لوول قتل مشکوک اضافه شده به پلیس ایالتی بیشتر می خواستم لیست

لوول — A 20-year-old لوول مرد متهم به قتل به اتهام تیراندازی به یک زن 23 ساله بوستون زن در سر در طول یک اختلاف

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

لوول — A 20-year-old لوول مرد متهم به قتل به اتهام تیراندازی به یک زن 23 ساله بوستون زن در سر در طول یک اختلاف بیش از یک وسیله نقلیه به آن اضافه شد پلیس ایالتی بیشتر می خواستم لیست روز پنج شنبه اعلام, به عنوان مظنون باقی مانده بر روی لام یک هفته بعد از پلیس به دست آمده حکم برای دستگیری او.

وزارت امور خارجه سخنگوی پلیس دیو Procopio گفت: دولت خشونت آمیز پلیس فراری دلهره بخش اضافه شده خاویر DeJesus به بیشتر می خواستم لیست در روز پنج شنبه منتشر شد و یک جفت بیشتر می خواستم پوستر حاوی عکس و خالکوبی و شرح اتهامات.

"DeJesus است که به طور فعال اجتناب از اجرای قانون و باید در نظر گرفته شود مسلح و خطرناک" Procopio نوشت: در آزادی مطبوعات.

DeJesus شده است می خواستم در یک حکم شارژ او را با قتل تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از یک خانه غیرقانونی حمل اسلحه گرم و در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات از تاریخ 25 ژوئن.

حکم به دست آمده حدود دو روز پس از چند 911 calls گزارش یک تیراندازی فرستاده لوول پلیس به منطقه 21 مرجان سنت در لوول, جایی که آنها در بر داشت 23 ساله Deija مندز از بوستون در حال حاضر مرده از زخم گلوله به سر با توجه به دادستان.

مندز داشت در صندلی راننده از یک شورلت تاهو بود که پارک شده در کنار محدود کردن. او به ضرب گلوله کشته شد در حدود 3:30 بعد از ظهر در یک گرم و آفتابی روز و هنگامی که بسیاری از مردم در خارج و در مورد.

Middlesex منطقه وکیل ماریان رایان در مرکز به نظر می رسد به سمت مسافر درب شورلت SUV که در آن یک زن ناشناس کشته شد در خیابان مرجان در لوول شنبه بعد از ظهر. سخنگوی رایان گفت: مرگ به نظر می رسد مشکوک. خورشید/رابرت میلز

دادستان منطقه ماریان رایان است گفت: تحقیقات مقدماتی مشخص DeJesus و مندز که می دانستند یکدیگر درگیر در یک اختلاف بیش از یک وسیله نقلیه موتوری که DeJesus گفته می شود ضربه ای به سر او به عنوان او نشسته در تاهو.

اواخر هفته گذشته دادستان نیز به اتهام سه نفر دیگر لوول ساکنان با تهدید و ارعاب از یک شاهد عینی در ارتباط با قتل تحقیقات ادعا سه نفر به دروغ پلیس تحقیق در مورد تیراندازی.

Angel Garcia, 29; Devine McKinney, 21 و سلنا Simonphone, 22, همه لاول در حال تمام برگزار شد به قید وثیقه به عنوان چهره آنها به اتهام تهدید و ارعاب از یک شاهد عینی در این مورد با توجه به دادستان. آنها arraigned در لوول دادگاه منطقه در هفته گذشته.

مککیننی و Simonphone نیز به اتهام لوازم جانبی پس از این واقعیت به حمله و باتری با یک سلاح خطرناک به اتهام کمک به DeJesus دوری کردن پلیس پس از تیراندازی.

پلیس ایالتی توصیف DeJesus سفید اما از اسپانیایی قومیت. او در حدود 5 فوت 7 اینچ قد بلند حدود 120 پوند و موی مشکی و چشم قهوه ای. DeJesus متعدد خالکوبی روی بازوی راست خود را از جمله "برکت" با حروف بزرگ و در بیرونی ساعد و "R. I. P. چی چی" در خود درونی ساعد به گفته پلیس ایالتی.

"او روابط در سراسر بیشتر لوول منطقه و همچنین موضوع حکم بازداشت نامربوط اتهام از Nashua, N. H.," پلیس ایالتی گفت: در آزادی مطبوعات.

هر کسی با اطلاعات در DeJesus' محل و یا معتقد است که آنها را دیده اند و از او خواسته است برای تماس با پلیس ایالتی خشونت فراری دلهره بخش در 800-fran veal (800-527-8873).

برای مشاهده کل پلیس ایالتی Most Wanted List اینجا کلیک کنید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب