کتابخانه محلی دادخواستها

پولارد برای شروع منظقه وانتلوول – Pollard یادبود کتابخانه آغاز خواهد شد گردش مواد از طریق منظقه وانت در پنج شن

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

پولارد برای شروع منظقه وانت

لوول – Pollard یادبود کتابخانه آغاز خواهد شد گردش مواد از طریق منظقه وانت در پنج شنبه, ژوئن 25.

منظقه وانت در دسترس خواهد بود از دوشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر بازدید از کتابخانه سایت www.LowellLibrary.org به یاد بگیرند که چگونه به درخواست مواد و آنها را انتخاب کنید تا منظقه در Colburn خیابان ورودی.

'تصور کنید داستان خود را در Nashua

NASHUA, N. H. — مهم نیست که چگونه شما می توانید پیوستن به یک Nashua, کتابخانه عمومی تابستان برنامه خواندن.

موضوع این برنامه "تصور کنید داستان خود را." خوانندگان می توانند چالش خود را برای به دست آوردن بلیط بخت ازمایی و جوایز به عنوان آنها به عنوان خوانده شده. تابستان خواندن برنامه کمک خواهد کرد که ایجاد انگیزه در کودکان به عنوان خوانده شده هر روز و حفظ مهارت های خود را.

ورود مقدار زمان شما به عنوان خوانده شده از طریق Aug. 15 در nashualibrary.beanstack.org یا با دانلود Beanstack, برنامه, برای, آندروید و یا آی فون. اگر سوالی دارید تماس کتابخانه در 603-589-4600.

کتابخانه ساختمان است که هنوز هم به روی عموم بسته است اما هفتگی تابستان خواندن حوادث برگزار خواهد شد تقریبا. برخی از خواهد بود آنلاین; دیگران ارائه خواهد شد منظقه وانت از تمام منابع شما نیاز به تکمیل یک فعالیت در خانه. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در کتابخانه رویدادهای تقویم در tinyurl.com/nplevents.

رایگان کیسه ناهار در دسترس

NASHUA, N. H. — کودکان و نوجوانان زیر سن 18 سالگی می توانید انتخاب کنید تا یک رایگان کیسه ناهار در Nashua, کتابخانه عمومی در این تابستان. کیسه های nonperishable مواد غذایی نیز در دسترس خواهد بود.

کیسه ناهار اسپانسر شده از طرف وزارت کشاورزی ایالات متحده در تابستان سرویس غذا برنامه و Southern New Hampshire خدمات.

این nonperishable مواد غذایی ارائه شده توسط 68 ساعت از گرسنگی. ناهار در دسترس هستند در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه ها از 11 صبح تا 1 بعد از ظهر Nonperishable کیسه های مواد غذایی در دسترس هستند از دوشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و جمعه ها و شنبه ها از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

انتخاب کنید تا مواد غذایی به کتابخانه بروید پارکینگ و به دنبال یک فضای پارکینگ با یک منظقه وانت ثبت نام. تماس 603-589-4600 و یا استفاده از آی فون در پایان از حصار به درخواست مواد غذایی است. هیچ شناسه یا ثبت نام مورد نیاز است.

کتابخانه این است که فرصت برابر را ارائه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن