نوعی مرغابی وحشی: این فیلم های ورزشی هستند برندگان

این آسان نیست که یک طرفدار ورزش در حال حاضر.بله این پیش نویس NFL نزدیک است و وجود دارد rumblings که قصد دارد ب

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

این آسان نیست که یک طرفدار ورزش در حال حاضر.

بله این پیش نویس NFL نزدیک است و وجود دارد rumblings که قصد دارد برای لیگ اصلی بیس بال بازگشت در آثار هستند اما جای خالی سمت چپ توسط تعویق افتادن زندگی ورزشی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

سرگرمی است که سخت به آمده است.

که باعث می شود فیلم های ورزشی اخیر نظرسنجی انجام شده توسط آسوشیتد پرس نسبتا درخشان. همه ما تا به حال بحث با دوستان و از آن لذت ببرید: چه ورزشی بهترین فیلم تا کنون است ؟

شما لازم نیست به یک متخصص در ورزش به یک فیلم در این ژانر است. حتی طرفداران گاه به گاه می تواند اشاره به یک مورد علاقه تلنگر و غیر ورزشی مردمی به احتمال زیاد می تواند انجام همان.

AP انتخابات آمد تا با "پشه کوچک" در ابتدا با "بول دورهام" و "راکی" گره خورده است به صورت دوم.

جامد انتخاب اما همه بر اساس نظر. و گفت در مورد نظرات. .. اما من پرت شدن. آن را ایمن می گویند که بسیاری از فیلم خواهد دریافت مقدار زیادی از تحسین اما پیدا کردن دو لیست هستند که دقیقا همان خواهد بود دشوار به انجام.

سه صفحه از AP های نظرسنجی ها حتی نمی crack my top 10.

که ما به ارمغان می آورد به نقطه ای از این: از آن زمان به افراط و کنار هم قرار دادن خود من پنج ورزش فیلم تا کنون. (AP را 25 اما من قرار دادن که زمان زیادی به آن نمی رسم در آرا از دیگر افراد پس از 10 است.)

برای این فعالیت ما به دنبال نه در آشکار و مستند و یا امثال ESPN ستارگان سری فیلم است. که خواهد بود یک لیست تمام خود را دارد.

وجود خواهد داشت کمی از تجزیه و تحلیل در چرا من بود. شما احتمالا مخالفت با برخی از آنها. شما احتمالا نمی خواهد مانند سفارش آنها. شما تعجب که چرا شما مورد علاقه من نیست ،

و برای کسانی که می خواهند به لیست علاقه مندی های خود شناخته شده است, شما باید شانس خود را برای دریافت آن وجود دارد. ارسال آنها را به من در توییتر (@n_mallard) و من شما را کامپایل برخی از بهترین ارسالی در طی چند روز آینده.

بدون ado بیشتر...

1. "با کف دست زدن شات" (1977) – کلاسیک. کردنی و به اندازه کافی با واقعیت در آن را به مسخره قطعات – به دنبال در هانسون برادران در اینجا – نه 100% عجیب و غریب است. آن را به یک داستان قوی و جامد بازیگران و احترام در میان ورزشی طرفداران فیلم به یک دلیل. Netminder دنیس Lemieux توضیح "نکات ظریف هاکی روی" یکی از صحنه های مورد علاقه من در هر نوع.

2. "The Sandlot" (1993) – آن را سرگرم کننده. خالص, نوجوان سرگرم کننده پیچیده در اطراف نوستالژی و بیس بال. هر کسی که بازی بیس بال بازی به عنوان یک بچه – معمولا بدون بازیکنان به اندازه کافی برای دو تیم – می تواند مربوط به یک شخصیت و یا دو در "Sandlot."

3. "اردک توانا" (1992) – آن را در یک فیلم بزرگ با هر وسیله ای. این طرح دور از ذهن و تقریبا به طور کامل غیر واقعی است. اما اردک ها در زمان به, یخ, er, تئاتر, زمانی که من 11 سالم بود و من قلاب شده بود. آن را هنوز هم دارای احساساتی جایی در قلب من است.

4. "لیگ برتر" (1989) – بیس بال بزرگ ، شاید آهسته طبیعت ورزش است. من واقعا نمی تواند با دقت اشاره کردن چرا. اما "لیگ" است فهرستی از شخصیت های فراموش نشدنی, همه بیش از حد بالا در حالی که پس از یک باشگاه است که می تواند به نظر می رسد هرگز به خارج از راه خود را. آن را به دادگاه تجدید نظر به جوان Red Sox فن در من.

5. "به یاد داشته باشید تیتان" (2000) – در نهایت جدی فیلم. آن را به خوبی انجام می شود با استفاده از فوتبال به عقب نگاه در جامعه و مسائل مواجه سیاه ورزشکاران در جنوب در اوایل '70s به. سرگرم کننده و روشنگر. همچنین من فقط در مورد هر چیزی شامل دنزل واشنگتن ("او با بازی در" فقط از دست رفته را در بالا 10 – نام عیسی Shuttlesworth تقریبا آن را در خود را در آن).

6. "Happy Gilmore" (1996) – من در مجموع مکنده برای اواسط-90s کمدی. این یکی وجود دارد برای من در این نوع پس از آن نیاز به پایان در ورزش لیست و همچنین. آدام سندلر به نوبه خود به عنوان عنوانی شخصیت ناموفق بازیکن هاکی تبدیل گلف باز با هیچ بازی و هیچ تدبیر و هنوز هم می شود به من خندیدن. و تیرانداز Asu یکی از همه زمان بزرگ ورزشی فیلم خائنانی.

7. "لیگ از خود" (1992) – آن را بسیار فیلم خوب و قوی از اجرای برخی از غیر سنتی بازیگران. به علاوه آن را به ما آموخت هیچ گریه در بیس بال و هر چیزی را با تام هنکس در آن را تایید من.

8."Goon" (2011) – Over-the-top هاکی خشونت پیچیده شده در یک داستان در مورد یک مرد جوان در تلاش برای پیدا کردن خود را. چه به عشق ؟ شخصیت ها همه در آستانه جنون و آن را منعکس شده تقریبا به طور کامل غیر قابل تصور توطئه است.

9. "Caddyshack" (1980) – من به شما اعتراف کنم دیده نمی شود این را به عنوان چند بار که من باید هرگز در مورد مراقبت از گلف تا پنج سال یا بیشتر. اما بیل موری برجسته در آن و Rodney Dangerfield است, خوب, Rodney Dangerfield. رفتن به نیاز به دوباره بازدید از این یکی.

10. "معجزه" (2004) – گیاه بروکس صحنه سخنرانی حماسی است. سابق فیچبرگ خارجه بازیکن هاکی پاتریک اوبراین Demsey به تصویر می کشد المپیک قهرمان مایک Eruzione. این همه چشمگیر آسانسور انتظار می رود از یک فیلم دیزنی. هنوز هم خیلی خوب است اما من می خواهم به جای تماشای آرشیوی بازی فیلم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن