مرد کشیده از خودرو زیر لوول سقوط

لوول — آتش نشانان extricated یک مرد از یک ماشین پس از آن سقوط کرد به یک قطب ابزار در تقاطع راجرز و بالا خیابان

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

لوول — آتش نشانان extricated یک مرد از یک ماشین پس از آن سقوط کرد به یک قطب ابزار در تقاطع راجرز و بالا خیابان ها در روز پنج شنبه شب.

مرد ابراز قدردانی به آتش نشانان و دیگر خدمه اورژانس پس از او کشیده بود از خودرو و قرار داده شده بر روی یک برانکارد. او پس از لود به یک آمبولانس و گرفته شده از صحنه است.

Bibiame Djatcha زندگی می کند که راجرز در خیابان با خانواده اش گفت: همه آنها شنیده جیغ لاستیک و سقوط حدود 8:50 p. m. او با نزدیک شدن به خودرو آسیب دیده بود که ناودان به یک قطب ابزار در سراسر خیابان را از خانه اش.

"به من گفت: (راننده) به حرکت نیست" گفت: Djatcha که یک پرستار است. "من به او گفتم به ماندن هنوز و پس از آن من به نام 911."

او گفت: راننده — که تنها کسی که در ماشین بود هشدار اما گیجی از تصادف.

"من فکر می کنم او اشتباه گرفته شود و در شوک" Djatcha گفت.

او تخمین زده می شود در 50s.

لوول آتش نشانان به سرعت در صحنه با استفاده از ابزار برش را به وسیله نقلیه و رایگان مرد از بالغ بر وسیله نقلیه است. لوول افسران پلیس بسته کردن خیابان به ترافیک در حالی که آنها مشغول به کار در حالی که تثلیث EMTs ایستاده در این نزدیکی هست با یک برانکارد.

یک جمعیت چند ده نفر که جمع آوری در اطراف محل سقوط را تشویق می کردند که آتش نشانان آزاد مرد تقریبا 30 دقیقه پس از Djatcha به نام 911.

"لوول قوی عزیزم!" یک زن به نام.

آتش نشانان تمیز کردن صحنه ای از یک تصادف در تقاطع بالا و راجرز خیابان در لوول در پنج شنبه شب. خودرو زده قطب ابزار که تقسیم شد تا وسط از تصادف. AARON CURTIS/لوول خورشید

زمانی که آزاد از خودرو مرد دیده می شود می تواند لبخند و تشکر خدمه اورژانس.

"من واقعا می خواهم برای ادای احترام به اولین پاسخ دهندگان" Djatcha گفت: در حالی که ایستاده در ایوان او با خانواده اش به پلیس سمت چپ صحنه است. "من می خواهم از ادای احترام به کل تیم و همه آنها انجام داد."

شبکه ملی نامیده می شد به صحنه بررسی آسیب دیده قطب ابزار که تقسیم شد تا وسط از تاثیر. یک بند شد استفاده می شود به نگه داشتن آن در محل.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن