Mandryk: در حال COVID-19 خاموش کردن بیش از یک زمین بازی اختلاف

محتوای مقالهآن هم یک هفته که آن را به مبارزه برای کاهش COVID-19 موارد در ساسکاچوان.از دوشنبه تا پنج شنبه در اس

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

آن هم یک هفته که آن را به مبارزه برای کاهش COVID-19 موارد در ساسکاچوان.

از دوشنبه تا پنج شنبه در استان averagedfewer موارد جدید از روزهای هفته — بهترین کشش پس از این همه آغاز شده در مارس 13, ترک ما با 29 فعال موارد است. در واقع در این دو هفته پس از آخرین عمده شیوع 21 موارد مارس 20, Saskatchewan تنها تا به حال 21 مورد جدید. این نشان می دهد ما در حال برنده شدن در جنگ در حال حاضر.

نبود چنین یک هفته بزرگ هنگامی که آن را به ساسکاچوان حزب دولت را مدیریت انتظارات عمومی. و برای آینده قابل پیش بینی خواهد بود که سخت تر از نبرد برتر اسکات وزارت معارف و تیم خود را.

آن را به عنوان اگر آنها را امتحان کنید نه به شناور ارواح ساسکاچوان افرادی که مجازی shut-ins برای 12 هفته در حال حاضر.

در روز شنبه کنفرانس مطبوعاتی وزارت معارف اعلام کرد ساسکاچوان شده است بهترین بد بسیاری از استانها که آن را به نگه داشتن افراد شاغل. برتر noted87 درصد از کار ساسکاچوان مردم موفق به نگه داشتن کار در طول بیماری همه گیر.متاسفانه که نقش برآب شد در روز جمعه ماهانه کار شماره ممکن است که منعکس وضوح بیشتر منفی واقعیت — "512,700 نفر شاغل کاهش 73,400 شغل در مقایسه با آوریل 2019." استان را 12.5 درصد در سال بیش از سال اشتغال کاهش بود بهتر از در آلبرتا (14.8 درصد) و B. C. (15.2 درصد) اما نه به عنوان خوب به عنوان در مانیتوبا (10 درصد).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب