لوول کاتولیک را Keefe مشتاق بیش از دست داد فصل

الیزابت "لیبی" Keefe بازی های برگزار شده است تنیس بیشتر از زندگی خود را.او به وضوح به یاد زمانی که او یک نوجوا

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

الیزابت "لیبی" Keefe بازی های برگزار شده است تنیس بیشتر از زندگی خود را.

او به وضوح به یاد زمانی که او یک نوجوان در نظر گرفتن سفر همراه با خواهر بزرگترش, Bridget و خود را پدر جان که خواهد گرفتن توپ پس از توپ پس از توپ نارنجی سطل برای دختران خود را به ضربه.

لیبی نقش ورزش در طول سال به عنوان بخشی از ساحل شمال تنیس لیگ بوده است بخشی از برخی از USTA تیم شده است و شماره 1 تک بازیکن برای لوول دختران کاتولیک تیم از او برای اولین بار پا در دادگاه به عنوان یک دانشجوی سال اول. او برنده بیش از 30 مسابقات حرفه ای خود را به گرفتن حداقل 10 پیروزی در هر یک از سه فصل از جمله 11-2 علامت گذاری سال گذشته به عنوان یک کاتولیک مرکزی لیگ و لاول یکشنبه همه ستاره.

در این سال قرار بود او در سال است. او انتخاب شد به عنوان تنها کاپیتان در صلیبیون تیم بود و او برتر ارشد بازیکن از بازگشت خورشید در منطقه است. اما COVID-19 همه گیر به پایان رسید که.

"این ناامید کننده بود به خصوص (زمانی که فصل لغو شد)" او گفت:. "من فکر کردم این امر می تواند یک فرصت عالی برای, رهبری, اما آن را به وضوح کردم برش های کوتاه."

او برخوردار است که رهبری در طول دبیرستان حرفه ای. به عنوان یک دانشجوی سال اول او با بازی در شماره 1 مجرد به صورت یک برنامه است که او گفته بود, درهم و برهم. که همه تغییر سال بعد زمانی که لورا Dupre نامگذاری شد سر مربی.

پس از صلیبیون رفته اند 12-4 و 8-8 مقدماتی بخش 3 شمالی مقطعی مسابقات در هر فصل.

"لیبی یک بازیکن تنیس" گفت: Dupre. "او واقعا با استعداد است. من هیجان زده در مورد این فصل به عنوان او در حال رفتن به کاپیتان این سال است. او مانند یک بیمار رفتار و او است که مفید به کل تیم است. او یک مثال عالی (در دادگاه) به دلیل فرم خود را آنقدر بزرگ است اما او خیلی مهربان و صبور به دختران جوان.

"من واقعا به دنبال به جلو به تماشای آنها را از او یاد بگیرند به خصوص از لوول کاتولیک به ما اجازه می دهد بچه های مدرسه به بخشی از برنامه های ما است."

در دادگاه لیبی نقش چپ دست و ویرانگر خدمت می کنند.

"من فکر می کنم بسیاری از بازیکنان در تیم ما مرعوب خود را در خدمت به خاطر آن سخت و سریع گفت:" Dupre. "او همچنین همیشه یک پشتیبان بنابراین اگر او تلاش می کند به او ضربه سخت ترین روز اول خدمت و آن را ضربه نیست دقیقا همان جایی که او آن را می خواهد و گسل در اولین خدمت او شرمنده برای رفتن به دیگری خدمت می کنند."

Keefe گفت که یک lefty, قطعا, می توانید با پرتاب یک آچار را به حریف خود را بازی.

"من فکر می کنم آن را به نفع من بودن lefty," او گفت:. "من به ندرت اجرا به بازیکنان چپ دست. من فکر می کنم چون من به خدمت در خارج بر خلاف دیگر بازیکنان این مزیت برای من و بسیاری از بازیکنان دیگر را درک نمی کنند که تا نیمه راه را از طریق بازی. من سعی کنید به خارج شدن زود هنگام با فورهند در آنچه آنها فکر می کنم من است پشت دست ضربه زدن حتی اگر این است که من ضعیف تر میکنه."

Keefe گفت که او واقعا تا به حال به ایجاد تنظیمات با جنبه های روانی از این بازی است.

"من همیشه یک سمت رقابتی," او گفت:. "من فکر می کنم بیش از سه سال گذشته در حال پخش تعداد زیادی از مدارس که بی تجربه به من آموخته که (تنیس) است که واقعا یک بازی از خطرات و مصرف مقدار زیادی از عکس های. من یک زن و شوهر از مردم بیش از چند سال گذشته که مهارت و زرنگ من که خیلی بهتر بود اما من به پایان رسید تا با داشتن یک زمان سخت به خاطر من بود برای رفتن بیش از حد. من در حال حاضر آموخته است که قوام بخش بزرگی از بازی من. این همه در مورد هدف قرار دادن و ضربه زدن بهترین عکس."

Keefe بخشی از ورزشی ، بریجت به پایان رسید با یک 41-17 رکورد در لوول کاتولیک و رفت به بازی در یک فصل در سنت آنسلم کالج, اتمام در 6-7. لیبی را دوقلو, خواهر, ابی, که دو ساعت در خانه است این دروازه بان در لوول دختران کاتولیک تیم لاکراس و او نیز او را دیدم فصل نهایی دریافت بوت.

این سقوط دوقلوها را از هم جدا با ابی رفتن به کالج امانوئل و لیبی به دانشگاه, جایی که او امیدوار به ادامه بازی تنیس.

"لیبی بزرگترین قدرت پیش بینی" گفت: Dupre. "حتی زمانی که من بازی در برابر لیبی او به فکر من شات بعدی حتی قبل از او بازدید از آن را به من. او همیشه بدانند كه اگر من آن را در اینجا چگونه خواهد حریف من پاسخ؟' شما سعی کنید سفر او به بالا و او را تقریبا کامل گام جلوتر از شما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب