Loughlin, Giannulli به اعتراف به گناه به دانشگاه رشوه طرح

توسط ALANNA DURKIN غنی تربرای بیش از یک سال "Full House" بازیگر Lori Loughlin و طراح مد, شوهر, Mossimo Giannul

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

توسط ALANNA DURKIN غنی تر

برای بیش از یک سال "Full House" بازیگر Lori Loughlin و طراح مد, شوهر, Mossimo Giannulli اصرار آنها بی گناه بودند از اتهامات عنوان شده در این دانشکده پذیرش رشوه خواری مورد. آنها متهم محققان از جعل مدارک و شواهد علیه آنها و به نظر می رسید مشتاق به مبارزه خود را به دادگاه.

در حال حاضر آنها در حال آماده شدن برای زندان به عنوان بخشی از یک معامله به اعتراف به گناه به اتهامات عنوان شده است که آنها پرداخت می شود $500,000 در رشوه گرفتن دختران خود را به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

Loughlin و Giannulli در حال برنامه ریزی به اعتراف به گناه از طریق ویدئو کنفرانس در روز جمعه در مقابل یک دادگاه فدرال بوستون قاضی. اگر قاضی تصویب معامله Loughlin خدمت دو ماه در زندان و Giannulli را در خدمت پنج ماه است.

و آنها را به اجتناب از عدم اطمینان رو به یک هیئت منصفه و به احتمال زیاد مقدار مجازات شدیدتر در صورت محکومیت در دادگاه.

"من فکر می کنم آنها محاسبه شده است که ارزیابی خطرات فقط بیش از حد بزرگ گفت:" برادلی سیمون سابق دادستان فدرال در حال حاضر با شرکت Windels مارکس در نیویورک است.

تحت Loughlin درخواست معامله او را نیز پرداخت $150,000 خوب و انجام 100 ساعت خدمات اجتماعی. Giannulli موافقت کرده است به پرداخت $250,000 خوب و انجام 250 ساعت خدمات اجتماعی.

یک وکیل برای زن و شوهر پنج شنبه کاهش یافته است به نظر.

Loughlin و Giannulli در میان ده ها تن از ثروتمند پدر و مادر به اتهام پرداخت رشوه سنگین برای کودکان خود را به نخبگان دانشگاه با ساختگی نمرات آزمون و یا جعلی ورزشی اعتبار.

زن و شوهر برنامه ریزی شده بود به رفتن به دادگاه در ماه اکتبر به اتهام که آنها دو دختر خود را به USC به عنوان خدمه استخدام, حتی اگر نه دختر بود و یک پارو زن. دادستان ها می گویند آنها قریب پول از طریق یک شام خیریه عمل با پذیرش کالج مشاور ریک خواننده که التماس گناه به سازماندهی این طرح است.

Loughlin و Giannulli استدلال کرده بود آنها معتقد بودند پرداخت شد و مشروع کمک های مالی به مدرسه و یا خواننده خیریه و متهم دادستان خودداری شواهد که تبرئه آنها. قاضی در اوایل این ماه را رد کرد و این دفاع را پیشنهاد اخراج مورد بیش از اتهامات سوء رفتار توسط ماموران فدرال.

آنها 23 و 24 والدین به اعتراف به گناه در مورد.

دیگران که اعتراف به شرکت در این طرح عبارتند از "زنان خانه دار ناامید" بازیگر Felicity Huffman و وارث به جیب ثروت میشل Janavs. هافمن محکوم شد به مدت دو هفته در زندان و Janavs محکوم شد به پنج ماه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب