M. G. Road بازار فروشندگان اقامت قرار داده

حاضر به حرکت به Dasara محل برگزاری نمایشگاه; هیچ گیاهی فروش امروز میسور/Mysuru: در یک کنجکاو به نوبه خود از وق

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

حاضر به حرکت به Dasara محل برگزاری نمایشگاه; هیچ گیاهی فروش امروز

میسور/Mysuru: در یک کنجکاو به نوبه خود از وقایع امروز صبح گیاهی فروشندگان از M. G. Road بازار بودند که خواسته یا حرکت به Dasara برگزاری نمایشگاه و یا Lalitha محال زمینه بازار حاضر به تکان دادن از مکان خود و چمباتمه خود را در مکان تعیین شده است. آنها فقط نشسته آرام و حتی فروش سبزیجات خود را.

این Mysuru شهرستان شرکت کمیسر Gurudatta Hegde گذشته بود سفارش دیروز درخواست فروشندگان برای تغییر به Dasara برگزاری نمایشگاه و یا Lalitha محال زمینه های موقت در بازار آن را به عنوان به معنای واقعی کلمه غیر ممکن است برای حفظ اجتماعی فاصله در M. G. Road بازار است.

به این منظور صادر شد روز گذشته انتظار می رفت امروز که فروشندگان یا حرکت به مکان های جدید و یا آنها ممکن است متوسل به اعتراض. هر دو اتفاق رخ نداد و فروشندگان که تا به حال کردم و سبزیجات از خود دور افتاده روستاها بی سر و صدا نشسته بر روی زمین در مکان های معمول خود را در زیر سایه درخت. محل بود و نه سنگر و نه تا به حال پلیس افزایش امنیت است. اما حداقل حضور پلیس.

فروشندگان حاضر به فروش سبزیجات خود را در حالی که برخی از آنها به خواب تکیه خود را بر روی سبزیجات سهام. برخی از جلب اعتماد به 'ستاره میسور است که آنها را نه حرکت به محل جدید و نه فروش سبزیجات در M. G. Road بازار است. "زندگی ما نابود شده اند و در حال حاضر اگر ما حرکت مقامات اجازه نخواهد داد بازار به عملکرد حتی پس از مستند. آنها ممکن است مهر و موم این محل به طور دائم" یک فروشنده گفت.

یکی دیگر از بانوی فروشنده گفت که M. G. Road بازار پنج توالت برای هر یک از مردان و زنان است. "یک Dasara نمایشگاه وجود دارد تنها دو تشناب و ما بیش از 70 فروشندگان. در برگزاری نمایشگاه وجود دارد که فروشندگان دیگر بیش از حد. چگونه ما را مدیریت ؟ در اینجا امکانات خوب و به اندازه کافی وجود دارد سایه برای ما برای تکمیل فروش و ترک خانه ما 10 am. این نمایشگاه محل پر از گرد و غبار" او گفت:.

امروز فروشندگان به حال صبحانه عرضه شده توسط خود انجمن و چپ به خانه های خود را با سهام خود را. فروشندگان دیگر هم هستند از نظر جمعی است که آنها نمی خواهد تکان دادن از این محل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب