تنهاست ساری مورد در Mysuru علت نگرانی

بیمار ندارد سفر خارجی تاریخچه; و نه در تماس با بیماران مثبت میسور/Mysuru: ظهور یک کروناویروس جدید مورد مثبت دی

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

بیمار ندارد سفر خارجی تاریخچه; و نه در تماس با بیماران مثبت

میسور/Mysuru: ظهور یک کروناویروس جدید مورد مثبت دیروز بود که مبتلا به این بیماری پس از پایین آمدن شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) نگران است دولت های منطقه و دولت است که شاهد یک زن و شوهر از چنین مواردی در سراسر کشور. بیمار هیچ سفر خارجی تاریخ شده است و در تماس با هر COVID-19 مثبت بيماران است.

در ضمن سه مطلب آزمایش مثبت برای این ویروس کشنده در Mysuru این صبح و هر سه ریشه در ننجنگود مبتنی بر جايزه Generics. P-303 52 ساله مرد و یک کارمند شرکت داروسازی P-311 a 38-ماه-پیر مرد و همچنین خیلی خوشحال کارمند و P-312 26-year-old female تماس P77 (همسر) از شرکت دارویی آزمایش مثبت است.

با این تعداد تجمعی مثبت بیماران در Mysuru رفته تا 61 و وجود دارد 49 فعال و مثبت بیماران در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است. دولت تعداد غرفه در 313 از جمله 13 کشته و 82 ترشحات.

ساری مورد

از 10 موارد مثبت گزارش شده در Mysuru دیروز نه از جايزه Generics و یک مورد که دارای آزمایش مثبت است P-273 است 72 ساله نر که دارای سابقه ساری. صحبت با خبرنگاران دیروز Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که 200 نمونه از Mysuru فرستاده شد به موسسه ملی سلامت روان و مغز و اعصاب, علوم (NIMHANS) در بنگلور و 10 تست شده اند مثبت و یک بیمار دارای ساری.

"کسی تا به حال مراجعه کننده به Mahadeshwara خانه سالمندان در سیذارتا طرح به مدت سه روز با مشکلات تنفسی است. او بعد از آن معطوف به JSS بیمارستان و در حال حاضر او آزمایش شده مثبت است. او هیچ سفر خارجی تاریخ شده است و در تماس با مثبت بيماران است. ما در حال بررسی او چگونه است قرارداد این بیماری" DC گفت.

عفونت ریه

ساری یک عفونت ریوی است که می تواند کشنده باشد اگر درمان نشود می تواند بر مردم با ایمنی کم است. ساری آشکار با تب و سرفه و تنگی نفس یا اشکال در تنفس. این شامل پنومونی و سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS). این دو شرط عبارتند از علل اصلی مرگ و میر در میان COVID-19 بيمار.

چنین ساری موارد گزارش شده در Chikkaballapura و بنگلور. "همه دیگر 9 موارد مثبت از جايزه Generics تحت انزوا و در حال حاضر ما دوباره قرنطینه 12 مخاطبین از P-273 ساری بیمار" Abhiram Sankar گفت.

DC در خیلی خوشحال Generics

حتی نه خیلی خوشحال کارکنان که تست مثبت نه هر گونه علائم, اما آنها آزمایش مثبت است. "همه آنها تماس P52 و ما خواسته اند تمام ثانویه اطلاعات تماس P52 به اجباری تحت آزمون است. در حال حاضر 760 1300 ثانویه مخاطبین مثبت بیماران آزمایش شده اند و 200 نمونه فرستاده شده به NIMHANS برای, تست," او اضافه شده است.

خیلی خوشحال Generics باز خواهد شد و تا اتمام تست همه کارکنان. "از گارد امنیتی به بالا و مدیریت و همه کارکنان تست خواهد شد. دولت انتظار بیشتر موارد مثبت از قرنطینه خیلی خوشحال Generics کارکنان. اما وجود دارد هیچ نیازی نیست برای وحشت به تمام کارکنان تحت خانه انزوا" DC گفت.

Mysuru شهر را نمی توان مهر و موم شده

در اقدامات مانند مهر و موم پایین DC گفت که کل Mysuru شهر را نمی توان مهر و موم کردن. "اگر وجود دارد بیش از 10 موارد مثبت در یک محل خاص که محل را می توان مهر و موم شده. در Mysuru وجود دارد بیش از 200 جايزه Generics کارکنان و دیگران در حال توزیع در سراسر مندیا, Chamarajanagar و ننجنگود. همه آنها تحت صفحه اصلی قرنطینه و تحت نظارت" Abhiram Sankar نشان داد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب