Marathon Man: بیلریکا جک هولدن می شود طعم و مزه خود را از آینده

زمانی که جک هولدن در بر داشت در اواسط ماه آوریل خواهد بود وجود دارد هیچ آهنگ فصل به دور از ارشد خود را در سال

توسط ATSHNEWS در 18 خرداد 1399

زمانی که جک هولدن در بر داشت در اواسط ماه آوریل خواهد بود وجود دارد هیچ آهنگ فصل به دور از ارشد خود را در سال و در حال اجرا حرفه ای در بیلریکا بالا, او هنوز هم تا به حال یکی دیگر از هدف قرار دادن انرژی خود را به سمت.

و پس از 6 فوت-2, 155 پوند هولدن می خواهد به نهایت تمرکز به طور عمده در ماراتن در حال اجرا او تصمیم به گرفتن یک چاقو در افسانه 26.2 مایل فاصله قبل از عنوان کردن به UMass-لوول.

"آن را به چالش کشید که من به آن گفت:" هولدن. "من این ایده را در پایان بهار سال گذشته قرار داده و آن را در تقویم من برای پایان این سال است. من فکر کردن در مورد در حال اجرا پس از آن فصل بهار است. وقتی فصل رو لغو, من تصمیم به آن را انجام دهد."

هولدن اعتراف کرد که از دست رفته در یک بهار آهنگ فصل صدمه دیده است. "این انتظار بود اما من واقعا درک آن در ابتدا" او گفت:. "من بیشتر غم انگیز در مورد داشتن خانه بمانند اما در حال حاضر من واقعا از دست رفته آن را (track)."

با این فصل از بین برود رفته بود هولدن هدف از کاهش خود را مایل و 2 مایل بهترینها شخصی از 4 دقیقه و 35 ثانیه و 9:54 بود. در عوض, او می خواست برای شکستن 3 ساعت و 15 دقیقه در این مسابقه دو ماراتون.

هولدن در اجرا خود را در اوایل صبح در سرعت راحت و شروع به حرکت دوره آماده سازی برای hilliest بخش در وایتیر جاده و Rangeway جاده ها است. چند تا از خاله ها و عموهای همراه با پدربزرگ و مادربزرگ خود را و خانواده او را تشویق و به او بطری های آب در طول مسیر. چند تا از هولدن را هم تیمی نیز به دنبال او در وسایل نقلیه خود را.

هولدن عمد شامل برخی از تپه های شیب دار در طرح.

"این بسیار پر از تپه," او گفت:. "من می خواستم به آن را جالب. من فکر می کنم آن را hillier از بوستون و بسیاری ماراتن. وجود دارد بیشتر از یک ارتفاعی صعود."

هولدن آیا باید یک پچ خشن بین 20 تا 25 مایل بود که کاملا غیر منتظره. هنوز هم آن را به اندازه کافی به او را کم کردن سرعت. "من فکر نمی کنم من می خواهم ضربه به دیوار و من فکر نمی کنم من به طور کامل به آن رسید" هولدن گفت. "اما در حدود 21 کیلومتر آن را واقعا دشوار بود چرا که من در بالا رفتن از یک تپه بزرگ. کیلومتر 20 تا 25 بودند واقعا دشوار است. یکی از طولانی اجرا می شود در من وجود دارد که در آن کشش پاهای من مرده بودند برای دو مایل است. اما من احساس بسیار بهتری در مسابقه دو ماراتون."

هولدن پرواز در سراسر خط پایان هنوز هم احساس تازه پس از به طور متوسط 7:24 در هر مایل به ساعت 3:13:59.

با اولین ماراتن در کتاب هولدن است که گرسنه و کنجکاو برای دیدن آنچه که او می تواند خود را اجرا کنید در یک مسابقه با رقبا و جامد پایگاه آموزشی و زیر کمربند خود را.

"من فکر می کنم من می توانم اجرا واقعا سریع اگر من این آموزش برای آن گفت:" هولدن.

او امیدوار است به اجرا در مسایل جهانی ماراتن به احتمال زیاد پس از کالج بوستون, نیویورک شهرستان, توکیو, برلین, لندن و شیکاگو است. در حال حاضر هولدن است که گرفتن یک استراحت قبل از شروع یک رژیم غذایی مداوم در حال اجرا بین 40 و 50 مایل در هر هفته برای آماده شدن برای آنچه که می تواند اولین صلیب کشور فصل است. او قصد دارد در ساختمان خود اجرا می شود به 110 دقیقه است. همراه با اجرا در بیلریکا هولدن ادامه خواهد داد و هدف قرار دادن بیش از 20 مایل از مسیرهای پیاده روی در منظره عالی مزرعه بروک پارک ایالتی در کارلایل.

هولدن فکر می کند او می تواند اجرا 2:45 طول 26.2 مایل فاصله اما بیلریکا سر صلیب کشور و پیگیری مربی کالن Hagan معتقد است هولدن دارای استعداد برای اجرای بسیار سریع تر.

گفت: Hagan "2:45? او می تواند انجام دهد که برای اولین بار از زمان اگر او برای آن آموزش دیده. او واقعا خوب ریتم دونده. او می تواند تنظیم واقعا خوب است. دیگر مسابقه بهتر جک می شود. او بسیار رانده شده و متمرکز و من تحت تاثیر قرار گرفته بود, او می خواست به آن را انجام دهد به سرعت. او را به پرش و انجام آن به تنهایی عالی بود. اگر کسی می خواهد آن را از او بود."

سه فصل کاپیتان هولدن رتبه چهارم در سال 2020 کلاس ارشد.

و با پیگیری های نجومی که نبود, Hagan می داند هولدن و بقیه بیلریکا صف از دست رفته را در چه باید بهترین خود را در حال اجرا از سال است.

"جک تا به حال داخل سالن در فصل" گفت: Hagan. "او به طور پیوسته پیشرفت بیش از چهار سال اما در این سال بهترین بود. ما واقعا تمرکز در بهار به طوری که چرا آن را بسیار ناامید کننده است. او در بهترین شکل زندگی خود را. کل گروه بود واقعا موقعیت خوبی به بهار بزرگ."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب