در Pepperell برگزار شد به اتهام تجاوز

PEPPERELL — Pepperell افسران پلیس رفت و به 13 Tarbell سنت از 30 سال کریستوفر شاتل — بود که به قید وثیقه او به

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

PEPPERELL — Pepperell افسران پلیس رفت و به 13 Tarbell سنت از 30 سال کریستوفر شاتل — بود که به قید وثیقه او به عنوان چهره اتهام او تلاش برای ربودن یک خیابان اصلی داروخانه در ماه فوریه — روز پنج شنبه صبح به خدمت حکم تعهد مدنی.

چنین حکم صادر شده که دادگاه در حال ارائه مدارک و شواهد است که یک فرد را به بیماری روانی باعث می شود آنها را یک خطر برای خود و یا دیگران است. آنها نه جنایی در طبیعت و به منظور حفاظت از هر دو بخش عمومی و فردی متعهد بودن.

اما زمانی که Sgt. نیک پارکر و افسر جاستین Zink وارد شاتل صفحه اصلی حدود 11:30 a. m. شاتل گفته متهم در پارکر با یک "بزرگ آشپزخانه چاقو" احتمالا خارش پارکر جلیقه در طول یک مبارزه بر سر چاقو قبل از Zink شلیک تک گلوله ای که زده شاتل با توجه به پلیس گزارش منتشر شده توسط Ayer دادگاه منطقه جمعه.

"گروهبان. پارکر به طور خلاصه توصیه می شود که پس از ورود به صفحه اصلی شاتل تا به حال مواجه او با یک آشپزخانه بزرگ چاقو" گروهبان. آلن Lussier نوشت: در گزارش پلیس. "گروهبان. پارکر توصیه شاتل به حال متهم در او را با چاقو و به عنوان نتیجه افسر Zink تا به حال شات شاتل یک زمان."

بعد از این گزارش توصیف یک جلیقه پوشیده شده توسط پارکر بود که ابتدا در آن است که پارکر معتقد بود از چاقو "او مبارزه با شاتل بیش از."

شاتل, وکیل, Ellie Hertzberg کاهش یافته است به نظر در شرایط اطراف تیراندازی. او تنها فقط کمک های مالی از دادگاه رسیدگی به جزئیات خودش. این Middlesex منطقه دفتر دادستان همچنین در ادامه به بررسی و تعیین این که آیا استفاده از زور توجیه بود. یک سخنگوی دفتر کاهش یافته و بیشتر نظر جمعه.

اما Hertzberg را در نظر پلیس در حال ارسال برای کمک به یک مرد مبتلا به بیماری روانی — یک وضعیت تکرار صدها بار در سراسر کشور در هر ماه.

"آنها رفت و در آنجا او را به بیمارستان" Hertzberg گفت. "به وضوح چیزی رفت بسیار اشتباه است."

بلافاصله پس از Zink شات شاتل هر دو افسران ارائه کمک های اولیه با توجه به بیانیه منتشر شده توسط پلیس. شاتل بود و بعد پرواز به Brigham & بیمارستان زنان در بوستون ،

او arraigned تلفنی جمعه به اتهام حمله و باتری با یک سلاح خطرناک و حمله و باتری در یک افسر پلیس به او بهبود در بیمارستان.

دستیار دادستان منطقه دانیل Harren ثبت حرکات به لغو شاتل وثیقه در فوریه مسلح مورد سرقت و به او برگزار شد و بدون قرار وثیقه در انتظار یک خطرناکبودن شنیدن در مورد جدید.

اما قاضی مارگارت Guzman گفت: او نمی خواهد بلافاصله در نظر کسانی که حرکات از او برای اولین بار نیاز به اطمینان حاصل شود که شاتل صالح برای کمک به دفاع از خود و محاکمه.

Guzman با این وجود دستور شاتل برگزار شد بدون وثیقه به عنوان او در حال درمان برای زخم گلوله و در معرض بهداشت روانی ارزیابی برای تعیین اینکه آیا او صالح است.

Hertzberg خواسته است که پزشکان مجاز به تصمیم می گیرید چه چیزی تسهیلات شاتل فرستاده شده است برای ارزیابی کرد و گفت او امیدوار است این می تواند یک قفل وزارت بهداشت روانی تسهیلات به جای بریج بیمارستان دولتی. Guzman رد این درخواست گفت: آن مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود که مکان امن است حتی به عنوان شاتل حقوق محافظت شده است.

"خواهد بود که یک dereliction من وظیفه" Guzman گفت: اجازه دادن به پزشکان برای تعیین که در آن یک متهم جنایی باید ایمن برگزار شد. "جایی که او می رود مصمم است با جدیت از جرائم جدی بودن وضعیت که در آن ما می توانید بهترین خود را به آدرس درست به پزشکی قانونی بررسی صلاحیت است."

در طول بحث شاتل به طور خلاصه قطع به درخواست از بریج — دولت-بالاترین امنیت مرکز سلامت روان — "آن را بد بیمارستان؟" هیچ یک پاسخ داده است.

Guzman گفت Harren او را برگزاری جلسات در وثیقه حرکات یک بار صلاحیت مسائل در حال حل و فصل است. جلسه بعدی در این مورد برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه برای به روز رسانی وضعیت.

چند تا از شاتل همسایگان پنج شنبه اشاره کرد که او تا به مبارزه بیماری روانی و سوء مصرف مواد اما همسایه جرثقیل زنا نیز توصیف شاتل به عنوان یک "مرد خوب" و گفت: "او را خسته نمی کند هر کسی معمولا."

یکی دیگر از همسایه ها که نمی خواست فاش شود گفت که او گاهی اوقات می بیند شاتل در حیاط خلوت خانه "رقص و آواز خواندن و صحبت کردن به خود است."

Guzman اعطا Harren حرکت به redact اطلاعات شخصی مانند آدرس و تلفن و شماره امنیت اجتماعی برای هر دو Zink و پارکر از پلیس گزارش ارائه شده به دادگاه. Harren حرکت نمی کند به نام افسران redacted بنابراین هویت خود را شامل شد در پلیس گزارش منتشر شده توسط دادگاه بعد جمعه است.

در سال 2014 زمانی که Zink مشغول به کار بود به عنوان یک EMT و کاپیتان در Pepperell آتش نشانی نوشت و درخواست کمک مالی فعال است که این شهر برای اولین استقرار overdose-معکوس مواد مخدر Narcan با اولین پاسخ دهندگان درآمد عمومی با تشکر از yous از یک هیئت مدیره بهداشت و درمان عضو و رئیس پلیس.

Zink همچنین کمک به جمع آوری پول برای یک زخمی, عراق, جانباز از Pepperell در سال 2010 و کمک به سازماندهی این شهر ایمنی بعد با توجه به گزارشهای قبلی در خورشید است.

او پیوست و اداره پلیس در نوامبر سال 2018 پس از رای "بهترین همکلاسی" توسط آکادمی کلاس بودن افسر که بیشترین کمک همکار خود را استخدام را با توجه به Pepperell پلیس Facebook post.

هر چند پلیس توصیف شاتل را به عنوان آسیب های "جدی" در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه, Hertzberg گفت که او انتظار دارد که شاتل منتشر خواهد شد از بیمارستان در یک ماده از روز که در آن نقطه او منتقل خواهد شد به بریج.

او چندین بار در طول دادرسی و گفت: او را به همکاری با بهداشت روانی او را بررسی.

"من به شرکت" شاتل گفت. "من نمی خواهید را به هر گونه مشکلات است."

یک پوشیده شده از درخت باشگاه که کریستوفر شاتل, 30, از Pepperell گفته اختیار داشت در حالی که تلاش برای غارت Pepperell خانواده داروخانه در اواخر فوریه. عکس حسن نیت ارائه میدهد Pepperell پلیس.

در حالی که Hertzberg کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اتهامات جنایی یا در این مورد یا فوریه مورد که در آن شاتل متهم به تلاش برای غارت Pepperell خانواده داروخانه در خیابان اصلی و سپس شارژ در پلیس با یک باشگاه های چوبی او ابراز نگرانی در مورد نقش پلیس و دادگاه مجبور به بازی در مراقبت از بیمار روانی.

"من فکر می کنم سیستم عدالت کیفری است یک بنای تاریخی را به عدم سلامت روانی سیستم," او گفت:, و اشاره کرد که دادگاه اغلب به جایی که در آن کسانی که با بیماری های روانی تا پایان و که او تا به حال نگرانی در مورد سیستم برای سال.

او گفت: تمرکز اولیه این است که به اطمینان حاصل شود مشتری خود را — که او را به عنوان یک مرد بسیار خصوصی — می شود مناسب کمک برای مسائل مربوط به سلامت روان قبل از او می پردازد "با اتهام خود را."

"من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده و من می خواهم به می دانم چرا که چیزی را اشتباه رفت و من که نگران کننده" Hertzberg گفت.

آخرین مطالب