محلی خلاصه: Acton را Ammendolia پذیرفته به ECSU سالن

پنج نفر به نمایندگی از شش ورزشی که ترکیب را برای رهبری تیم خود را به 27 قهرمانی کنفرانس و 18 postseason مسابقا

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

پنج نفر به نمایندگی از شش ورزشی که ترکیب را برای رهبری تیم خود را به 27 قهرمانی کنفرانس و 18 postseason مسابقات اسکله شامل شرقی Connecticut State University Athletics فارغ التحصیلان سالن از شهرت کلاس از سال 2020 است.

موجود در کلاس اکتون بومی و چوگان سرپهن standout پاتریک Ammendolia (کلاس 2003) بود که چهار سال به طور منظم و سه سال استارت بین سال های 2000 و 2003 بازی اول خود سه فصل تحت فارغ التحصیلان سالن از شهرت مربی ریک مک کارتی. یکی از منطقه و برتر کشور بلند-چوب هافبک, Ammendolia نامگذاری شد به یوسیلا بخش 3-امریکا NEILA جدید انگلستان و کمی کنفرانس شرق تیم در هر یک از نهایی دو فصل است. با Ammendolia شرقی بود 54-12 به طور کلی 31-1 در کنفرانس بازی از جمله 24-0 در کنفرانس به طور منظم فصل عمل است. به عنوان یک ارشد tri-کاپیتان 5-پا-9, 175 پوند اکتون-Boxboro بالا فارغ التحصیل شد additionalyl به رسمیت شناخته شده به عنوان اولین تیم All-New England انتخاب توسط ECAC و به نام به NEILA شرق و غرب ارشد All-Star Game. Ammendolia به نظر می رسد در 65 ممکن است 66 حرفه ای منطبق با 46 شروع می شود.

27 سالن از شهرت القای مراسم و اجتماعی به تعویق افتاده است این سقوط و آزمایشی دوباره برنامه ریزی شده برای روز شنبه, اکتبر. 16 و 2021 در دانشگاه بتی R. Tipton اتاق واقع در مرکز دانشجویی.

Berberian قهوه ای برنده مسابقه

غنی Berberian, PGA (زهره CC) و تازه شریک گریفین قهوه ای در کنار هم قرار غالب در دور دوم در مسیر به پیروزی انگلستان PGA Pro-Am قهرمانی در Pinehills GC نیکلاس و جونز دوره در روز دوشنبه.

Berberian و قهوه ای مجموعه ای از تن در اوایل با یک 5-زیر پر 67 نشسته فقط سه تا سکته پشت سر رهبری پس از دور اول. این جفت ارز پس از آن آتش در Jones البته در دور دوم, روش سوارکاری, هشت birdies و عقاب به یک 9-تحت همتراز دور از 63 به پایان 14-تحت همتراز برای روز دو روشن از نزدیک ترین رقبای.

جف Seavey, PGA (غاز رودخانه GC) و کول اندرسون آمد تا دو سکته مغزی کوتاه سه-سنگ اتمام 12-تحت همتراز. اواز یا موسیقی دو نفری شروع به پریدن کرد به یک کراوات برای دور اول منجر تیراندازی 8-under par 64 در دور باز در پيونگ دوره شات 68 جونز دوره در بعد از ظهر به پایان گره خورده است به صورت دوم.

لیام فریدمن, PGA (Nashawtuc CC) و گارت مک گی پیوست Seavey و اندرسون در کراوات دوم با دور 67-65.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن