Mandryk: تامین امنیت فدرال کمک در پروژه های آبیاری سخت تر و بدون Goodale

محتوای مقاله در ادامهکه اعلام فاقد بسیار مورد نیاز بودجه فدرال جزء و پاسخ به مشکل قضایی مسائل مربوط به interpr

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

که اعلام فاقد بسیار مورد نیاز بودجه فدرال جزء و پاسخ به مشکل قضایی مسائل مربوط به interprovincial جریان آب, محیط زیست و حقوق ملت. در اینجا نهفته است مشکل است.

در مصاحبه روز شنبه, Goodale گفت: او مشغول به کار بود در یک پیشنهاد به صورت جدی در سه سال گذشته و این پروژه در واقع او را به دنبال خود را از طریق وزرا تکالیف کشاورزی, سرمایه گذاری, منابع طبیعی, مکان عمومی کار می کند و حتی گذشته خود را به عنوانامنیت عمومی و آمادگی اضطراری که در برخورد با بلایای طبیعی هزینه های.

Goodale با اشاره به آخرین بودجه فدرال را کنار بگذارند بودجه اجازه می دهد ذینفعان گروه مانند کشاورزی تولید Association of Saskatchewan این ساسکاچوان Cattlemen انجمن و اردک فضای مجاز: نامحدود برای برگزاری جلسات مقدماتی. Goodale گفت: او همچنین با لایل استوارت پس از او تبدیل به ساسکاچوان قانونی وزیر به وزیر مسئول آب امنیت در ماه اوت گذشته به کشف سبز و آثار عمومی بودجه.

این به هیچ وجه به نشان می دهد که داشتن یک دولت MP مبهم شبیه یک ماندگار بهانه ای برای برگزاری فدرال حمایت مالی بلکه آن است که به نشان می دهد که نداشتن دولت نمایندگی می کند در حال حرکت رو به جلو در هر پروژه ای است که بسیار سخت تر است.

این هم از سیاست است.

Mandryk سیاسی نویس برای رجینا رهبر-پست و ساسکاتون StarPhoenix.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن