مارتینز 3 RBIs, Red Sox ضرب و شتم آرام 13-2 در بازکن

توسط KYLE هایتاوربوستون (AP) — برای یک شب, حداقل, Boston Red Sox نداشتم حالا Mookie بتی' خفاش. J. D. مارتینز و

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

توسط KYLE هایتاور

بوستون (AP) — برای یک شب, حداقل, Boston Red Sox نداشتم حالا Mookie بتی' خفاش.

J. D. مارتینز و کوین ستون هر راند در سه اجرا می شود و Red Sox نورد گذشته Baltimore Orioles 13-2 در شب جمعه در Fenway پارک برای اولین بار طعم و مزه از فصل به طور منظم بیس بال در طول coronavirus بیماری همه گیر.

جکی Bradley جونیور, خوزه Peraza مارتینز و ستون هر دو برابر به عنوان بخشی از یک چهار-اجرای سوم زمین باز یافته. بوستون نگهداری می شود آن رفتن در چهارم ارسال 11 مورد به صفحه و اضافه کردن شش اجرا می شود.

ناتان Eovaldi (1-0) داد تا فقط یک اجرا و پنج بازدید, قابل توجه چهار بر شش نوبت در اول خود را حرفه ای روز باز شروع می شود.

بالتیمور استارت تامی Milone (0-1) رو اولین روز افتتاحیه nod پس از همه ستاره lefty جان به معنی تجربه بازوی خستگی. او تسلیم چهار اجرا می شود, چهار بازدید سه پیاده روی به حال یک زمین زده و پنج. ریو رویز homered در هفتم است.

مانند در روز افتتاحیه بازی ها در اطراف این رشته وجود دارد هیچ تماشاگران اجازه داخل بوستون افسانه پارک در روز جمعه. اما وجود دارد مقوا cutouts از Red Sox طرفداران قرار داده شده بر روی صندلی بالا هیولا سبز به عنوان مجازی شاهدان به حق رای دادن نسخه از لیگ جدید طبیعی است.

جمعه نیز مشخص بوستون اول فصل به طور منظم بازی پس از یک offseason shakeup که شامل حقوق و دستمزد-کمپرسی تجارت از بتی و پارچ دیوید قیمت به فرار و خروج از الکس کورا به عنوان مدیر برای نقش خود را در غیر قانونی سیستم ثبت نام سرقت زمانی که او با Houston Astros.

ران Roenicke که در خدمت به عنوان کورا نیمکت مربی برای دو فصل و موفق شد او را به عنوان مدیر فقط قبل از شروع بهار, آموزش به دست آورده خود را برای اولین بار مدیریتی پیروزی پس از پنج سال تصدی با تخمیر به پایان رسید در سال 2015.

PREGAME احترامات

وجود دارد ادامه داد گره به ملت عدالت اجتماعی جنبش قبل از بازی. بازیکنان هر دو تیم عینک سیاه و سفید زندگی می کند ماده تی شرت و یک لیگ اصلی بیس بال-صادر سیاه زندگی ماده امضا شد و در سراسر مرکز زمینه سفید.

بازیکنان از هر دو تیم زانو زد در حالی که برگزاری یک روبان سیاه و سفید در یک وحدت لحظه قبل از بازی. در طول سرود ملی, Red Sox outfielders جکی Bradley جونیور و الکس Verdugo در ادامه به زانو زدن و پیوست پایه سوم مربی کارلوس Febles و پایه اول مربی تام گودوین. Orioles بازیکنان ایستاده بود و با سلاح های خود را مرتبط.

نیز وجود دارد یک لحظه سکوت به افتخار کسانی که مرده ام در طول همه گیر و پزشکی کارگران است.

اضافی شانس

Roenicke گفت: او معتقد جدید گسترش حذفی فرمت باید افزایش تیم او شانس ساخت postseason.

"من فکر می کنم دانستن اینکه اگر ما اضافی که نقطه حذفی یا دو آن کمک می کند تا ما," او گفت:. "من برنامه ریزی را به پایان برساند وجود دارد. اما اگر آن را ندارد و ما در بزرگ است."

مربی اتاق

آرام: از Trey مانچینی در این مورد گفت: او را "احساس خوب" را به عنوان او در ادامه به دریافت شیمی درمانی درمان هر هفته پس از عمل جراحی سرطان روده بزرگ در مارس 12. او را برای فصل خواهد شد و سازمان دیده بان خود را به هم تیمی های از راه دور. "من می دانم که من بود در خارج وجود دارد با آنها در نهایت اما در حال حاضر من فقط بیشتر در رابطه با درمان گفت:" مانچینی که انتظار برای پایان دادن به شیمی جلسات در سپتامبر. 21.

بعدی

آرام: Right-hander الکس کاب باعث می شود او برای اولین بار شروع به پس مارس 26 2019 پس از از دست رفته بسیاری از این فصل را با یک ران آسیب است که نیاز به عمل جراحی در ماه ژوئن. او 0-2 با 10.95 عصر در سه شروع می شود.

Red Sox: مارتین پرز خود را می سازد Red Sox اولین پس از امضای قرارداد به عنوان یک عامل رایگان این offseason. او تن به تن در امداد رسانی در سه گردش از 2019 اما در آغاز final 29 ظاهر. او 10-7 با 5.12 عصر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن