لوول آسیاب می افزاید: پانچ به گزینه های مسکن

مانند شسته بوکسور لوول را Waterhead آسیاب جلب توجه کمی از سرمایه گذاران از طریق سال حتی به عنوان دیگر سازه های

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

مانند شسته بوکسور لوول را Waterhead آسیاب جلب توجه کمی از سرمایه گذاران از طریق سال حتی به عنوان دیگر سازه های مشابه در آسیاب شهرستان قرار گرفتند چند میلیون دلار ملک مسکونی تبدیل شده است.

اما به دلیل در بخشی به بازار املاک و مستغلات و توسعه چشم انداز Waterhead آسیاب داستد کردن آن از دستکش و خاموش کردم حصیر.

مستاجران در حال حاضر در حال حرکت به تازگی تبدیل لارنس خیابان سایت که برای بیش از دو دهه قرار دارد Ramalho غرب پایان, ورزشگاه, یکی از عکسبرداری مکان برای برنده جایزه اسکار 2010 فیلم "جنگنده."

چهار داستان آسیاب در حال حاضر در خانه 71 بازار-نرخ آپارتمان ها از جمله 67 یک خوابه واحد و چهار studios. حدود سه چهارم از واحد — که در شروع $ 1,400 در هر ماه و به $2,400 — آیا اجاره به گفته جفری بوش معاون رئیس جمهور از پروژه توسعه دهنده میراث خواص.

مستاجر اول شروع به حرکت در تاریخ 1 آوریل.

تبدیل آسیاب که بر روی یک نوار از زمین بین کنکورد رودخانه و Wamesit کانال شامل گره به کار آن گذشته است.

چند دوک و قرقره باقی می ماند از ساختمان و ساخت و ساز در روز به عنوان تعدادی از درب های صنعتی. نیمکت و قفسه های ساخته شده از چوب اصلاح شده در طول ساختمان نوسازی بوش گفت.

توسط 2019, آسیاب نوسازی چشم انداز بهبود یافته بود اما هنوز هم زمان برخی از محلی مبتنی بر تامین مالی برای این پروژه اتفاق می افتد.

بوش به این روزنامه گفت: اعتبار مالیاتی از طریق مسکن انگیزه توسعه برنامه های تحت حمایت دولت محلی اداره طرح با هدف ایجاد بازار-نرخ مسکن در "دروازه شهرها" کمک صندوق 15 میلیون دلار پروژه علاوه بر سرمایه گذاری خصوصی و فدرال و ایالتی تاریخی اعتبار مالیاتی.

بازار-نرخ مسکن به عنوان یک آهنربا برای جذب افراد جمعیتی این شهرستان نیاز به منظور گسترش آن پایه مالیاتی.

در یک دولت با چنین حاد مسکن نیازهای Waterhead آسیاب واجد شرایط به عنوان یک حذفی مثال از آنچه که مشارکت عمومی خصوصی می توانید انجام.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن