لوول مرد متهم در اپلتون خیابان سلاح سرد

لوول — 28-ساله لوول مرد مواجه است اتهامات پلیس پس از شناسایی و او را دستگیر کردند و در مدت کوتاهی پس از او گفت

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

لوول — 28-ساله لوول مرد مواجه است اتهامات پلیس پس از شناسایی و او را دستگیر کردند و در مدت کوتاهی پس از او گفته چاقو 26-در سال اپلتون خیابان دوشنبه شب حتی اگر سلاح سرد قربانی حاضر به همکاری با ماموران پلیس گفت:.

سروان. جیمز Hodgdon گفت: تیم های اضطراری نامیده می شدند به 171 اپلتون سنت برای یک گزارش از یک سلاح سرد فقط پس از 10 p. m.

او گفت که پلیس وارد برای پیدا کردن یک مرد مبتلا به زخم خنجر زد و شروع اولیه تا زمانی که آمبولانس رسید. Hodgdon گفت: قربانی آگاه بود و حاضر به ارسال به افسران چه چیزی اتفاق افتاده یا چه کسی چاقو او را قبل از او گرفته شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان شهرستان و پس از انتقال توسط MedFlight به بوستون مرکز تروما.

با وجود فقدان اطلاعات از قربانی افسران قادر به سرعت یاد بگیرند که قربانی و یک مرد دیگر به مبارزه در پارکینگ اپلتون سبز که منجر به قربانی درد و رنج تک جدی چاقو زخم Hodgdon گفت.

ماموران به سرعت رو شرح مهاجم و شروع به جستجو در منطقه با یک مظنون بودن در نزدیکی جنوب و اپلتون خیابان فقط چند دقیقه بعد. کارآگاهان کمک به انجام یک پیگیری تحقیقات که منجر به شک لری باقلا که متهم با حمله نظامی به قصد قتل Hodgdon گفت.

"پاسخ سریع اولیه ماموران به صحنه جمع آوری شواهد و canvasing منطقه منجر شد با محل آقای باقلا در کمتر از 10 دقیقه پس از ورود خود را" Hodgdon گفت: در یک ایمیل.

او گفت: این حادثه مربوط است به تاریخ 8 ژوئیه سلاح سرد در اپلتون خیابان که منجر به کشته شدن 34 ساله افرین رویز.

Juanita Laureano, 35, از لاول برگزار می شود یک تعداد از قتل او به عنوان چهره اتهامات او چاقو رویز در حدود یک ساعت قبل از نیمه شب در جولای 8, به عنوان رویز و دوست پسر او جنگیدند در اپلتون خیابان.

رویز راه می رفت به درخت لیمو مغازه های مواد غذایی در 221 اپلتون سنت به دنبال کمک به قبل از خدمه اورژانس وارد به او را درمان. Laureano دوست پسر خوزه ریوس, 47, از لوول متهم به حمله و باتری در ارتباط با این حادثه است.

باقلا برنامه ریزی شده بود به arraigned شنبه در لوول دادگاه منطقه اما نتایج حاصل از آن اقدام نمی شد فورا در دسترس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب