لوول اقلیت های آلوده به ویروس در نرخ بالاتر

لوول — از 2,821 ساکنان شهر مبتلا COVID-19 پس از شروع شیوع نامتناسب بالا تعداد موارد افرادی هستند که از رنگ.این

توسط ATSHNEWS در 1 تیر 1399

لوول — از 2,821 ساکنان شهر مبتلا COVID-19 پس از شروع شیوع نامتناسب بالا تعداد موارد افرادی هستند که از رنگ.

این شهر برای عموم منتشر شد در این شماره برای اولین بار در این ماه نه طولانی پس از فشار برای این اطلاعات در جلسه شورای شهر در اواخر ماه مه.

هر چند در مورد نیمی از جمعیت شهرستان را شناسایی به عنوان سفید و غیر هیسپانیک تنها حدود 30 درصد از افرادی که آزمایش مثبت سفید, با توجه به داده های موجود است.

حدود 7.5 درصد از ساکنان شهرستان شناسایی به عنوان سیاه و سفید, اما بیش از 18 درصد از COVID-19 بيمار در لوول سیاه و با توجه به داده های موجود است.

مقایسه مستقیم ناقص است. فقط خجالتی از 9 درصد از بیماران کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در نژاد خود را به متخصصان بهداشت عمومی و دیگر 5.8% انتخاب "دیگر" نشان می دهد کسی که "ممکن است با شناسایی هر یک از استاندارد طبقه بندی."

اما این ارقام خواهد بود در خط با آنچه آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را به عنوان یک روند رو به رشد است که نشان می دهد یک "نامتناسب بار بیماری و مرگ در میان نژادی و اقلیت های قومی."

"شما می توانید ببینید قطعا جمعیت اقلیت باید سهم بیشتری گفت: شهرستان, مدیر آیلین _tenor.

در میان این جمعیت اقلیت در دسترس محلی داده ها نشان می دهد تنوع بیشتر. در حالی که حدود 23 درصد از ساکنان شناسایی شده را به اداره آمار ایالات متحده این گروه باعث می شود تا کمی زیر 16 درصد از این موارد است. حدود 19 درصد از جمعیت شهرستان را شناسایی به عنوان لاتین یا اسپانیایی. از داده های موجود در 22 درصد از افراد مبتلا مبتلا COVID-19 اسپانیایی هستند.

در سال گذشته Sophy Theam آغاز شده لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم یک گروه در حال حاضر درخواست این شهرستان اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. او گفت که او می خواهد رهبران بپرسید که چرا این تفاوت وجود داشته باشد و اگر آنها می دانند که آنها را به آدرس.

"جامعه می خواهد راه حل" گفت: بابی Tugbiyele یک لوول مقیم و یکی از افرادی که خواسته این شهرستان به انتشار این شماره در جلسه شورای.

دن Berlowitz استاد و دپارتمان صندلی بهداشت عمومی در دانشگاه ماساچوست در لوول گفت: این دانشگاه مشغول به تحصیل است و نابرابری در COVID-19 عفونت با استفاده از هر دو منطقه ای و ملی داده است.

تحقیقات محلی و در سراسر کشور همچنان ادامه دارد اما وجود دارد برخی از فرضیه او گفت:. برخی از قومی یا نژادی اقلیت نرخ بالاتر از co-morbidities مانند دیابت است که می تواند منجر به نتایج بدتر. با توجه به CDC افرادی که اسپانیایی هستند یا سیاه و سفید هستند احتمال بیشتری نسبت به افرادی که سفید می شود ایجاد می شود و یا "ضروری" کارگران و در نتیجه قادر به ماندن در خانه.

"من نمی دانم که این نقل قول است از, اما من آن را دوست دارم" Berlowitz گفت. "اجتماعی فاصله یک امتیاز است."

پرداختن ناهموار تاثیر COVID-19 چالش برانگیز است چرا که آن را بسیار وابسته به شرایط اقتصادی ، این است دلیل که چرا عموم آزاد موارد توسط مسابقه مهم است Berlowitz گفت.

"این واقعا برجسته فوق العاده ای تفاوت وجود دارد که در بهداشت و درمان," او گفت:.

لوول وزارت بهداشت مدیر جوآن Belanger گفت: این شهرستان شده است به دنبال در اطلاعات همه, همراه, اما تنها به تازگی آن را تبدیل به جامع به اندازه کافی مفید باشد.

_tenor گفت: در اوایل دولت جمع آوری اطلاعات محدود اطلاعات مانند سفر اخیر. هنگامی که موارد جدید در نهایت شروع به کاهش این شهر تیم از تماس با ردیاب قادر به رسیدن به پشت کردن به مردم و پر کردن در برخی از این شکاف ها در مورد نژاد, او گفت:.

او گفت: این شهر همچنین یکی از اولین ارائه دقیق اطلاعات عمومی در مورد موارد مانند محله و جنسیت.

هفته گذشته Belanger گفت: این شهرستان دارای یک شهر گسترده رویکرد COVID-19 که نه تنها از گروه های خاص.

"ما ارزش همه و درمان, همه, همان," او گفت:.

هر گوشه از این شهرستان شده است توسط نهفته ویروس Belanger گفت.

"همه ما باید همچنان هوشیار و انجام کار درست" او گفت:.

Belanger گفت: این شهرستان دارای یکی از بالاترین نرخ های تست سرانه با حدود 15 درصد از ساکنان آزمایش با توجه به اعداد منتشر شده توسط دولت در روز چهارشنبه.

_tenor گفت: در سطح دولت تلاش برای رسیدگی به مسائل مانند مسکن مدارس و مسائل مواد غذایی می تواند کمک به مقابله با علل ریشه ای برای این اختلافات.

"اینها چیزهایی است که در حال رفتن به یک شبه اتفاق می افتد," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب