مستند پف: قیمت سیگار در آتش با تشکر سیاه بازاریابان

میسور/Mysuru: در حالی که قیمت کالاهای اساسی در حال نظارت مشروب و سیگار نمی آیند تحت کالاهای اساسی و پس از معام

توسط ATSHNEWS در 12 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در حالی که قیمت کالاهای اساسی در حال نظارت مشروب و سیگار نمی آیند تحت کالاهای اساسی و پس از معامله گران در حال شارژ قیمت های گزاف برای همان. آنها فروخته شده در بیش از 50 تا 80 درصد بالاتر از MRP.

در هند بیشتر افراد سیگاری خرید سیگار به عنوان تک آهنگ و یا سست سیگار اما در حال حاضر تنها بسته به فروش می رسد وادار کردن افراد سیگاری به خرید نه تنها بسته های کامل بلکه در افزایش قیمت. برخی از افراد سیگاری حتی شروع به خرید کارتن و آنها در مورد کمبود.

یک بسته کینگ سایز, سیگار استفاده می شود که برای هزینه تومان. 170 زودتر در حال حاضر به فروش می رسد در هر نقطه بین تومان. 250 تومان. 300. همچنین یک بسته سه paan سرگرمی استفاده می شود که برای هزینه تومان. 10 در حال حاضر فروخته شده در Rs. 30 تومان. 50. یک بطری از مشروبات الکلی استفاده می شود که برای هزینه تومان. از 1200 فروخته می شود برای حق بیمه از Rs. 4,500 به تومان. 5,000. برخی از مشروب صاحبان فروشگاه ها ذخیره کرده بود مشروب در خانه های خود و آنها را به فروش در قیمت های بالا در حال حاضر.

کمبود اجتناب ناپذیر است

این ویروس ناشی از مستند منجر به تعلیق تولید سیگار سازان و به عنوان نتیجه کمبود اجتناب ناپذیر است. خیابان-سمت مغازه ها از جمله برخی از بقال مغازه ها باقی می ماند منبع اصلی وقتی که می آید به فروش سیگار. عمده سیگار stockists و تامین کنندگان در Mysuru گفت: 'ستاره میسور است که آنها را متوقف کرده اند به صورت فله عرضه سیگار به Mysuru بازار است.

سپس از جایی که افراد سیگاری در حال گرفتن به سرقت کشیدن? "وجود دارد برخی از فروشی که هنوز هم حفظ بی پروا سهام و همچنین جعبه سیگار را راه خود را به Mysuru از بنگلور و چنای در گوشه ای از کامیون ها که عرضه کالاهای ضروری. این سهام پیدا کردن راه خود را به محله Kirana مغازه ها که به طور پیوسته عرضه سیگار به طور منظم و اعتماد مشتریان. البته قیمت ها در حق بیمه.

افزایش تدریجی قیمت

در طول چند روز اول از مستند از نرخ فروش در حدود 10-15 درصد (بیش از MRP). برخی از سوپر مارکت ها و مواد غذایی زنجیر به حال سهام به اندازه کافی و حتی برخی ها نمایش داده می شود بسته در قفل قفسه های شیشه ای در نزدیکی ورودی.

پس از آن تا پایان هفته اول, قیمت inched تا 20-25 درصد بیش از MRP. هفته سوم قیمت رفت و فراتر از 50 درصد از علامت. در حال حاضر یک فرد سیگاری به پرداخت تقریبا دو از MRP. "من تا به حال به پوسته از Rs. 300 برای یک بسته 10. این خیلی مسخره است," گفت: یک فرد سیگاری. از سوی دیگر خرده فروشی, مغازه داران در حال سرزنش توزیع کنندگان و تامین کنندگان. "ما در حال گرفتن سیگار در این هزینه. آنچه می تواند ما را در انجام" خواسته یک مغازه دار که overcharging مشتریان.

برنامه ای برای ترک سیگار

در حالی که برخی از سیگاری ها در حال پیدا کردن آن سخت به سرقت کشیدن به عنوان مستند شده است آنها با خانواده های خود و برخی دیگر هنوز در حال استفاده از این فرصت برای ضربه زدن به کون. برای برخی از افراد سیگاری که به طور منظم در حال حاضر ماندن با خانواده های خود و حتی خرید سیگار در گزینه نیست که آنها حتی نمی تواند سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود. "من می خواستم به ترک سیگار پس از یک مدت زمان طولانی اما هرگز این فرصت را. من نه دودی از دریا. 22. من خواهد شد با استفاده از این شکاف به ترک تنومند گفت:" جوانان استفاده می شود که به دود پنج تا شش نخ سیگار در روز است.

افراد سیگاری معتقدند که سیگار منبع اضطراب-امداد و استرس متلاشیکننده. برای برخی از کسانی که در معرض افسردگی و اضطراب ترک است حتی سخت تر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن