مستند تا مارس 30

مقررات به آرامش در Coronavirus-رایگان ولسوالی بنگلور: پایان دادن به تعلیق بیش از فرمت, از 21-day مستند در کارن

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

مقررات به آرامش در Coronavirus-رایگان ولسوالی

بنگلور: پایان دادن به تعلیق بیش از فرمت, از 21-day مستند در کارناتاکا وزیر B. S. Yediyurappa دیروز گفت که این مستند تمدید خواهد شد تا مارس 30.

صحبت به presspersons پس از نارندرا نخست وزیر برگزار شد ویدئو کنفرانس با همه وزرای ارشد دولت دیروز Yediyurappa گفت که اتحادیه دولت را قاب دستورالعمل در مورد تمدید مستند.

اشاره به این که دولت با در نظر گرفتن آرامش از مقررات در Coronavirus-رایگان مناطق CM گفت که دولت این است که خانههای گلی خالی در اجازه می دهد حمل و نقل عمومی و خدمات در این مناطق منوط به شرایط خاصی است.

در مورد PM ویدئو کنفرانس با رئیس وزرای او گفت که بحث رفت و به مدت چهار ساعت در طی آن ساعت نارندرا به برخی از راهنمایی در مورد اقدامات گرفته شود برای جلوگیری از گسترش ویروس و همچنین خواست به هشدار به ببینید که گسترش نمی رسیدن به این مرحله از جامعه انتقال است.

اشاره جزئی باز از ادارات دولتی در تاج - رایگان ولسوالی او مطمئن است که وجود خواهد داشت هیچ مانعی برای فعالیت های کشاورزی در حالی که حمل و نقل کالاهای ضروری جیره غذایی و داروهای مجاز خواهد بود.

تکرار کرد که مستند مقررات خواهد شد بیشتر و سخت تر بر اساس مرکز دستورالعمل از جمله آب بندی کردن نقاط مهم او گفت که PM خواسته است تا ایالات متحده را به استرن اقدام علیه کسانی که آزار پزشکان و سایر کارکنان پزشکی و تاج رزمندگان. این ساعت همچنین کارگردانی متحده را به اهمیت بیشتر برای 'Arogya Sethu' نرم افزار تلفن همراه و به اطمینان حاصل شود که قیمت کالاهای ضروری نمی سنبله به دلیل احتکار و سیاه-بازاریابی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن