لوول بومی اهدای قفل, جمع آوری پول برای کودکان مبتلا به ریزش مو

برای کسی که بسیار مراقبت می کند در مورد راه آن به نظر می رسد او را در دانشگاه کلارک پارچ و outfielder ژاک Gits

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

برای کسی که بسیار مراقبت می کند در مورد راه آن به نظر می رسد او را در دانشگاه کلارک پارچ و outfielder ژاک Gitschier صرف مقدار از چند سال گذشته به فکر کردن در مورد مو.

با حدود 14 اینچ از آن آویزان کردن به اطراف وسط پشت سابق لوول کاتولیک standout نشده فکر زیادی در مورد چگونه از آن پرده بر شانه هایش یا چه سبک او را باید از آن است. او برس کنار بی ادب و نظرات در مورد راه آن به نظر می رسد یک بار خنده خاموش "که دختر تبادل" سخن گفتن از یک تماشاگر است که باعث آشفتگی در غرفه از یک لوول پست 87 American Legion بازی.

به جای رشد کردن مو بیش از دو سال گذشته همواره ارادت به اهدای آن که او را در روز پنج شنبه هنگامی که او در نهایت می شود آن را کاهش دهد. این دانشجوی سال دوم برنامه ای برای ارسال و هر آنچه که سرمایه او را بالا می برد به کودکان مبتلا به ریزش مو در سازمان است. از طریق یک هفته است که جمع آوری کمک در حال حاضر اصلی $2,000 هدف و او امیدوار است که کمک های مالی آینده حفظ خواهد شد.

او همچنین امیدوار است به چیزی فراتر از صرف پول است.

"مقدار (نظرات) شما برای داشتن موهای بلند به عنوان یک مرد این است که نوع خنده در من حس, اما بسیاری از مردم آن را به قلب" Gitschier گفت. "چیزی که من می خواهم به استرس به مردم است مثبت از همه چیز. آن را واقعا مهم نیست اگر شما مو و یا اگر شما لازم نیست که مو; نکته اصلی این است که شما خوشحال هستید. با انجام این کار من امید را نه تنها دوستان و خانواده مبارک, بلکه (ساخت) افرادی که بیشترین نیاز به آن خوشحال است."

Gitschier دوست دختر, جوک با او است که او شده است انتظار برای این مدل موی چرا که او می خواهد موهای خود را به بیش از او. اما او و دیگر افراد نزدیک به او را می دانم که این فقط در هر تصادفی فلش بشردوستانه. این کمک مالی شده است یک زمان طولانی.

برای اولین بار طعم و مزه آن آمد و در کلاس ششم زمانی که یک معلم الهام Gitschier و پدر و مادر خود را برای اهدای پول به خانواده یک پسر جوان مبارزه با سرطان است. Gitschier ملاقات مادر بزرگ پسر و بعد از دیدن چقدر تاثیر اهدای ساخته شده او متوجه شد که چقدر عالی این نوع از چیزی که ساخته شده او را احساس می کنید. ایده برای اهدای مو ظهور به ذهن خود را, اما او نمی باید به اندازه کافی از مدارس کاتولیک اجازه ندهید دانش آموزان رشد موهای خود را و گذشته خود را گوش.

زمانی که Gitschier را در سال سوم در لوول کاتولیک نورد در اطراف او متوجه جوانی او مربی به تازگی تشخیص داده شده است با ریزش مو – بیماری شامل از دست دادن تمام موهای بدن. گفتگو با پدر و مادر خود را در مورد آن الهام گرفته و یک طرح — با وجود این قوانین در مورد مو — راه اندازی شد در حال حرکت است.

"خانواده اش گفته بود من در مورد فقط یک مقدار زیادی از خودآگاه احساسات او احساس در مورد داشتن هر گونه مو که نوع از چیزی" Gitschier گفت. "به خصوص در آن سن و سال او تنها – من می خواهم به می گویند 11 یا 12 در آن زمان شاید حتی جوانتر. آن را فقط شروع به زدن من این امر می تواند یک چیز خوب را انجام دهد."

ایده برای شروع رشد آن را آمد در سراسر زمان بازیکنان هاکی رشد موهای خود را, و او در ابتدا تصور موهای خود را گسترش دهد به فقط در مورد بالای شانه های او را. اما هنگامی که او متوجه شد کمک مالی نیاز به حداقل هشت اینچ به او اجازه دهید آن را رشد می کنند.

پس از انجام برخی تحقیقات Gitschier آمد در سراسر کودکان مبتلا به ریزش مو پایه و اساس که تاسیس شد توسط یک زن که خواهر زاده مبارزه با سرطان از دست داده است ، او تصمیم گرفت برای کمک وجود دارد چون تمام پول اهدا می رود به سمت جایگزینی مو درمان است. او رسید به آنها را به دیدن اگر آنها هنوز هم در پذیرش کمک های مالی در طول همه گیر شدند.

راه Gitschier نمیفهمد آن $2,000 هدف را پوشش دو درمان در حدود 1000 $در هر درمان است. اما تا کنون پس از ارسال یک ویدئو در توضیح خود, باعث, لوول, Clark و جوامع اطراف آن را هم با هم مخلوط بیش از $3,000 – بسیار بیشتر از Gitschier انتظار می رود در طول زمان مشکلات مالی.

"این یک احساس غیر واقعی او گفت:" در یک متن. "من نمی توانم تشکر از همه به اندازه کافی و امیدوارم ما می توانیم نگه داشتن بیش از انتظارات من!"

سهم می تواند ساخته شده به GoFundMe جمع آوری کمک در www.gofundme.com/f/zach039s-campaign-for-children-with-hair-loss-inc?utm_source=customer&utm_medium=copy_link&utm_campaign=p_cf+share-flow-1.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن