Markey نیاز بیش از 'ایوان' سیاست به ضرب و شتم کندی

آن است که گفتن عکس.آن است که از سن. Ed Markey نشسته روی ایوان جلوی خود را "خانه" در روز 7 تاونسند سنت در طبقه

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

آن است که گفتن عکس.

آن است که از سن. Ed Markey نشسته روی ایوان جلوی خود را "خانه" در روز 7 تاونسند سنت در طبقه کارگر ملدن.

Markey در رشد متوسط اما او نمی زندگی می کنند وجود دارد. او باقی می ماند در بچگی خود را در زمانی که او در شهر به عنوان او در حال حاضر برای انتخاب مجدد مبارزه علیه همکار دموکرات رقیب در کنگره ایالات متحده جو Kennedy III.

اما او واقعا زندگی در خانه خوب در Chevy Chase, Md., با همسر خود دکتر سوزان Blumenthal که فعال است در واشنگتن اجتماعی مدار.

این Malden عکس که از قرار معلوم توسط Markey مبارزات انتخاباتی در هفته گذشته به دفع اتهامات کندی که Markey نیست و نمی صرف زمان کافی در ماساچوست است. که کندی کد برای گفتن که Markey نیست اینجا زندگی می کنند.

این عکس قرار بود به نشان می دهد که Markey در واقع زندگی در ملدن صفحه اصلی.

متاسفانه این عکس نشان می دهد که Markey نشسته در جلو ایوان شامل پرچم آمریکا که پیچیده شده بود تا در یک قطب و تخمگذار در ایوان طبقه که هر چند دور انداخته در آستانه روز پرچم. آن را از بین برد در نظر گرفته شده و پیام.

پرچم بود فتوشاپیه از تعویض عکس. اما آسیب انجام شد و برخی از فقیر کمپین کارمند دچار عواقب.

"من فکر نمی کنم دولت می تواند استطاعت ندارد رهبری در زمان ما در" کندی چهار دوره عضو خانه متهم در یکی از جفت فراموش شدنی بحث.

Markey که مبهم است در چه مقدار از زمان او صرف در ملدن خانه و یا در ماساچوست با این وجود سریع به نقطه چقدر او انجام داده برای دولت است.

علاوه بر این همانطور که او اشاره می کند "هر مجلس نمایندگان و سنا عضو زندگی در دو شهر" به ویژه هنگامی که کنگره در جلسه. که درست است اما بسیاری را صرف بیشتر وقت خود را در ایران و منطقه خانه اما بازگشت به منطقه آنها نشان دهنده هر فرصتی آنها را با خانواده های خود و ترکیبات آنها.

این عکس به وضوح به معنای نشان می دهد که Markey بود دیگر تاونسند خیابان همسایه بازنشسته پستی کارگر مثلا در ایوان جلو با بهره گیری از یک روز خوب بود و او آن را به طور منظم و به عنوان هر چند آن را از طبیعی ترین چیز در جهان است.

این احتمالا همان راه خود را در اواخر پدر, هود, شیر, شرکت شیر, شنبه سال پیش از آن.

Markey افسرده به نظر می رسد. او یک دور در چشمان او نگاه کنید به عنوان اگر به دنبال یک همسایه و یا دو به راه رفتن با توقف و چت در مورد تام بردی و میهن پرستان جدید انگلستان. اما هیچ کدام به نظر می رسد در عکس.

به جای او به تنهایی در ایوان سالمندان و 73 سال, پیر مرد با تنها نگاه در مورد او. وجود ندارد, همسر, هیچ, بچه ها هیچ grandkids هیچ برادران و یا خویشاوندان و همسایه. فقط او. است سوزان Blumenthal تا به حال شده است به Malden, اجازه دهید به تنهایی به خانه ؟

Markey است به تنهایی در ایوان نگرانی در مورد مرد جوان که می خواهد شغل خود را دور و او را به چراگاه. و او به نظر می رسد فکر می کنم که چرا من ؟

این اتفاق می افتد در همه زمان ها و در همه مشاغل است. این پسر جوان همیشه می خواهد به این کار از مرد مسن تر و او معمولا ارسال مرد مسن تر به مرتع آماده است یا نه. سپس یکی دیگر از پسر جوان می آید و آن را به او.

Markey تا به حال طولانی و موفق فعالیت های سیاسی. او برگزار شد تا دولتی دیگر از جو کندی شده است زنده — 46 سال — برای اولین بار به عنوان یک دولت هرزه و سپس یک عضو از خانه در ایالات متحده و در حال حاضر به عنوان یک سناتور ایالات متحده به دنبال انتخاب مجدد.

اما پسر جوان که 39 یک لبخند پیروزی و یک شایان ستایش خانواده — یک زن جوان و دو بچه جذاب در یک خانه در نیوتن. او هرگز به تنهایی در ایوان و یا عرشه. و به بالا از آن همه خاموش, او یک کندی. و او می خواهد به در سنا راه پدر بزرگ خود را, رابرت اف کندی بود به عنوان بزرگ خود را عمه جان اف کندی و تد کندی.

که دشوار است ترکیبی به ضرب و شتم.

علاوه بر برنده شدن یا از دست کندی است در آینده سیاسی. برای Markey آن است که آخرین هورا.

هنوز هم شما باید به آن دست به Markey به صورت معلق در آن وجود دارد مانند نرم افزار که او است. اما آن را بیش از ایوان سیاست را به نفع خود این چیز.

نظرات به ایمیل luke1825@aol.com

آخرین مطالب