لوول چهره سه برابر نرخ ترک تحصیل پس از 2016-17

لوول — رهبران مدرسه شاد زمانی که نرخ ترک تحصیل برای لوول مدارس برتر همه زمان کم برای 2016-17 سال تحصیلی.اما آن

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

لوول — رهبران مدرسه شاد زمانی که نرخ ترک تحصیل برای لوول مدارس برتر همه زمان کم برای 2016-17 سال تحصیلی.

اما آن را در اینجا به ماندن بگیرید. نرخ ترک تحصیل کرده سه برابر شده پس از حرکت از 1.2 درصد در 2016-17 به 2.8% سال بعد و پس از آن به 3.7 درصد در 2018-19 سال تحصیلی.

این باعث می شود میزان ترک تحصیل در میان دانش آموزان دبیرستانی در لوول در مورد دو دولت 1.8% به طور متوسط با توجه به بخش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش است.

رئیس مدارس افسر لینوس Guillory گفت: در این منطقه هنوز تایید نشده نرخ ترک تحصیل برای این سال غیر متعارف سال تحصیلی که دیدم کلاس حرکت آنلاین برای آخرین ماه با توجه به کوروناویروس.

در یک یادداشت ارائه شده به لوول مدرسه کمیته در ماه گذشته چشم انداز مثبت از نرخ ترک تحصیل نسبت به "بی شمار از عوامل شامل نیروی انسانی, برنامه نویسی, سیاست, جامعه, منابع و جمعیت دانشجویی."

"آن چه ما تبدیل شدن به کارآمد تر با آنچه که ما باید در حال حاضر و من فکر می کنم که یک فرصت واقعی با حمایت از دانش آموزان ما" Guillory گفت.

مدیران نسبت به تغییر به از دست آموزش و حرفه ای مشاوره مواضع که افزایش حجم کار برای دیگران. در 2016-17 سال سابقه نرخ پایین منطقه نیز تا به حال کمک به صندوق یک تلاش هماهنگ برای کاهش نرخ ترک تحصیل.

علاوه بر این لوول دبیرستان برنامه تابستان حذف شد با توجه به کاهش بودجه.

"بیشتر به یک دانش آموز می افتد در پشت خود و همسالان و بدون فرصت برای بازیابی اعتبار بیش از تابستان آسان تر از آن است که برای دانش آموزان به خلاص ساخت نامزدی مجدد بیشتر به چالش کشیدن" با توجه به این یادداشت.

دانش آموزانی که قادر خواهد بود برای دیدار با فارغ التحصیلی مورد نیاز نیز در حال ثبت نام در مدرسه با توجه به سند. این دانش آموزان ممکن است در مدرسه به بهبود مهارت های زبان و ترک به عنوان به زودی به عنوان کار در دسترس است. مدیران می گویند در سال های گذشته این دانش آموزان شده اند هدایت می شوید به جامعه دیگر برنامه نویسی است.

سرپرست Joel بوید گفت: Career Academy است که در حدود 100 صندلی است و نه کافی برای پاسخگویی به دانشجو نیاز برای جایگزین برنامه های آموزش و پرورش در یک منطقه 15,000. او گفت: دانش آموزان نیاز به گزینه های بیشتر و حتی زمانی که از جمله برنامه های آموزشی در خارج از منطقه ارائه شده توسط سازمان هایی مانند UTEC و میانه جامعه ،

"ما گزینه های کمتر از شاید جوانان ما نیاز به," او گفت:.

دبیرستان درخواست موقعیت های اضافی برای پرداختن به این مسائل از جمله یک دانشجوی سال اول آکادمی دانشجویی حمایت از متخصص مشاور حرفه ای و شش معلمان است. دبیرستان نیز به دنبال تحول در خانه تعلیق اتاق به یک "مرکز آموزش" با پشتیبانی از مص.

برنامه ای برای رسیدگی به این مسئله همچنین شامل ارتباطات بین مقامات مدرسه, ردیابی از اطلاعات حضور و کمک به دانشآموزان در معرض خطر.

"اگر ما آن را قبل از ما می توانید دوباره آن را انجام دهد گفت:" در مدرسه عضو کمیته جکی Doherty.

مدرسه اعضای کمیته تا به حال پیشنهادات خود را برای رسیدگی به این موضوع است.

مدرسه عضو کمیته باب Hoey متمرکز در مدرسه تجارت گزینه. مدرسه عضو کمیته مایکل دیلون جونیور گفت: مدرسه باید ارائه فعالیت های فوق برنامه برای تعامل با دانش آموزان است.

"افزایش فرصت های به بخشی از چیزی است که می رود راه طولانی در مدرسه" دیلون گفت.

Leahy خواست برای یکی دیگر از نظم و انضباط افسر معلمان ارزیابی و آزاد کردن زمان برای خانه رؤسای برای تمرکز بر استعفا.

چند تن از اعضاء صحبت در مورد قوی تر مجموعه ای از حضور و غیاب و عملکرد داده ها با شروع در مدارس ابتدایی است. مارتین گفت: در این منطقه با استفاده از این اطلاعات در گذشته برای شناسایی دانش آموزان برای کمک رسانی و خواست دوباره پیاده سازی.

"آن را قبل از انجام شده است," او گفت:. "من نمی فهمم چه چیزی تغییر کرده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب