مارک زوکربرگ مناسب است

مارک زوکربرگ به وضوح و بعد فورا رفت واز این یادداشت.بنیانگذار Facebook همچنان ادامه دارد در دفاع از آزادی بیان

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

مارک زوکربرگ به وضوح و بعد فورا رفت واز این یادداشت.

بنیانگذار Facebook همچنان ادامه دارد در دفاع از آزادی بیان حتی اگر آزادی بیان کاهش یافته است قطعا از مد.

پاداش خود را برای پیوستن به چه زمانی بوده است commonsensical اگر نه پیش پا افتاده از نظر ارزش رایگان تبادل ایده ها است که به بدنام شدن برای اجرای یک نفرت گفتار ماشین آلات و به تحریم توسط آمریکا شرکت.

در یک سخنرانی در دانشگاه جورج تاون در پاییز گذشته زوکربرگ اعلام کرد که این مهم است "ما یکدیگر را به حق به بیان دیدگاه ها و شنیده می شود بالاتر از خود ما تمایل به همیشه نتایج ما می خواهیم." او اشاره کرد که آزادی بیان شده است مرکزی را در سراسر جهان مبارزه برای دموکراسی است. او مورد ستایش قرار داد دیوان عالی کشور است که تقویت شده است متمم اول قانون اساسی حمایت.

Once upon a time, واکنش شده اند: "ما خوشحال هستیم که یک تیتان از دره سیلیکون جذب هسته ای ارزش های آمریکایی و تلاش است اما ناقص و اعمال آنها را به شرکت خود را."

در سال 2020 واکنش عوض شده است "بیایید حرامزاده."

شرکت های اینترنتی همیشه برای رفتن به درگیر در کسب و کار پر از رسم خط بین آنچه جایز است یا نه اما زمان Facebook اختلاف است و بیشتر ناشی از آن است. این شرکت هدف از جناح چپ فعالان که با آماده تاییدیه از شرکت های بزرگ امریکا شده اند قادر به زور یک موج لغو اطراف فرهنگ و در حال حاضر به دنبال خم شدن رسانه های اجتماعی کرگدن به خود خواهد شد.

(افشای کامل: من, انتشار, ملی, بررسی, است, بخشی از Facebook News tab.)

جورج تاون سخنرانی رهبری فعالان به این نتیجه, به عنوان یک گزارش در Politico magazine آن قرار داده است "مدیر عامل شرکت اعتقاد عمیق در استخوان خود را که تعهد خود به آزادی بیان ... درست بود."

و دوباره این شد یک چیز بد.

یکی flashpoint شد زوکربرگ را اشاره به اهمیت متمم اول قانون اساسی به علت حقوق مدنی در طول سال. این بود که درست و غیر قابل بحث نقطه, اما یکی که فعالان در نظر گرفته تهاجمی که از زوکربرگ — به عنوان اگر او را گاو کانر به جای یک دره سیلیکون اجرایی با اعتماد و نظراتش در مورد مسائل اجتماعی است.

یکی دیگر زوکربرگ اصرار که Facebook نمی سانسور سیاستمداران یا واقعیت-بررسی تبلیغات سیاسی, گرفتن مناسب متواضع مشاهده این شرکت توانایی نسبتا پلیس سیاسی مطالب مربوط به wildly واگرا جهان بینی و ارزش ها.

نی نهایی شد و Facebook است و برگزاری برابر فشار در اواخر ماه مه به عمل در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بدنام پست گفت: "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." این بود که یک احمق التهابی و unpresidential چیزی برای گفتن ندارد اما یک تحریک به خشونت است. در راستای پست بالا Facebook می خواست مردم را به منظور جلب نتیجه گیری خود را; آن را تایید اما دعوت به مناظره — دقیقا همان چیزی است که فعالان می خواهید برای محدود کردن.

آنها به دنبال دو خط حمله. بوده است و به شرکت ها برای جلوگیری از تبلیغات با Facebook و بسیاری از آنها شده است فقط بیش از حد مشتاق به قرض دادن نام خود را به مد روز کمپین ارعاب.

دیگر شده است مرتبط Facebook با واژه "نژاد پرستی" و "نفرت" به عنوان آنجا که ممکن است به ایجاد افترا آمیز misimpression که در Facebook باعث می شود آن پول پست از نئو نازی ها به جای مردم عادی که پیدا کردن آن برای بهتر یا بدتر مفید پلت فرم.

من به شدت انتقادی از Facebook بیش از سال, اما این درست است. عمومی خدمت کرده است توسط یک بحث قوی آنلاین که در آن مردم می توانند برای خود تصمیم بگیرند محاسن چه تهمت یا Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز می گوید.

ریسک به خصوص در این مبارزه است. Facebook موسسه ای است که بیش از حد بزرگ به لغو. با وجود تمام شرکت های بزرگ نام های مرتبط با آن تبلیغات تحریم است صرف گوشت زخم از نظر این شرکت درآمد. اگر زوکربرگ می توانید با اینحال بود browbeaten خود را به خوبی در نظر گرفته شده پشتیبانی از آزادی بیان و محور رویکرد به پلت فرم خود را, از آن خواهد شد به خصوص portentous فال در یک دوره از زندگی ملی ما پر از آنها است.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن