بانک های محلی تنظیم لابی سیاست های COVID نگرانی

فیچبرگ مقیم در سراسر شمال شرقی ماساچوست در حال حاضر قادر به انجام امور بانکی خود را در شخص دوباره با برخی از ه

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

فیچبرگ مقیم در سراسر شمال شرقی ماساچوست در حال حاضر قادر به انجام امور بانکی خود را در شخص دوباره با برخی از هشدارهای در محل برای محافظت از سلامت خود را.

های اخیر از بانک های محلی برای بازگشایی درهای خود Rollstone Bank & Trust که هفته گذشته اعلام کرد که این امر بازگشایی شعبه لابی عمومی در روز دوشنبه. Rollstone دارای مکان های مختلف در سراسر کشور با شاخه در فیچبرگ, لئومینستر دانشگاه هاروارد و تاونسند. اگر لابی در حال حاضر بازگشایی Rollstone است در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای اطمینان از عدم گسترش بیشتر coronavirus. این روش ها عبارتند از داشتن مشتریان پوشیدن ماسک صورت در داخل ماندن 6 فوت از هم جدا در همه زمان ها و اجازه می دهد چهار مشتریان در لابی در یک زمان. شاخه نیز ایمنی سپر نصب شده در گوی خط و مشتری خدمات, دفاتر, ضد عفونی کننده دست در دسترس است اگر خواسته و حتی قلم یا صفحه اصلی گرفته شده توسط مشتریان و یا پرتاب توسط کارکنان.

"دوباره افتتاح شعبه ما لابی یک نقطه عطف بزرگ برای برگشت به عامل نزدیک به طبیعی است که به عنوان یک ماموریت شخصی آن را به عنوان یک حرفه ای است و ما افتخار میکنیم که قادر به انجام آن با ایمنی ما دارندگان حساب به عنوان اولویت ما" Martin F. Connors جونیور Rollstone رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: در یک نسخه. "ما قدردانی از صبر و شکیبایی مشتریان و افتخار از کار سخت ما کارکنان که کشیده اند با هم از طریق این بی سابقه ای از چالش است."

دیگر بانک های محلی نیز صورت گرفته برای بازگشایی شعبه لابی برای مشتریان با اضافه احتیاطی. واشنگتن پس انداز بانک دو شاخه یکی در لوول و دیگر در دراکات. ویکتوریا Hogan, دستیار مدیر دراکات شعبه گفت که لابی به روی عموم بسته شده در ماه مارس و بازگشایی شد به صورت محدود در ژوئن 29. هوگان گفت که در حالی که لوول شعبه نمی آن لابی هر دو شاخه را اتخاذ اقدامات ایمنی مشابه به Rollstone است. در دراکات به تازگی بازگشایی لابی تنها مجوز هفت مشتریان — با پوشیدن ماسک — داخل در یک زمان و پلکسی گلاس سپر در تمام سه نفر از مشتریان خود خدمات دفاتر و گوی خط. هوگان گفت: لوول شعبه تا به حال مشابه احتیاطی قرار داده و به اثر.

لوول پنج بانک در مکان 12 در ماساچوست از جمله بیلریکا, Chelmsford, Pepperell و وستفورد همراه با محل سکونت در Nashua, N. H. هر چند آن بسته به آن شاخه لابی در ماه مارس لابی بودند بازگشایی شد 6 جولای. با توجه به لوول پنج وب سایت خدمات خاص در بانک ها تنها در دسترس تنها با وقت قبلی. این خدمات عبارتند از ایرا حساب معاملات دسترسی به صندوق امانات و تغییر حساب و امضاء کنندگان و صاحبان. پیاده روی در مشتریان تنها دسترسی به برخی خدمات از جمله پرداخت وام به ساخت سیم انتقال سپرده ها و برداشت ها. اجتماعی فاصله شیشه و سپر در گوی ویندوز و ماسک-پوشیدن برای مشتریان و کارکنان نیز به اجرا در لوول پنج شعب.

در ماه مارس شرکت بانک بسته لابی در تمام شاخه های آن به راه رفتن در مشتریان. جک کلنسی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بانک روشن در روز دوشنبه که شعبه لابی هنوز باز بین ماه های مارس و در حال حاضر به مشتریان ساخته شده است که "اورژانس قرار ملاقات." کلنسی گفت: در آن زمان و رفتن به جلو, سرمایه گذاری شده است "تلاش برای تاکید بر" راه های دیگر برای مشتریان برای انجام امور بانکی در شعب آن از جمله رانندگی و خدمات آنلاین.

"ما در حال تلاش برای محدود کردن آنچه در حال انجام در داخل خانه برای ایمنی از اعضای تیم ما و مشتریان" Clancy گفت. "ما شده است باز کردن حساب و بسته شدن وام در درایو یو پی اس. ما واقعا شدت و بسیج."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن