ساخت بیشتر از یک روز تابستان در بوستون در طول COVID-19

بوستون ارائه می دهد بسیار در طول هر فصل اما تابستان فقط ممکن است زمانی که شهر واقعا می درخشد. از آب و هوای آفت

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

بوستون ارائه می دهد بسیار در طول هر فصل اما تابستان فقط ممکن است زمانی که شهر واقعا می درخشد. از آب و هوای آفتابی هر روز به تازه خرچنگ,رول, شما هنوز هم می تواند با خیال راحت ترین را از Beantown با کاوش در تمام فضای سالن شهر.

در ادامه به 10 COVID-19 دوستانه فعاليت به مشغول نگه داشتن شما در طول سفر بعدی خود را به بوستون.

1. یک پیک نیک در بوستون مشترک

wikipedia.org

شروع شده توسط کاوش در بوستون از طریق این شهر پارک ها از جمله بوستون رایج است که ممکن است بهترین از همه آنها را. تاسیس در سال 1634 مشترک دارای عنوان امریکا به عنوان قدیمی ترین پارک. واقع در قلب مرکز شهر مشترک ارائه می دهد مسیرهای پیاده روی, گل, باغ, ballfields و یک قورباغه برکه با اردکها و قوها. "بوستون فقط احساس مانند یک شبح شهر و هر بار من گذشت مشترک آن را همواره خالی" دانشگاه بوستون junior ایان Ribner گفت. به عنوان یک پارک بزرگ در مرکز شهر شایع بازدید کنندگان فراهم می کند با یک راه امن به خارج و لذت بردن از هوای تازه و بدون آینده در تماس نزدیک با افراد دیگر. همچنین با ده ها تن از رستوران فقط چند قدم دور در نوبوری خیابان پارک فراهم می کند یک محل ایده آل برای پیک نیک تابستان کامل با تمشک کوکی Linzer از Tatte شیرینی و کافه.

2. رفتن برای یک دوچرخه سوار کردن گردشگاه

flickr.com

دوچرخه سواری در امتداد رودخانه چارلز در خدمت به عنوان راه مناسب برای دیدن بوستون بدون استفاده از حمل و نقل عمومی. هموار دوچرخه سواری و در حال اجرا دنباله دار در هر دو طرف رودخانه به عنوان گردشگاه ارائه می دهد مردم محلی و گردشگران به طور یکسان سایه مسیر تمرین. نه تنها دنباله ارائه یک راه عالی برای دریافت برخی از ورزش اما نمایش خیره کننده دیده می شود از هر دو طرف رودخانه است. "پس از یک روز طولانی در پردیس دوچرخه سواری در گردشگاه است یک راه عالی برای باز کردن از پیچ از شهر," دانشگاه بوستون junior بن Drevitch گفت. "از آنجا که مسیر آرام و سایهدار و مرکزی واقع من می خواهم این واقعیت است که آن را فراهم می کند یک فرار به آپارتمان من." از مسیر دوچرخه سواران دیدن نمایش از دانشگاه MIT دانشگاه بوستون و هاروارد به عنوان به خوبی به عنوان هفت پل از جمله Longfellow, پل, بانکر هیل یادبود پل و دانشگاه هاروارد پل.

3. خوردن خرچنگ تازه رول در بندر منطقه

flickr.com

در حالی که خرچنگ در بوستون می تواند خوشمزه هر زمان از سال, هیچ چیز ضربان تازه رول خرچنگ در وسط تابستان (مگر اینکه به دنبال بستنی!). برای بهترین مکان برای سعی کنید یک خرچنگ رول بندر منطقه قطعا متناسب با این لایحه. با مجموعهای از کامیون مواد غذایی و harborside فضای باز ناهار خوری گزینه های در دسترس از جمله حقوقی غذاهای دریایی جیمز قلاب & Co و یانکی خرچنگ از آن آسان است برای با خیال راحت لذت بردن از این شهر بهترین ساندویچ.

4. کایاک در رودخانه چارلز

flickr.com

به منظور به طور کامل درک شهرستان سعی کنید فعال کنید و ببینید بوستون از آب به طور خاص پارو کردن چارلز رودخانه در یک قایق پارویی اسکیموها. چارلز رودخانه کانو و کایاک ارائه کایاک قایق بادبانی و ایستاده paddleboard اجاره در حال حاضر توسط قرار ملاقات فقط با هفت مکان مختلف در بوستون منطقه شهری. مطمئن شوید که به همراه عینک آفتابی, آب و بهترین دوست خود را برای فراموش نشدنی بوستون تجربه.

5. پیاده روی دنباله آزادی

pikist.com

اغلب در بر داشت در بالا ترین بوستون برنامه های سفر دنباله آزادی می ایستد به عنوان ساده ترین راه برای دیدن انقلابی تاریخ جنگ از جمله خانه Paul ریور Faneuil سالن و خانه قدیمی دولت در بوستون. دو و نیم مایل را در مسیر 16 های مختلف تاریخی با هفت سایت برای عموم در حال حاضر. با سابقه بسیار بسته بندی شده و به شهر دنباله اجازه می دهد تا بازدید کننده ای برای گرفتن یک نگاه اجمالی از زندگی در بوستون در طول جنگ انقلاب به عنوان سایت های حفظ شده است برای نسل های. مطمئن باشید که برای جلوگیری اجازه می دهد دنباله برای گرفتن عکس و لذت بردن از امریکا سابقه انقلابی.

6. پیدا کردن بهترین آسیایی, Takeout در شهر

commons.wikimedia.org

از مجموع کم در محله چینی ها به بازار مواد غذایی در Allston بوستون مجموعهای از شگفت آور, آسیایی, رستوران های باز برای بایگانی اطلاعات. مهم نیست که شما ولع مصرف برای چیزی تند و شور یا شیرین, حمایت از کسب و کارهای کوچک به خصوص اقلیت های متعلق به رستوران باعث می شود تاثیر بسیار زیادی در حال حاضر و خوشمزه فواید برای جوانه های چشایی شما. ببر مادر در Fenway محله در خدمت معتبر و جنوب شرقی غذاهای آسیایی در جنگل های استوایی است eatery در دیدار براق جوانی عمومی خانه. در خلیج تایلند ریحان ارائه می دهد ارزو-شایسته غذاهای تایلندی در قیمت مقرون به صرفه. در نهایت برای ذوب شدن در دهان شما, در خانه, کوفته, سفر به محله چینی ها برای بازدید لذیذ پیراشکی خانه.

7. بازدید از حزب چای بوستون کشتی ها و موزه

flickr.com

در حالی که اکثر موزه ها در شهرستان باقی می ماند بسته حزب چای بوستون کشتی امن برای کشف خود را از بارانداز در بندر بوستون است. در سال 1773 اعضای Sons of Liberty ریخته 340 سینه از چای در بندر بوستون و موجب انقلاب آمریکا. این unmissable توقف را فراهم می کند ضروری تاریخی اطلاعات پس زمینه در آغاز مبارزه برای استقلال امریکا. بازدید کنندگان این فرصت را به هیئت مدیره هر دو یاد کشتی های النور و بیش از حد لذت بردن از یک تور از موزه چک کردن فروشگاه و ناهار خوردن در ابیگیل چای اتاق شروع ژوئیه 17.

8. یک فیالبداهه تست طعم و مزه بین Mikes و مدرن

wallpaperflare.com

برای هر کسی که با یک دندان شیرین سر به شمال پایان بوستون کوچک ایتالیا. در حالی که این محله تاریخی ارائه می دهد بی شماری افسانه شام گزینه های از Carmelina را به این Giacomo رستوران و Trattoria Il پنینو دسر اغلب تقسیم بازدید کنندگان بیش از بهترین شیرینی ایتالیایی: خوردن شیرینی در مقابل مدرن قنادی. واقع در یک بلوک به دور از یک دیگر در هانوفر خیابان دو نانوایی در خدمت مقاومت فیالبداهه و کیک و کوکی ها و تقریبا هر چیز دیگری تحت پوشش در قند. "تنها قابل مقایسه فیالبداهه به آنهایی که در انتهای شمالی احتمالا برخی از ایتالیایی بازارهای در نیوجرسی اما آنها ضربه زدن به نقطه" وزیر دفاع آمریکا دانشگاه junior سامانتا هربرت گفت. "پر کردن است ضخیم و خامه و کوکی شل است و تنها مقدار مناسبی از شیرین است. آنها جفت کاملا با کاپوچینو یا نسکافه بعد از یک شام خوب." صرف نظر از این که نانوایی شما تصمیم به سعی کنید مطمئن شوید که به نمونه کلاسیک فیالبداهه با ریکوتا و تراشه های شکلات برای نهایی شمالی پایان تجربه.

9. نگاهی به پیاده روی در باغ آرنولد

commons.wikimedia.org

پس از کاوش شهرستان از نزدیک و شخصی, سفر به آرنولد باغ از دانشگاه هاروارد برای نمایش بی نظیر از بوستون افق و 281 هکتار از باغ های سبز و جنگل. باز هر روز از سال و به باغ بازدید کنندگان ارائه می دهد یک محل عالی برای استراحت و باز کردن از پیچ و لذت بردن از خارج از منزل بدون خروج از شهر ، "در خانه من همیشه فرار به درختان که در زندگی واقعی به نظر می رسید بیش از حد به خود مشغول پیدا کردن صلح و آرام از باغ در جامایکا پلاین یک برکت و رحمت و جای من آمده ام به تکیه می کنند برای یک نفس از هوای تازه" دانشگاه بوستون junior Hodi میلر گفت. زمانی که جستجو برای بهترین مکان برای روشن شدن ذهن شما و لحن از همه خبر بد جهان برای یک لحظه باغ را فراهم می کند یک پناهگاه آرام از درختان و طبیعت حفظ کند.

10. سازمان دیده بان Good Will Hunting

giphy.com

پایان سفر یک بوستون فیلم های رابین ویلیامز, بن افلک و مت دیمونکه نقش یک سمج اما فوق العاده درخشان سرایدار در MIT. نوشته شده توسط دیمون و افلک که هر دو بزرگ شده در کمبریج جذاب فیلمنامه برنده اسکار بهترین فیلمنامه اصلی در سال 1998 است. نه به ذکر است جوان مت دیمون نقش ژله غلط نابغه ریاضی همه ریشه در پایان. "'Good Will Hunting' یکی از فیلم های مورد علاقه تا حدودی به دلیل آن روشن بهترین قطعات از یکی از شهرستانها مورد علاقه: مجاورت بین پالایش فکری و ریگ قلب بوستون" دانشگاه بوستون junior گفت مگان کاسه گفت. "'Good Will Hunting' مظهر مخلوط از مردم در بوستون. یک بچه که می آید از Southie با استعداد با یک نابغه که رقیب هر دانشجو یا استاد در دانشگاه هاروارد یا MIT." پس از کاوش در بوستون برای خودتان فیلم را در شکل دیگری به عنوان یک تصویر فوق العاده از شهر بر روی صفحه نمایش.

حتی اگر مقدار زیادی تغییر کرده است در این سال با توجه بوستون زیبا آب و هوا در تابستان بازدید کنندگان کاوش در این شهر خواهد شد مقدار زیادی به انجام در خارج در حالی که ایمن ماندن و دیدن سایت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن