لوول گالری نشانه هایی از زندگی

"تاپیک های زیادی در مورد لوول" حلقه درست در آسیاب شهرستان در این هفته — با بسیاری از هنر در خارج از منزل و در

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

"تاپیک های زیادی در مورد لوول" حلقه درست در آسیاب شهرستان در این هفته — با بسیاری از هنر در خارج از منزل و در به علاوه مجازی جدید نشان می دهد به درخواست تجدید نظر به حواس.

برای اولین بار یک فرصت برای لذت بردن از هنر در خارج از منزل بزرگ از ظهر تا 4 بعد از ظهر شنبه در غرب خیابان Studios و Lofts.

"به طور سنتی امروز شده اند که ماهانه ما باز Studios, اما این سنتی تایمز" شد و در جولای 4 پست بود را در Facebook صفحه.

چند ماه گذشته هنرمندان وجود دارد که میزبانی مجازی باز Studios اما آنها در تلاش هستند تا "چیزی کاملا متفاوت" با آزاد بازار هنر در Lofts, باغ, پارکینگ در پایان غرب از دانشگاه.

یکشنبه, 33 هنرمندان متعهد شد به در دست به نمایش و فروش کار خود را. بیشتر انتظار می رود که این هفته پیشرفت می کند. Chez Rafiki کامیون مواد غذایی خواهد بود n ،

COVID-19 دستورالعمل از جمله ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله دنبال خواهد شد. خواهد بود وجود دارد دست, بهسازی ایستگاه های سراسر بازار اما هیچ دستشویی های عمومی. باران در تاریخ یکشنبه, جولای 12. برای اطلاعات و به روز رسانی بازدید www.facebook.com/events/2623381821270895/.
قلم مو گالری هنری و استودیو 256 بازار تهران بازگشایی شد شنبه پس ماساچوست فاز سوم دستورالعمل. بنابراین هم خود را شریک لوول پارک تاریخی ملی. با پوشیدن یک ماسک صورت یا پوشش مورد نیاز است از تمام بازدید کنندگان.

در نظر است که, رنگارنگ, لوول-محور نشان می دهد "مزایای لوول شهری, محیط زیست" از طریق جولای 26, با یک نسخه آنلاین در دسترس brushart.myportfolio.com/current-exhibition.

یک کولاژ از چند کارت پستال - اندازه آثار در همه 'کارت پستال: سلام از لوول' نمایشگاه مجازی

شامل عکس و نقاشی و پوستر همه از فعالیت های طراحی شده برای جامعه آگاه و افتخار لوول شهری ثروت. تئودور ادسون پارکر بنیاد بودجه این سریال با مشارکت با لوول پارک ها و حفاظت از اعتماد لوول گورستان لوول پارک تاریخی ملی و لوول دبیرستان.

هنرمندان محلی نیز دعوت شده بودند برای به اشتراک گذاشتن نمونه های خود را از لوول را شکوفایی شهری ، شرکت کنندگان شامل پل Richardson, Claire Gagnon, دیوید Drinon خواهد وینسلو و دکتر مارک Romanosky به علاوه برنده جایزه روز درختکاری پوستر از لوول دبیرستان, تفریحی, بالغ منبع انجمن و بنیادی آکادمی در راجرز مدرسه.
هنر خود را الهام گرفته شده بود توسط فعالیت هایی مانند نقاشی plein air در کلاس های لوسی Larcom پارک و در Wamesit Falls, تماشای پرنده در لوول و گورستان کنکورد رودخانه Greenway راه رفتن.
بازدید www.thebrush.org برای دستورالعمل برای بازدید.

هنر لیگ لوول می رود پستی جدید خود را با نشان دادن "کارت پستال: سلام از لوول." در نمای دیجیتالی از طریق سپتامبر. 13, آن است که همه برای اولین بار نشان می دهد در سه ماه.

نمایش اقتباس شده است برای زمان و مفهوم آن ساده بود: از آنجا که بسیاری از هنرمندان شد محدود به صفحه اصلی با دسترسی به منابع را برای کارت پستال-اندازه آثار است که می تواند تولید روی میز آشپزخانه.

دعوت به شرکت رفت و به همه لوول هنرمندان نه تنها همه اعضای و پاسخ فوق العاده بود با بیش از 160 آثار ارائه شده در سبک های مختلف و رسانه ها از عکاسی و نقاشی به کلاژ و چاپ تسکین.

این آثار هستند یا 6×4 اینچ یا 6×9 اینچ و بیشتر هزینه 25 دلار یا کمتر است. بازدید کنندگان وب سایت می توانید برای خرید کلیک کنید کار فورا با کارت اعتباری و از آن خواهد شد از طریق پست برای هزینه های کوچک. که با این نسخهها کار به فروش می رسد آنهایی که جدید را جایگزین آنها ایجاد یک به طور مداوم در حال تغییر طیف وسیعی از هنر و هنرمندان است.

همه امیدوار به بازگشایی گالری تا پایان ماه جولای به عنوان مقررات دولت اجازه. بازدید www.artsleagueoflowell.org برای مشاهده و خرید هنر در حال حاضر.

باز تاخیر

جدید انگلستان لحاف موزه, 18 Shattuck سنت لاول بود که میله میله به بازگشایی در این هفته. اما آن عضویت در خبرنامه می گوید که "با توجه به شرایط خارج از کنترل ما" بازگشایی شده است به تعویق افتاد. آن امید به بازگشایی بعد از این ماه است. بازدید www.neqm.org تماس بگیرید و یا 978-452-4207.

وزارت امور خارجه تور مجازی

در Loge,' یک سال 1878 نقاشی توسط Mary Cassatt است برجسته در آینده تور مجازی از وزارت امور خارجه بوستون.

سایه خانم ها, تورهای محبوب اذوقه رسان از موزه هنر تورهای پیاده روی ارائه یک زوم آنلاین تور از موزه هنرهای زیبا در بوستون در شنبه 11 ژوئیه در 4 p. m. پروفسور اندرو لیر آگهی های تور که به بررسی زنان وزارت امور خارجه از کلئوپاترا به فریدا کالو. شامل آثار هنری به تصویر می کشد خطرناک زنان در اساطیر یونانی فحشا در آتن باستان و زنان مد از امپراتوری روم hairdos به رنسانس حلقه دامن به شلوغی یکی از رنوار را بست. بلیط ها 10 دلار در دسترس www.eventbrite .com/e/shady-بانوان-tour-of-the-وزارت امور خارجه-بوستون-بلیط-111861286118. بازدید www.shadyladiestours.com برای اطلاعات.

جدید متصدی در کلینتون

حسن نیت ارائه میدهد موزه آیکون های روسیه

لانا Sloutsky است که به تازگی منصوب متصدی در موزه آیکون های روسیه در کلینتون.

لانا Sloutsky یک بیزانس هنر متخصص با درجه دکتری از دانشگاه بوستون است و متصدی از مجموعه ها و نمایشگاه در موزه آیکون های روسیه در کلینتون. آینده در هیئت مدیره در ماه سپتامبر او را توسعه نمایشگاه ها و برنامه ها و اتصال به موزه علما و موسسات در سراسر جهان است. قرار ملاقات خود را کمک خواهد کرد که در این موزه متوجه موسس-جمع آوری گوردون Lankton چشم انداز به موزه و یک مرکز پیشرو برای آیکون ها و ارتدوکس هنر است.

Nancye Tuttle آدرس ایمیل nancyedt@verizon.net.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن