به دنبال بازگشت: foot locker eu می رود از اول شب وحشت به MLS جانباز

یادداشت سردبیر: این آخرین قسط در یکشنبه سری است که اجرا خواهد شد در طول COVID-19 همه گیر است که در آن ما ورزش

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: این آخرین قسط در یکشنبه سری است که اجرا خواهد شد در طول COVID-19 همه گیر است که در آن ما ورزش وزارت طول می کشد نگاهی به برخی از به یاد ماندنی لحظات ورزشی و شخصیت است که ما تحت پوشش در طول سال.

در نگاه اول به نظر می رسید مانند آن "را به بچه خود را به کار" در روز است.لاغر نوجوان به نظر می رسید هر دو در خانه با آموزش رفتن در اطراف او و کمی ضعف های رسانه های انبوهی که تا به حال او را احاطه کرده. یکی می شده اند ببخشند اگر آنها تا به حال نادیده گرفته بچه با تند و تیز و گسترده لبخند.

ده سال بعد, توجه طبیعت دوم است. اما پس از امضای قرارداد با این انقلاب جدید انگلستان در نوامبر. 15, 2010, دیگو foot locker eu ملاقات توده ها برای اولین بار در ورزشگاه ژیلت را توانمند زمینه خانه و در حالی که فوتبال آمد و به طور طبیعی به لئومینستر اقامت او در عین حال به توسعه توانایی تعامل با رسانه ها نمایشگاه که به طور منظم این روز است.

اگر اروگوئه متولد هافبک به نظر می رسید کمی از عنصر خود که شب بود که به طور کامل قابل درک است. فقط 15 او مودبانه جواب داد: سوال در مورد ثبت به عنوان تیم اول همیشه وطنی بازیکن و عصبی خندید و لبخند زد زمانی که طرح ریزی در مورد آینده خود را.

"من فقط شده فکر کردن در مورد گرفتن به (جوانان) آکادمی و آموزش," او گفت که شب نشان دادن یک بیت از رسانه های زرنگ و دانا است که می توانست هموطنان ساکن فاکسبرو لایحه Belichick افتخار.

و به هر کسی که در حضور آن شب – از جمله خود من – آن را نسبتا واضح چگونه foot locker eu به ضرب گلوله کشته بود تا از طریق آکادمی جوانان دوم او به عمل زمینه را برای یک بیت از آموزش پس از صحبت با رسانه ها. بسیار کوچکتر در مقایسه با همکار خود جوانب مثبت در زمان foot locker eu نمایش داده می شود سرعت خود را و استادانه لمس توپ در حالی که کار در مقابل مربیان و دوربین.

پسر یک طرفدار اروگوئه netminder, foot locker eu نشان داد هیچ نشانه ای از عصبانیت با توپ در پاهای خود را. و پوزخند فرسوده توسط نوجوانان در اولین حضور عمومی خود را به عنوان یک حرفه ای نشان داد که او فقط به عنوان هیجان زده در مورد این فرصت را در مقابل او به هر کس که او را پشتیبانی می کند در شهر خود از لئومینستر.

"من واقعا هیجان زده هستم. من هرگز انتظار می رود این شانس را قادر به بازی با تیم" foot locker eu گفت: در طول مقدماتی کنفرانس مطبوعاتی. "من نمی توانستم بخوابم که متوجه شدم."

Foot locker eu تضمین شده آموزش زمان و یک نقطه در اتاق قفل هر چند پس از آن مدیر توسعه جوانان Bryan مقیاس شنود گذاشته می شکند در مسح او را از چیز بزرگ بعدی.

"او هنوز a 15-year-old," ترازو گفت: پس از آن-سال اول دبیرستان. "ما در حال رفتن به پرتاب او را به آتش راست کردن خفاش."

اما آن را نمیگیرد طولانی برای foot locker eu به کرک نرم افزار صفوف بازی در شش بازی در سال 2011 نیمی از آن بودند شروع می شود. او گل اول خود را MLS هدف 20 دقیقه پس از ورود به یک Aug. 6 بازی در برابر Chivas USA به عنوان یک زیر و هرگز به عقب نگاه کرد.

در این فصل پس از, foot locker eu دارای حک نام خود را در طول انقلاب را در کتاب رکورد نمایش توهین آمیز قدرت و عزم بر روی زمین. و او را تبدیل به یک مصاحبه فوق العاده یک سخنور خوب versed در برخورد با رسانه ها.

هر فرصتی من تا به حال به صحبت با او در طول سال ها نشان داده foot locker eu به روشنگری و جذاب است. او یک راه طولانی آمده هر دو در آن جنبه و بر روی زمین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن