لوول تاریخی ملی پارک شروع به افزایش دسترسی عمومی به ساختمان

لوول — با کروناویروس نشان داده روند مثبت در ماساچوست لوول پارک تاریخی ملی شروع به افزایش تفریحی دسترسی به ساخت

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

لوول — با کروناویروس نشان داده روند مثبت در ماساچوست لوول پارک تاریخی ملی شروع به افزایش تفریحی دسترسی به ساختمان های عمومی.

اوایل هفته گذشته لوول پارک تاریخی ملی بازگشایی آن مرکز بازدید کنندگان این Boott Cotton Mills, موزه و Suffolk آسیاب نمایشگاه واقع در Wannalancit میلز. آغاز آخرین پنج شنبه, چرخ, سواری بودند که یک بار دیگر در دسترس ساخته شده است.

خانه شبانه روزی پارک و canalways همچنان در دسترس خواهد بود.

با سلامت در ذهن آسیاب دختران و مهاجر نمایشگاه در Parick J. مورگان Cutural مرکز بسته باقی می ماند با توجه به خدمات پارک های ملی آزادی مطبوعات صادر شده پنج شنبه. کانال تورهای قایق نیز در دسترس نیست.

"سلامت و ایمنی بازدید کنندگان و کارکنان و داوطلبان و همکاران همچنان پارامونت" انتشار متحده است. "در لوول پارک تاریخی ملی رویکرد ما خواهد شد به بررسی هر یک از تسهیلات عملکرد و خدمات ارائه شده به اطمینان حاصل شود کسانی که عملیات با رعایت فعلی بهداشت عمومی راهنمایی و خواهد شد به طور منظم بررسی شود."

لوول پارک تاریخی ملی است که زیر راهنمایی در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس ارائه شده توسط کاخ سفید مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و همچنین به عنوان دولت و مقامات بهداشت عمومی.

در حالی که ساختمان ها و فعالیت های در حال باز و در دسترس عموم بازگشت به عملیات ادامه خواهد داشت مرحله به مرحله و خدمات ممکن است محدود انتشار متحده است. NPS را تشویق می کند به منظور جلوگیری از ازدحام و پر خطر فعالیت در فضای باز و آنها باید به دنبال دولت ویروس دستورالعمل ها و ترک هیچ اثری اصول است.

"ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر تمام پارک توابع به اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان پایبند به CDC راهنمایی برای کاهش خطرات مرتبط با انتقال COVID-19 و هرگونه اقدامات لازم برای محافظت از بهداشت عمومی" پنج شنبه انتشار متحده است.

به عنوان روز پنج COVID-19 آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت نشان می دهد 93 درصد افت در هفت روز به طور متوسط وزن مثبت آزمون مولکولی نرخ ایالت از اواسط ماه آوریل است. سه روز به طور متوسط مرگ و میر ناشی از این ویروس کاهش یافته است 88 درصد در طول آن دوره زمانی است.

این لوول پارک ملی ارائه می دهد محتوای مجازی از طریق وب سایت خود را nps.gov/lowell. این وب سایت نیز ارائه می دهد یک گالری چند رسانه ای دیجیتال, نمایشگاه و از راه دور منابع یادگیری.

جزئیات و به روز رسانی در مورد لوول پارک تاریخی ملی عملیات نیز در دسترس هستند در nps.gov/lowell.

به روز رسانی در مورد خدمات پارک های ملی هستند, نوشته شده در nps.gov/coronavirus.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن