پلیس لندن عذرخواهی به sprinter برای " زجر " در جستجوی

لندن (AP) — پلیس لندن عذرخواهی به انگلیسی, sprinter, بیانکا ویلیامز در روز چهارشنبه پس از مأموران متوقف و جستج

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

لندن (AP) — پلیس لندن عذرخواهی به انگلیسی, sprinter, بیانکا ویلیامز در روز چهارشنبه پس از مأموران متوقف و جستجو ماشین خود را بیش از آخر هفته.

Metropolitan Police Commissioner Cressida دیک گفت: پارلمان بریتانیا که پلیس تا به حال عذرخواهی برای "پریشانی آن را به وضوح ناشی از او."

ویلیامز یک رله با حداکثر سرعت دویدن مدال طلا در سال 2018 بازی های کشورهای مشترک المنافع و 2018 مسابقات قهرمانی اروپا.

دیک گفت: دو بررسی شواهد و مدارک در پلیس ظاهری هیچ سوء رفتار در هنگام جستجو. او افزود که پلیس شهری در حال حاضر به طور داوطلبانه مراجعه کننده خود را برای یکی دیگر از بررسی های مستقل برای پلیس انجام یک تنظیم کننده.

ویلیامز و ریکاردو دوس سانتوس پرتغالی اسپرینتر هر دو سیاه و متوقف شد در مرسدس بعد از ظهر روز شنبه در حالی که سفر با خود 3-ماه-پیر پسر. ویلیامز متهم پلیس لندن از دهها.

هر دو ویلیامز و دوس سانتوس بودند دست به دستبند در هنگام جستجو. دیک گفت که استفاده از دستبند خواهد بود بررسی کنید تا ببینید که آیا آنها در حال استفاده بیش از حد اغلب در چنین مواردی است.

هیچ چیزی پیدا نشد در جستجو که گفته شد انجام شده توسط ماموران گشت زنی این منطقه در واکنش به افزایش خشونت های مربوط به اسلحه.

این نیرو نیز گفت: این خودرو دیده می شد رانندگی به طرز مشکوکی از جمله در طرف اشتباه از جاده که راننده سرعت خاموش هنگامی که خواست برای متوقف کردن. اما ویلیامز رد شده که حساب و گفت: او با توجه به اقدام قانونی.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب