لوول پلیس جستجو برای موهای موتورسواران

لوول — پلیس به دنبال دو موتور سیکلت که به اتهام فرار از ماموران در تلاش متوقف می شود و یکشنبه با توجه به لوول

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

لوول — پلیس به دنبال دو موتور سیکلت که به اتهام فرار از ماموران در تلاش متوقف می شود و یکشنبه با توجه به لوول پلیس سروان. جیمز Hodgdon که گفت یکی از مردان زده گفته یک افسر پلیس و رزمناو با موتور سیکلت خود را.

در حدود 12:40 بعد از ظهر یکشنبه از افسران در پاسخ به یک خیابان واشنگتن اقامت برای یک گزارش از مردان پیاده سازی یک موتور سیکلت Hodgdon گفت. آدرس شناخته شده است به پلیس به عنوان محل اقامت لوئیس مورالس 28. به محض ورود ماموران را دیدم یک مرد بر روی یک موتور سیکلت ترک آدرس و سر به سوی لینکلن خیابان و معتقد بودند که او ممکن است به عنوان یک اقامتگاه در خیابان C که در آن برایان سانتانا-Moyet, 21 شناخته شده از مورالس زندگی می کند.

در حالی که راه عزیمت افسران دیدم یک مرد بعد از شناسایی به عنوان سانتانا-Moyet عامل یک موتور سیکلت بی پروا در دشت خیابان با توجه به Hodgdon. سانتانا-Moyet متوقف شده در خیابان, B, اما به عنوان یک افسر از رزمناو خود و با نزدیک شدن سانتانا-Moyet سوار دور در نرخ بالای سرعت در پیاده رو به او گفت. افسران تلاش نه به دنبال او.

بعد پلیس اعزام شدند دوباره به واشنگتن آدرس خیابان. با توجه به Hodgdon به عنوان یک افسر تبدیل شده بر روی خیابان واشنگتن از لینکلن خیابان یک مرد موتورسوار در این افسر لین و braked سخت از دست دادن کنترل موتور سیکلت و قابل توجه رزمناو.

راننده سپس تحت فشار قرار دادند موتور سیکلت به افسر زده و او Hodgdon گفت. افسر با تلاش نر و راننده کلاه آمد در این مبارزه که در آن نقطه افسر شناخته شده او را به عنوان مورالس Hodgdon گفت. مورالس گفته گریخت پا با ماموران در تعقیب قبل از وارد شدن به مسافر کنار یک U-Haul ون است که در زمان خاموش با سرعت زیاد. افسران دنبال نمی ون.

Hodgdon روز دوشنبه گفت که پلیس به دنبال یک حکم سانتانا-Moyet بازداشت به اتهام عامل وسیله نقلیه موتوری پس از تعلیق متعاقب آن جرم; دریافت یک موتور سیکلت گزارش سرقت از لارنس; عدم توقف برای یک افسر پلیس و عامل به مخاطره می اندازد.

پلیس همچنین برنامه ریزی به دنبال یک حکم مورالس' بازداشت با اتهام عامل وسیله نقلیه موتوری پس از تعلیق متعاقب آن جرم; دریافت یک خودرو گزارش سرقت از لارنس; عدم توقف برای پلیس; ترک صحنه از صدمه به اموال پس از قابل توجه رزمناو; و حمله و باتری با یک سلاح خطرناک مرتبط با موتور سیکلت-هل دادن و قابل توجه یک افسر با یک موتور سیکلت است.

Hodgdon اشاره کرد که پلیس اخیرا نظارت موتور سیکلت فعالیت در این شهرستان است.

"در حال حاضر وجود دارد یک موضوع در حال انجام در این شهرستان مربوط به گروه موتور سیکلت در راه به خطر انداختن دیگران به دلیل عملیات خطرناک کل بی اعتنایی از موتور خودرو, قوانین و به خطر انداختن عمومی با رفتار خود در حالی که عامل یک موتور سیکلت" Hodgdon گفت. "به عنوان بخشی از جریان ترافیک اجرای افسران باید شناسایی افراد درگیر بودند که قبلا دستگیر شده برای وسایل نقلیه موتوری نقض در حالی که عامل یک موتور سیکلت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن