لوول شهرستان مسابقات گلف موکول برای سپتامبر

سالانه لوول شهرستان مسابقات گلف موکول شده است در ماه سپتامبر پس از COVID-19 همه گیر مجبور به تعویق افتادن از آ

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

سالانه لوول شهرستان مسابقات گلف موکول شده است در ماه سپتامبر پس از COVID-19 همه گیر مجبور به تعویق افتادن از آن در اصل تاریخ برنامه ریزی شده از اواخر این ماه.

سه دور مسابقات خواهد شد در حال حاضر برگزار می شود در روز جمعه, سپتامبر. 4 در Meadow Golf Club, شنبه, سپتامبر. 5 در ماونت پلزنت باشگاه گلف و چهار شنبه, سپتامبر. 9 در نماز مغرب باشگاه کشور. شروع بار خواهد بود زودتر از حالت عادی به دلیل عدم وجود نور روز.

"تا آنجا که تماشاگران به, ما را دنبال کنید همه فدرال و ایالتی و محلی دستورالعمل" شهر گفت: مسابقات رئیس کمیته استیون جکسون در یک ایمیل. "ما امیدواریم که پس از آن ما ممکن است تماشاگران اما چه کسی می داند؟"

این لوول شهرستان مسابقات نیز معمولا شناخته شده به عنوان شهر است که در آن 95 سال از وجود. این رویداد آغاز شده و در سال 1923 و قدیمی ترین شناخته شده محلی تازه مسابقات گلف در کشور است. از اعضای ماونت پلزنت باشگاه گلف طولانی Meadow Golf Club, Nabnasset Lake Country Club و زهره باشگاه های کشور واجد شرایط در دوره های بازی منحصر به فرد 54 سوراخ مدال رویداد بازی.

قهرمان سال گذشته بود زهره جان DeVito.

شهرها به طور معمول به تساوی بزرگ و پر جمعیت به ویژه برای نهایی دو دور. اغلب وجود دارد یک حزب-نوع فضای اطراف محل باشگاه وانجمن و نهایی با غذا و نوشیدنی خدمت که نیست بسیار مساعد به عمل اجتماعی فاصله.

آن باقی خواهد ماند دیده می شود که در آن ما در مورد زمان بحران بهداشتی و چه امن تلقی از سه ماه از هم اکنون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن