کتانی و شلوار. پرطرفدارترین لوازم جانبی, البته مراقبت است. (یا cheesiness!)

5. Shine On You Crazy Diamond

رنگارنگ بیضی شکل گوشواره: $28.00

در این تابستان ارائه یک فرصت برای سعی کنید از خود احمقانه ترین لوازم جانبی شما هرگز جرات به قبل از. به یاد داشته باشید کسانی که tasseled گوشواره از محموله فروشگاه صورتی که قطع تمام راه را به روی شانه های خود را مانند عتیقه پرده ؟ چه در مورد کسانی که دلپذیری گردنبند شما با هم کوک خود راه بازگشت را در خود مملو 2016 Etsy فاز? در حال حاضر زمان به حفاری آنها را از گنجه. "من به طور معمول پوشیدن, رنگارنگ, جواهرات و اشیای قیمتی مانند خلاصه بیانیه گوشواره به عنوان مثال. من سبک آن با ظریف/ساده لباس" گفت: Instagrammer @astridflint. مگر اینکه شما هدف به مانند گرما, سراب, پاره کردن خود را به قطعه بیانیه ای با لباس در زنگ های خنثی مانند یک جفت کتانی و شلوار کلاسیک سفید بالا.

6. مست Doge

مست, Corgi تی شرت: $24.90

Oof این inebriated اهسته ناپدید شونده با یک بطری شراب به عنوان بزرگ به عنوان بدن خود را واقعی است خلق و خوی. در آن زمان شما احساس می کنید زندگی فقط شکم, به جای تبدیل به بطری بکشید و این بسیار راحت و سه راهی و یک chill pill. شما می توانید جفت ارز خنثی خاکستری رنگ با تقریبا هر چیزی, بنابراین احساس رایگان به ترکیب و مطابقت. سعی کنید آن را در زیر مورد علاقه خود را به خوبی پوشیده جامه فلانل یا پشمی شطرنجی همراه با تاپ و مد کوله پشتی. البته آن می رود فقط خوب با یک تازه uncorked بطری شراب و یک جدید Netflix بکشد نشان می دهد بیش از حد.

7. گرمسیری چاپ

Floerns زنان دكلهای مهاری گردن گره پشت چاپ گرمسیری ساحل دامن مجموعه: $27.99

واقعا آن را تا به حال بیرون رفتن از سبک ؟ ما تمام شده است cooped داخل برای سه ماه گذشته; پله خارج بود بهتر بود سبک لحظه ای از قرن. دریافت به جشن و لاسی با روشن tropical. فقط علت است که b*tch Covid خراب خود را با مائوئی, رخصتی بهار, طرح معنا نیست که شما نمی توانید باقی می ماند در انکار در مورد آن. برای واقعی مد لباس, سعی کنید یک سر به پا گرمسیری مانند یک jumpsuit یا لباس پیراهن زنانه دامن بلند. جفت آن را با کفش سیاه و سفید و جفت مورد علاقه خود را از تابستان واقعا چشم ظاهر گروه.گزارش این آگهی

8. ما در صلح آمده است

Hamster هلو ثبت نام T-Shirt: $24.90

در این whacked کردن جهان موازی به نام سال 2020 گاهی اوقات بیشتر شما می توانید انجام دهید این است که صلح کردن. توجه داشته باشید از adorbs همستر کوچک در مقابل این تی شرت زیبا. دوست داشتنی رنگ پریده آبی رنگ و یک خدمه گردن برش شما می توانید از این یکی در هر نقطه–پتکو های انسانی پناه گرفتن یک پیاده روی در حال اجرا خود را چرخ–تمام هیپ مقصد! آن را uwu و اضافه کردن یک flouncy دامن یا سر از جهت دیگر با یک کهنه جفت از چکمه های مبارزه با. و یا هر دو!

9. نشان دهنده همه

کالج, تی شرت: $23.90

آیا شما چندین کالج تعلقات? آیا شما پاره شده بین خود و معشوق خانه مدرسه و پایه های اصلی مورد علاقه خود را در تیم فوتبال کالج? با این بالا شما هرگز به را انتخاب کنید. شامل کلاسیک دانشگاهی چاپ و آسان برای مطابقت با رنگ سفید این سه راهی است به "شهروند جهانی" از کالج پوشاک. برای یک سرما athleisure پرنیان جفت آن را با برخی از جاگر و صندل حال. بهتر است همین آن را با برخی از شلوار جین پاره پاره و چکمه های پاشنه بلند برای یک حزب. سپس هر زمان که شما ببینید کسی که با پوشیدن هر نوع از پوشاک شما می توانید آنها را نزدیک فش فش "OMG! من بیش از حد وجود دارد!" دیدن ؟ مکالمه فوری استارت!

10. آن بالا همه خاموش

پسر روزنامه فروش کلاه: $15.99

شما می توانید آنچه شما می خواهید, اما هیچ چیز می دهد یک نگاه تابستان کاملا مشابه *kapow* به عنوان یک شیک و چشم نواز کلاه. "لوازم جانبی مورد علاقه من در این تابستان است و من رانندگی کلاه" گفت: عکاس @eddiewalk_. "چرا ؟ زیرا همانطور که می دانید این تابستان است و مانند هر دیگر تابستان است. منظورم این است که اگر وجود دارد یک دکمه لغو برای سال 2020, من مطمئن هستم که تقریبا همه ما خواهد بود بری اینجا." (جدی ما چگونه این listserv?) "رانندگی کلاه نیمه می دهد oldies پرنیان یادآور زمان راه قبل از در حال حاضر که اوضاع بسیار متفاوت است. همچنین من فکر نمی کنم شما می توانید به اشتباه با فهرست." هر چه مناسب خود را فانتزی, کلاه, امکانات بی پایان هستند. اگر انگلیسی, پسر خبرنگار '20s خود را نمی, شما می توانید برای یک لبه پهن بپوشانید فلاپی کلاه نی به نگه داشتن آن نور UV ، و یا اگر شما همه چیز در مورد به دنبال همراه فیلم ایروبیک و گتر را به خطر نئون گیر.

11. اوه این است که در آینده خود را

وای تی شرت: $23.90

آیا هر هجا واقعا در محفظهای قرار دادن خود را در گذشته و حال و آینده واقعیت کاملا مثل "اوه"? آن را ممکن است اشاره به آخرین باری که شما شانه ای بالا انداخت بی اراده در مردم فقیر تلاش خود را وارد کنید, آسانسور, در حالی که مخفیانه متراکم نزدیک درب دکمه تنها برای آنها را به کنجکاوی آن را باز در برابر همه شانس تنظیم صحنه برای بی دست و پا ترین دو دقیقه فاصله زمانی از زندگی خود را. یا در نظر بگیرید و آن را یادگاری از آن زمان که شما راه می رفت به اتاق آمد و پشت در برای پیدا کردن مادر خود را به شریک زندگی خود را در یک نمایش اسلاید از 10 سال از شما ورزشی خود را در خانه کاپیتان زیر شلواری و لباس هالووین. اعتراف آن شما واقعا می توانید این تی شرت را شعار. سعی کنید آن را با یک جفت براق دوچرخهسواری کوتاه و مرسوم كلاه. Y'know بنابراین شما می توانید چشم خود را در شرم.

12. سمینول غرور

Quad G8R H8R T-Shirt

G8R H8R تی شرت: $24.90

زمان آن رسیده است تا جای خود را در نبرد حماسی از عصر ما–که درست است که ما در حال صحبت کردن در مورد Seminoles در مقابل Gators. ما می دانیم اگر شما تا به حال زمان و پول برای درخواست یک غرور صفحه با یک پیام به اعتصاب ترس به همه Gator قلب شما خواهد بود. متناوبا, نشان دادن وفاداری خود را به لعل و طلا با این زرق و برق دار و توپ را روی گوه. مثل همیشه آن را می پوشند خود را با تطبیق جنگ راه راه و مقدار بیش از حد از FSU پوشاک است که شما باید بدون شک انباشته. بهترین بخش: این توپ را روی گوه و به شما می دهد منحصر به فرد حقوق به ریز ریز کردن و شعار به عنوان بلند که ممکن است در هر زمان شما می خواهم.

13. Mellow Yellow (بسیار سبک)

VOTEPRETTY V-گردن گل لباس با جیب: $20.00

اگر تابستان دارای یک رنگ است. آفتاب زرد جیغ اعتماد به نفس و شادی است. سعی کنید در این سایه روشن و شما ایستادگی کردن در هر جمعیت. "من دوست دارم ساده حالا با یک رنگ و یا حتی حیوانات, چاپ, و من می خواهم برای مطابقت با لباس ساحل که من به راحتی می توانید قرار داده و در زمانی که من به یک نوار و یا راه رفتن" گفت: Instagrammer @fg_diaries_. "این لباس زرد رنگ مورد علاقه من است رنگ این تابستان." برای آسان-peazy گروه است که رسیدن به trendiness بدون تلاش و پرتاب در روز روشن و زرد sundress بیش از لباس شنا خود را. جفت با برخی از بیانیه طلا و جواهر و صندل های مورد علاقه خود را و شما خوب به آن بروید در هر نقطه!

14. به انجمن خوش آمدید مجازی کالج

Quad Zoom University T-Shirt

زوم دانشگاه T-Shirt: $24.90

تبریک پذیرش خود را به زوم دانشگاه! ما جوی پردیس اجازه می دهد تا خود را منتزع سر به شناور در مقابل بانک عکس پل گلدن گیت و یا دور در فضا است. ما همه کاره گزینه های ناهار خوری شامل: دو سوم کیسه خالی از Tostitos شما را در بر داشت زیر تخت خود را و یا سرد لازانیا از پشت یخچال تازه طرف از نیهیلیسم. بهترین از همه طبقات شامل ده دقيقه در آغاز هنگامی که دانش آموزان می توانند آزادانه فهرست Instagram در حالی که استاد مومبلس, "آیا این چیزی است ؟ Can you hear me?" نشان می دهد غرور و افتخار خود را با این سه راهی! برای سرد کردن نگاه کامل برای تعویق می پوشند آن را با یک جفت شیک قهوهای مایل به زرد sweatpants و خود را comfiest جوراب. و یا فقط به پوشیدن لباس تولد خود را. آیا مهم است ؟ برای تمام مفاهیم و اهداف پایین تر از نیمی از بدن خود را اساسا دیگر وجود ندارد.

15. ماسک

ماسک صورت: $14.99

نه تنها آن را محافظت از شما و مردم در اطراف شما از گسترش عفونت ماسک قطعی و لوازم جانبی از تابستان امسال است. رفته اند روز هنگامی که انجام بخشی خود را متوقف کردن ویروس به معنای پوشیدن یکی از کسانی که مقاله فولاد ماسک و گرفتن اشتباه اضافی از grey's Anatomy. به عنوان تقاضا برای ماسک ها سر به فلک کشید در چند ماه گذشته پس از بیش از حد انواع رنگ ها و سبک های در دسترس است. "من باید-دارا شامل یک پوشش کامل و در عین حال تنفس ماسکهای ابریشمی, نرم, روح, تابستان لباس راحت Birkenstock آریزونا جیر کفش" اظهار نظر طراح @ddayehunterdesigns. اینترنت ارائه می دهد یک ماسک برای هر ساز و برگ بنابراین خرید و اجازه خلاقیت خود را به درخشش است. به یاد داشته باشید انجام بخشی خود را برای اجتماعی فاصله شیک ترین نگاه ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن